eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.5هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ ♨️ دست بر ماشه آماده پاسخگویی پشیمان‌کننده به هرگونه خطای محاسباتی دشمن هستیم سپاه پاسداران بمناسبت ۲۳ خردادماه، سالگرد عملیات وعده صادق ۳ و جنگ تحمیلی دوم تاکید کرد: 🔹امروز جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از تجارب ارزشمند دفاع مقدس و نبرد تاریخی در جنگ‌های تحمیلی ۱۲ روزه و ۴۰ روزه، در جایگاهی مقتدرتر و آماده‌تر و توانمندی‌های بازدارنده‌تر از گذشته قرار دارد و با اشراف کامل بر تحرکات جبهه خصم، دست بر ماشه، آماده پاسخگویی قاطع، فوری، دردآور و پشیمان‌کننده به هرگونه تهدید، تجاوز، تعرض یا خطای محاسباتی احتمالی دشمن هستند. @basirt8
✍️ ترامپ و خانواده کثیفش در حال نوسان‌گیری و پول‌های سنگین به جیب زدن از بالا پایین شدن قیمت‌ها و شرط بندی تو سایت‌های مختلفند، که همه‌ش دست خودشون و دوستانشون هست. ماه‌ها یا سال‌ها بعد مشخص میشه که این خانواده تیلیاردها دلار از (بغل) جنگ ایران، و این میزنم نمیزنم‌ها سود کردن. حاج قاسم یه چیزی میدونست که گفت ترامپ قمارباز @basirt8
در خبر ها اومده که ترامپ اعلام پایان جنگ با ایران رو کرده و در هفته آینده در ژنو قراره جسن امضای توافقنامه رو با حضور جی دی ونس و مقام ایرانی برگزار کنند .
و اما یه سوال این وسط پیش میاد اولا بر فرض صحت این خبر حالا که کار از کار گذشته و رفته اید و به نمایندگی از مردم ایران ، توافق هم کردید نباید مردم کشورمون بفهمند که مفاد این توافقنامه چیه و شما چی رو به نمایندگی از این مردم امضا کردید ؟
الان آمریکا و اسرائیل و کشورهای میانجیگر و خیلی از کشورهای غربی از متن این توافقنامه خبر دارند ، جز ملت ایران
برای بار هزارم چرا هیچکس نیست با این مردم حرف بزنه ؟ اینکه دیگه اسرار جنگ نیست بگید که لزومی نداره مردم همه چیز رو بدونن ، یه توافقنامه است که از طرف این ملت مبعوث شده امضا شده
اصلا همه اینها دروغ اصلا توافقی هم صورت نگرفته و همش بازی رسانه ایه خب چرا هیچ مسئولی تو کشور نمیاد بگه ملت خیالتون راحت همه این حرفهای ترامپ بازی رسانه ای است و ما هیچ توافقی تا الان نکردیم البته تجربه نشون داده که اول تکذیب میشه بعد یهویی اجرا میشه
و حرف مهم اینکه ، آیا امریکا با راه اندازی این شوی رسانه ای ، به دنبال فروکش کردن جنگ و انجام جام جهانی نیست ؟ آیا بعد از جام جهانی بما حمله نخواهد کرد ؟
و در آخر چرا در این جنگ رسانه ای ، کسی از مسئولین ما در مقابل لفاظی های ترامپ و بازی های رسانه ای اون نمی ایسته و فقط به چند توییت بسنده میشه ؟ چرا مردم ما باید اخبار ضد و نقیض رو از رسانه های خارجی و غالبا معاند بشنوند و در کشور خودمون تقریباً هیچ اطلاعاتی به مردم داده نشه ؟
این مردم نگرانند نگران پایمال شدن خون امام شهیدشان نگران جان امام شان نگران رها شدن تنگه هرمز نگران نگرفتن غرامت نگران بد عهدی آمریکا نگران اعتماد بیجای مسئولین ما به آمریکا و چه کسی قراره این نگرانی ها رو برطرف کنه؟ باز هم میگم امیدوارم همه اینها بازی رسانه ای ترامپ و این حرفها کذب محض باشه باید دید که در هفته آینده چه اتفاقی قراره بیفته
خواهیدید چه میشود.......
🔴قیمت نفت به زیر ۹۰ دلار آمد|بعد از توئیت ترامپ ☫@basirt8