🔴 ترامپ از وضعیت روند توافق ناراضی است
🔹دونالد ترامپ: "شرایطی که ایران (از مفاد توافق) به اخبار جعلی درز داده است، هیچ ارتباطی با شرایطی که به صورت کتبی توافق شده است، ندارد. آنچه آنها گفتند، از جمله بیانیه ضعیف و رقتانگیزشان در مورد داشتن یک توافق، هیچ ارتباطی با حقیقت ندارد. با افراد بسیار بیآبرویی باید معامله کرد. با آنها، چیزی به نام معامله با حسن نیت وجود ندارد. شگفتانگیز است! همچنین، حمله پهپادی کاملاً رد شده آنها دیشب علیه کشتیهای هندی که از تنگه هرمز خارج میشدند، کاملاً غیرقابل قبول است. بهتر است آنها سریع و با تدبیر عمل کنند!"
@basirt8
ترامپ :
هیچ توافقی وجود ندارد.
با افراد بسیار بیآبرویی سروکار دارید. با آنها، چیزی به نام توافق با حسن نیت وجود ندارد.
@basirt8
🔴 فوری: #ترامپ_فاسد به مسئولان و تیم مذاکره کننده توهین کرد!
وی دقایقی پیش در مورد تیم مذاکره کننده و جمیع ملت ایران گفت:
《با افراد بسیار بیآبرویی سروکار داریم.》
✍️ آقایان به خاطر عزت و آبروی خودتان و ملت ایران یکبار برای همیشه به زیر میز این انسان فاسد بزنید! بازی کثیف ترامپ را تمام کنید و محاسباتش را به هم بریزید!
▫️چگونه با کسی که در شب مذاکرات بمباران و در روز آن فحاشی میکند اعتماد کنیم!؟
▫️به قول رهبر شهید: خرش که از پل بگذرد به ریش همه ما میخندد
___________________
متن پیام ترامپ:
شرایطی که ایران به اخبار جعلی درز داده، هیچ ارتباطی با شرایطی که به صورت کتبی توافق شده بود، ندارد. آنچه آنها گفتند، از جمله بیانیه ضعیف و رقتانگیزشان در مورد توافق، هیچ ارتباطی با حقیقت ندارد. با افراد بسیار بیآبرویی سروکار داریم. با آنها، چیزی به نام معامله با حسن نیت وجود ندارد. شگفتانگیز است! همچنین، حمله پهپادی کاملاً دفعشده آنها دیشب علیه کشتیهای هندی که از تنگه هرمز خارج میشدند، کاملاً غیرقابل قبول است. بهتر است آنها سریع و با تدبیر عمل کنند!
🔴@basirt8
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 روایت فاکسنیوز از مفاد توافق ایران و آمریکا
طبق گزارش فاکسنیوز، مفاد توافق هستهای مدنظر ترامپ به شرح زیر است:
۱. مواد هستهای نابود و حذف خواهند شد.
۲. برنامه هستهای برچیده میشود.
۳. تا زمانی که آنها مفاد را اجرا نکنند، هیچ پولی آزاد نمیشود.
۴. تنگه هرمز باز میشود.
۵. ایران نمیتواند گروههای تروریستی را تأمین مالی کند.
