🛑منابع خبری اعلام میکنند در تنگه هرمز اتفاقاتی در جریان است
کارشناس شبکه خبر: با صراحت میگویم بخش عمده ای از شروط دهگانه در توافق وجود ندارد
پ.ن:پس برا اینه که ترامپ تاکید داره رهبری باید تایید کنه...
🛑اخبار تأیید نشده تجاوز دشمن آمریکایی به برخی سواحل ایران را حکایت میکند
🛑همچنان برخی منابع هم اعلام میکنند که هدف یک کشتی بوده که به دستورات توقف در تنگه هرمز توجه نکرده است
♨️ دست بر ماشه آماده پاسخگویی پشیمانکننده به هرگونه خطای محاسباتی دشمن هستیم
سپاه پاسداران بمناسبت ۲۳ خردادماه، سالگرد عملیات وعده صادق ۳ و جنگ تحمیلی دوم تاکید کرد:
🔹امروز جمهوری اسلامی ایران با بهرهگیری از تجارب ارزشمند دفاع مقدس و نبرد تاریخی در جنگهای تحمیلی ۱۲ روزه و ۴۰ روزه، در جایگاهی مقتدرتر و آمادهتر و توانمندیهای بازدارندهتر از گذشته قرار دارد و با اشراف کامل بر تحرکات جبهه خصم، دست بر ماشه، آماده پاسخگویی قاطع، فوری، دردآور و پشیمانکننده به هرگونه تهدید، تجاوز، تعرض یا خطای محاسباتی احتمالی دشمن هستند.
@basirt8
✍️ ترامپ و خانواده کثیفش در حال نوسانگیری و پولهای سنگین به جیب زدن از بالا پایین شدن قیمتها و شرط بندی تو سایتهای مختلفند، که همهش دست خودشون و دوستانشون هست.
ماهها یا سالها بعد مشخص میشه که این خانواده تیلیاردها دلار از (بغل) جنگ ایران، و این میزنم نمیزنمها سود کردن.
حاج قاسم یه چیزی میدونست که گفت ترامپ قمارباز
@basirt8
در خبر ها اومده که ترامپ اعلام پایان جنگ با ایران رو کرده و در هفته آینده در ژنو قراره جسن امضای توافقنامه رو با حضور جی دی ونس و مقام ایرانی برگزار کنند .
و اما یه سوال این وسط پیش میاد
اولا بر فرض صحت این خبر
حالا که کار از کار گذشته و رفته اید و به نمایندگی از مردم ایران ، توافق هم کردید
نباید مردم کشورمون بفهمند که مفاد این توافقنامه چیه و شما چی رو به نمایندگی از این مردم امضا کردید ؟
الان آمریکا و اسرائیل و کشورهای میانجیگر و خیلی از کشورهای غربی از متن این توافقنامه خبر دارند ، جز ملت ایران
برای بار هزارم چرا هیچکس نیست با این مردم حرف بزنه ؟
اینکه دیگه اسرار جنگ نیست بگید که لزومی نداره مردم همه چیز رو بدونن ، یه توافقنامه است که از طرف این ملت مبعوث شده امضا شده
اصلا همه اینها دروغ
اصلا توافقی هم صورت نگرفته و همش بازی رسانه ایه
خب چرا هیچ مسئولی تو کشور نمیاد بگه ملت خیالتون راحت همه این حرفهای ترامپ بازی رسانه ای است و ما هیچ توافقی تا الان نکردیم
البته تجربه نشون داده که اول تکذیب میشه بعد یهویی اجرا میشه