eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.5هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
و حرف مهم اینکه ، آیا امریکا با راه اندازی این شوی رسانه ای ، به دنبال فروکش کردن جنگ و انجام جام جهانی نیست ؟ آیا بعد از جام جهانی بما حمله نخواهد کرد ؟
و در آخر چرا در این جنگ رسانه ای ، کسی از مسئولین ما در مقابل لفاظی های ترامپ و بازی های رسانه ای اون نمی ایسته و فقط به چند توییت بسنده میشه ؟ چرا مردم ما باید اخبار ضد و نقیض رو از رسانه های خارجی و غالبا معاند بشنوند و در کشور خودمون تقریباً هیچ اطلاعاتی به مردم داده نشه ؟
این مردم نگرانند نگران پایمال شدن خون امام شهیدشان نگران جان امام شان نگران رها شدن تنگه هرمز نگران نگرفتن غرامت نگران بد عهدی آمریکا نگران اعتماد بیجای مسئولین ما به آمریکا و چه کسی قراره این نگرانی ها رو برطرف کنه؟ باز هم میگم امیدوارم همه اینها بازی رسانه ای ترامپ و این حرفها کذب محض باشه باید دید که در هفته آینده چه اتفاقی قراره بیفته
خواهیدید چه میشود.......
🔴قیمت نفت به زیر ۹۰ دلار آمد|بعد از توئیت ترامپ ☫@basirt8
🔴فوری | ادعای ترامپ: توافق به زودی امضا می‌شود، شاید در این تعطیلات (شنبه و یکشنبه) 🔹احتمالاً در اروپا امضا خواهد شد. من نمی‌توانم بروم. معاون رئیس‌جمهور جی دی ونس و افراد دیگر می‌روند. 🔸این درحالی است که منابع ایرانی می‌گویند هیچ توافقی نهایی نشده و هر ادعایی در این زمینه تا قبل از تصویب در ایران فاقد اعتبار است. @basirt8
خائنین کودتاگر نفوذی حرامی بشدت مشغول هستن رسوا رسوا رسوا خواهید شد همین ملت به حسابتان خواهند رسید اقای شهیدمان فرمودند این ملت مبعوث شده کار راتمام خواهد کرد
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥خبرنگار: آیا رهبر معظم ایران این توافق را تأیید کرده است؟ 🔹ترامپ: تا جایی که می‌دانم پاسخ بله است.
حرامزاده دروغگو درضمن این حرامزاده چطور ازجرئیات اتفاقات درایران خرداره چه حرامیانی بهش گزارش میدهند
🔴ادعای ترامپ: امروز به جنگ با ایران پایان دادیم 🔹رئیس‌جمهور آمریکا در ادعایی جدید گفت: «ما امروز به جنگ با ایران پایان دادیم و آن‌ها موافقت کردند که هرگز سلاح هسته‌ای نداشته باشند؛ این همان چیزی بود که ما بر آن اصرار داشتیم.» 🔹وی اضافه کرد: کل هدف ما همین بود؛ این موضوع ۹۵ درصد از هدف ما را تشکیل می‌داد و آن‌ها این کار را به محکم‌ترین شکل ممکن انجام داده‌اند.» @basirt8
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
مردک زردک قبلا به ملت شریف ایران‌ گفته بود ملت تروریست! (دقیقا با لفظ national! نه لفظ state که بگی منظورش جمهوری اسلامی بوده!) ⛔️اینبار هم در خزعبلی دیگه دهن نجسش را باز کرد و به ملت قهرمان ایران گفت اویل نیشن! (ملت شرور یا ملت شیطانی!) اینا با ایران و ایرانی مشکل دارند نه فقط با جمهوری اسلامی @basirt8