🔴about:blank
✍️ ۱۸۰ درجه با اون چیزی که خبرگزاری های داخلی منتشر کردند متفاوته
✍️ به نظر من با این حجم از تضاد بین مفاد اعلامی توسط منابع نزدیک به دو طرف احتمال اینکه کل توافق بره زیر سوال هست
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
جریانهای باطل و خائن وابسته به غرب در کشورمان که پس از آغاز واقعه نوبت دوم جنگ، با اعلام و انتشار خبری کذب و دروغ مدعی پذیرش شروط ۱۰ مادهای ایران از سوی آمریکا که شامل حق غنیسازی ایرانیان، رفع تمامی تحریمهای ایران، خروج آمریکا از منطقه و.. شده بود و مجدداً آتشبسی را همچون نوبت اول بر کشورمان تحمیل کرد و پس از آن کذب بودن پذیرش آن شروط از سوی آمریکا بر همگان آشکار شد
اکنون نیز همان جریانهای باطل و خائن در تلاشاند تا همچون نوبت اول و نوبت دوم جنگ با انتشار اخباری کذب و دروغ، بار دیگر مردم ایران و شیعیان را فریب دهند و از این طریق اهداف و منافع و مقاصد شوم خودشان را بر کشورمان و انقلاب اسلامی ایران تحمیل کنند و بار دیگر بر سر میز مذاکرات با دشمنان برای صلح و سازش و توافق با آنان بنشینند
شهید امام خامنهای ۱۱ روز پیش از آغاز نوبت دوم جنگ در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ همانند سخنان امام حسین عَلَيْهِ السَّلَام فرمودند که شخصی مثل من و مردمی همچون مردم ایران، بیعت و توافق با اشخاصی همچون سران کنونی آمریکا را نخواهند پذیرفت و بیعت و توافق با آمریکا را همچون بیعت با یزید اعلام کردند. مردم ایران و شیعیان هوشیار باشند؛ مبادا فریب وعدههای پوچ دشمنان را بخورید و فشار جریانهای باطل وابسته به غرب در ایران، شما را برای مذاکرات و توافقی دیگر با آمریکا ترغیب و وسوسه کند چراکه وعده دشمنان و سخنان جریان وابسته به غرب در ایران باطل است
@basirt8
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
در واقعه نوبت اول و همینطور نوبت دوم جنگ، درست زمانی که کفار و دشمنان به دلیل ضربات و صدمات وارد شده به آنان از سوی ایرانیان و شیعیان، دچار کمبود تجهیزات و تسلیحات شدند و در معرض ضعف و شکست در جنگ قرار داشتند و برای ادامه نبرد نیاز به تجدید قوا و بازیابی خود داشتند، اقدام به عقبنشینی تاکتیکی کردند و با هدف تجدید قوا و ضربات دیگر بر ایرانیان و شیعیان در نوبت بعدی، درخواست آتشبس و وعده مذاکرات و توافق با آنان را مطرح کردند و این همان عمل به وعده و کلام خداوند متعال در آیه ۱۶ الأنفال است که از سوی کفار و دشمنان رُخ داده است
اما در جبهه مقابل و درست در زمانی که ایرانیان و شیعیان به دلیل آن ضربات و صدمات وارد شده به کفار و دشمنان در معرض پیروزی و چیره شدن بر دشمنان در میدان نبرد قرار داشتند، در همان زمان با فشار جریانهای منافق و باطل وابسته به دشمنان در ایران، در برابر کفار و دشمنان عقبنشینی کردند و آتشبس را با اعتماد به وعدههای دشمنان برای مذاکرات و توافق با آنان و نه برای تجدید قوا و جنگیدن با آنان در مرحلهای دیگر، پذیرفتند و اینگونه عقبنشینی غیرتاکتیکی کردند و این خلاف کلام خداوند متعال در آیه ۱۶ الأنفال است که موجب غضب الهی است
غضب الهی همان تشدید ضربات و صدمات دشمنان بر شیعیان است که به دلیل عمل نکردن به کلام و وعده خداوند متعال در آیه ۱۶ الأنفال رُخ میدهد، همچنانکه شدت ضربات و صدمات کفار و دشمنان بر مردم ایران و شیعیان در نوبت اول جنگ نسبت به نوبت دوم بسیار ناچیز بود و در مراحل بعدی نیز به همین صورت است
@basirt8
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
در تقدیر الهی و در وقایعی همچون جنگ میان ایرانیان با دشمنان در دوران کنونی، خداوند متعال سهلترین مسیر پیروزی با کمترین میزان ضربات و صدمات از سوی دشمنان را برای مردم ایران و شیعیان مقدر کرده است لکن تحقق آن مشروط به میزان عمل و اعتقاد شیعیان به کلام خداوند متعال برای مبارزه و مقابله با دشمنان و عدم عقبنشینی در برابر آنان است
