امام شهیدمان
۱۱ روز پیش از حمله اخیر آمریکا به کشورمان در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ :
ملّت ایران درسهای اسلامی و شیعیِ خودش را خوب بلد است؛ میداند که چه کار کند. امام حسین عَلَيْهِ السَّلَام فرمود: مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید؛ کسی مثل من، با کسی مثل یزید بیعت نمیکند. ملّت ایران در واقع میگویند: ملّتی مثل ما، با این فرهنگ، با این سابقه، با این معارف عالی، با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز در آمریکا بر سر کارند، بیعت نخواهد کرد.
قال الباقر علیه السلام :
مَنْ تَوَكَّلَ عَلَى اللّه لايُغْلَبُ وَمَنِ اعْتَصَمَ بِاللّه لايُهْزَمُ؛
هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
جامع الأخبار، ص 322
آقایون از جنگ نترسید
دست از این مذاکرات بیفایده بردارید...
حساب و کتاب مادی رو کنار بزارید
تا اینجا هم ۴۷ سال است امداد الهی این انقلاب را محافظت کرده است
اگر توکل داشته باشید باز هم محافظت میفرماید
بجای گوش دادن به نظرات مشاورین تا خرتتاق غرق شده در عالم ماده ،کمی قرآن بخوانید
کدام وعده الهی دروغ بوده که وعده های مکرر قرآن بر توکل کردن مؤمنین برای پیروزی دروغ باشد
از ترامپ و ارتش فانتزی آمریکا نباید ترسید
هر چه میتوانسته اند انجام داده اند
هیچ غلطی نمیوانند بکنند
با تمام توان به قلب شیطان اسرائیل و تمام منافع آمریکا در منطقه حمله کنید
قطعا خدا قویتر از تمام قدرت هاست
لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
@basirt8
آب در هاون میکوبید ❗️
خدا بر دسیسه هایتان آگاه است
بوی فتنه هایتان جان های پاک را میآزارد
با خدا میجنگید
یقینا رسوا خواهید شد ...
خون مطهری ریخته شده که خدا خونخواهی آن را بر عهده گرفته است
لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
@basirt8
وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ<آل عمران ۱۳۴>
و سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید!
امام شهید:
نهیب ملت ایران دشمن را به عقب میراند و عزم راسخ او معادلات غلط آنان را به هم میریزد. مسئولان کشور قدر این پدیدهی بینظیر را بدانند و با استقامت کامل و روحیّهی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمانهای انقلاب دفاع کنند. آینده متعلق به ملت بیدار و بصیر ماست، ما مسئولان باید بکوشیم از ملت عقب نمانیم. ولا تهنوا و لاتحزنوا و انتم الأعلون ان کنتم مؤمنین (۱)۱۳۹۶/۱۱/۲۲
پیام درپی حماسه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
✨✨✨✨✨✨✨
اخباری که راجع به توافق میشنوید بهیچ وجه صحت ندارد
پس از ۱۱ سال بعدازبرجام هنوز بر این باورییم ۱۱۰ سال دیگر هم توافقی بین ایران اسلامی با شیطان امضا نمی شود
تنها راه آرامش جهان
تسلیم وعقب نشینی آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران است
این وعده امامین انقلاب
وعده امام عصر (عج )
و
وعده خدای متعال در قرآن کریم است
ان الارض یرثها عبادی الصالحون
@basirt8
#فوری
ترامپ: حملات امشب رو لغو کردم
🔸با توجه به اینکه مذاکرات با جمهوری اسلامی ایران به بالاترین سطح رهبری ایرانیان برده شده و تایید شده است، من به عنوان رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا، حملات و بمبارانهای برنامهریزی شده علیه ایران امشب را لغو کردم. مذاکرات و نکات نهایی، هم از نظر مفهوم و هم با جزئیات فراوان، توسط تمام طرفهای درگیر، از جمله ایالات متحده، اسرائیل، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، ترکیه، پاکستان، بحرین، کویت، اردن، مصر و دیگران، تایید شده است. محاصره دریایی تا زمان نهایی شدن این معامله به طور کامل و با اثر باقی خواهد ماند — زمان و مکان امضا به زودی اعلام خواهد شد.
هرتوافقی دروغ ست
اگر هم باشه بین امریکا وخائنینوکودتاگرانه
داره امریکا میگه چون توافق نزدیکه ودربالاترین سطح ایران انجام میشه من حمله نمیکنم
تا یک موقعی حمله کرد برای خودش یک دلیل وجهه داشته باشه که بخاطر عدم توافق ست
ببینید کودتاگران بعدازجنگ رمضان چه بلایی سرکشور اوردن
فعلا کودتاگران دارن باتمام قدرت بادشمن همکاری میکنن ودرداخل فشارمیارن
توافقی نشده
داره دروغ میگه حرامزاده
بله باکودتاگرانوخائنین دارهمذاکره وتوافق وهمکاری هاوهماهنگیهایی انجام میشه
منتظر نبرد گسترده باشید
حواسها جمع باشه
🔺سگ زرد: بر اساس این توافق، ایران سلاح هستهای نخواهد داشت.
🛑منابع خبری اعلام میکنند در تنگه هرمز اتفاقاتی در جریان است