eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.5هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴صابرین نیوز: ترامپ برای سی و نهمین بار مدعی توافق شد!
توافقی نشده داره دروغ میگه حرامزاده بله باکودتاگرانوخائنین دارهمذاکره وتوافق وهمکاری هاوهماهنگیهایی انجام میشه منتظر نبرد گسترده باشید حواسها جمع باشه
🔺سگ زرد: بر اساس این توافق، ایران سلاح هسته‌ای نخواهد داشت.
🛑منابع خبری اعلام میکنند در تنگه هرمز اتفاقاتی در جریان است
کارشناس شبکه خبر: با صراحت میگویم بخش عمده ای از شروط ده‌گانه در توافق وجود ندارد پ.ن:پس برا اینه که ترامپ تاکید داره رهبری باید تایید کنه...
سوخت رسانی که طبق برنامه هر شب در نزدیک سواحل ایران در حال پروازه
🛑اخبار تأیید نشده تجاوز دشمن آمریکایی به برخی سواحل ایران را حکایت میکند
🛑همچنان برخی منابع هم اعلام می‌کنند که هدف یک کشتی بوده که به دستورات توقف در تنگه هرمز توجه نکرده است
‌ ♨️ دست بر ماشه آماده پاسخگویی پشیمان‌کننده به هرگونه خطای محاسباتی دشمن هستیم سپاه پاسداران بمناسبت ۲۳ خردادماه، سالگرد عملیات وعده صادق ۳ و جنگ تحمیلی دوم تاکید کرد: 🔹امروز جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند دفاع مقدس و نبرد تاریخی در جنگ‌های تحمیلی ۱۲ روزه و ۴۰ روزه، در جایگاهی مقتدرتر و آماده‌تر و توانمندی‌های بازدارنده‌تر از گذشته قرار دارد و با اشراف کامل بر تحرکات جبهه خصم، دست بر ماشه، آماده پاسخگویی قاطع، فوری، دردآور و پشیمان‌کننده به هرگونه تهدید، تجاوز، تعرض یا خطای محاسباتی احتمالی دشمن هستند. @basirt8
✍️ ترامپ و خانواده کثیفش در حال نوسان‌گیری و پول‌های سنگین به جیب زدن از بالا پایین شدن قیمت‌ها و شرط بندی تو سایت‌های مختلفند، که همه‌ش دست خودشون و دوستانشون هست. ماه‌ها یا سال‌ها بعد مشخص میشه که این خانواده تیلیاردها دلار از (بغل) جنگ ایران، و این میزنم نمیزنم‌ها سود کردن. حاج قاسم یه چیزی میدونست که گفت ترامپ قمارباز @basirt8
در خبر ها اومده که ترامپ اعلام پایان جنگ با ایران رو کرده و در هفته آینده در ژنو قراره جسن امضای توافقنامه رو با حضور جی دی ونس و مقام ایرانی برگزار کنند .
و اما یه سوال این وسط پیش میاد اولا بر فرض صحت این خبر حالا که کار از کار گذشته و رفته اید و به نمایندگی از مردم ایران ، توافق هم کردید نباید مردم کشورمون بفهمند که مفاد این توافقنامه چیه و شما چی رو به نمایندگی از این مردم امضا کردید ؟