اگر به این وظیفه به درستی عمل شود پیروزی با کمترین میزان آسیب و صدمات و ضربات دشمنان بر کشورمان حاصل خواهد شد لکن اگر بر خلاف آن عقبنشینی غیرتاکتیکی و غیر از موضوعات و مباحث نظامی صورت بگیرد و بجای اعتماد به خداوند متعال و مقابله با دشمنان، فریب وعده های آنان را بخوریم و دست به توقف جنگ بزنیم در این صورت به غضب الهی مبتلا خواهیم شد و این همان تکرار مجدد وقایع و تشدید ضربات و صدمات دشمنان بر کشورمان است
هرچقدر اعتماد به وعده دشمنان از طریق مذاکرات مجدد و صلح و سازش با آنان بیشتر شود، منجر به تشدید غضب الهی و تجدید قوای بیشتر دشمنان برای ضربه به کشورمان خواهد شد و هرچقدر سریعتر از مسیر اعتماد به دشمنان خارج و به مسیر اعتماد و توکل به خداوند متعال برای مبارزه با دشمنان برگردیم از شدت غضب الهی ناشی از ترک میدان و اعتماد به دشمنان نیز کاسته و به همان میزان از شدت ضربات و صدمات نوبت بعدی جنگ علیه کشورمان نیز کاسته خواهد شد
لذا تفاهم با دشمنان و تمدید آتشبس و ادامه مذاکرات با آنان به خیر و صلاح مردم ایران و شیعیان نیست و توصیه ا آن است که مردم ایران و شیعیان سکوت نکنند و مطالبه عدم مذاکرات مجدد و عدم صلح و سازش با دشمنان را داشته باشند
@basirt8
*ای مردم ای شیعیان
اگر بار دیگر همچون دو نوبت قبلی جنگ در برابر تحمیل شروط و خواست جریانهای باطل وابسته به غرب در کشورمان، غفلت و سکوت کردید و اجازه امضای تفاهم و مذاکرات مجدد آنان با آمریکا را دادید،
بدانید که به غضب الهی مبتلا خواهیم شد و شدت ضربات و صدمات دشمنان بر کشورمان در مراحل بعدی نیز بیشتر خواهد شد و آن پیروزی بزرگ ایرانیان و شیعیان در برابر دشمنان در دوران کنونی و نصرت الهی به تأخیر خواهد افتاد
مردم ایران و شیعیان در معرض آزمون بزرگ الهی قرار دارند و نباید در برابر جریانهای باطل و خائن وابسته به غرب در ایران برای ادامه مذاکرات و صلح و سازش با دشمنان سکوت کنند*
@basirt8
هشدارها داده شد
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِما جاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ یُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَ إِیَّاکُمْ أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّکُمْ إِنْ کُنْتُمْ خَرَجْتُمْ جِهاداً فی سَبیلی وَ ابْتِغاءَ مَرْضاتی تُسِرُّونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ أَنَا أَعْلَمُ بِما أَخْفَیْتُمْ وَ ما أَعْلَنْتُمْ وَ مَنْ یَفْعَلْهُ مِنْکُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَواءَ السَّبیلِ / ممتحنه ۱
*اى مؤمنان! با دشمنان من و دشمنان خودتان دوست نشوید و مدیریت خودتان را به دست آنها نسپارید. شما مخفیانه با آنان طرح دوستى مىریزید و میخواهید با آنان سازش کنید. مگر نمیبینید با اعتقادات شما و با قرآن سر سازش ندارند؟ مگر همینها نبودند که پیامبر و رهبرتان و خودتان را از شهر و دیارتان بیرون کردند؟ فقط به خاطر ایمانتان. اگر واقعاً به خاطر من و رضایت من مبارزه میکنید، با دشمنان سازش نکنید و دوست نشوید. شما مخفیانه به آنها ابراز مودّت مىکنید، در صورتى که من هم به مخفیکاریهایتان آگاهم، هم به کارهای آشکارتان. بدانید هرکس از شما با دشمنان سازش کند و طرح دوستی بریزد، قطعاً به بیراهه رفته و راه راست را گم کرده است*
یا ابا عبدالله الحسین( علیه السلام)
کل ارض کرببلا
کل یوم عاشورا
از آب هم مضایقه کردند کوفیان.
خوش داشتند حرمت مهمان کربلا.
بودند دیو و دد، همه سیراب و می مکید.
خاتم ز قحط آب سلیمان کربلا.
✔️آمریکا با زدن مخزن های آب در سیریک،
امسال شیعیان را زود تر برای محرم آماده کرد،
تا از یاد ها نرود که کربلا ۱۴۰۰ قبل نبود
و بقول شهید مطهری
یزید زمان هنوز هم زنده است