بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
در تقدیر الهی و در وقایعی همچون جنگ میان ایرانیان با دشمنان در دوران کنونی، خداوند متعال سهلترین مسیر پیروزی با کمترین میزان ضربات و صدمات از سوی دشمنان را برای مردم ایران و شیعیان مقدر کرده است لکن تحقق آن مشروط به میزان عمل و اعتقاد شیعیان به کلام خداوند متعال برای مبارزه و مقابله با دشمنان و عدم عقبنشینی در برابر آنان است
اگر به این وظیفه به درستی عمل شود پیروزی با کمترین میزان آسیب و صدمات و ضربات دشمنان بر کشورمان حاصل خواهد شد لکن اگر بر خلاف آن عقبنشینی غیرتاکتیکی و غیر از موضوعات و مباحث نظامی صورت بگیرد و بجای اعتماد به خداوند متعال و مقابله با دشمنان، فریب وعده های آنان را بخوریم و دست به توقف جنگ بزنیم در این صورت به غضب الهی مبتلا خواهیم شد و این همان تکرار مجدد وقایع و تشدید ضربات و صدمات دشمنان بر کشورمان است
هرچقدر اعتماد به وعده دشمنان از طریق مذاکرات مجدد و صلح و سازش با آنان بیشتر شود، منجر به تشدید غضب الهی و تجدید قوای بیشتر دشمنان برای ضربه به کشورمان خواهد شد و هرچقدر سریعتر از مسیر اعتماد به دشمنان خارج و به مسیر اعتماد و توکل به خداوند متعال برای مبارزه با دشمنان برگردیم از شدت غضب الهی ناشی از ترک میدان و اعتماد به دشمنان نیز کاسته و به همان میزان از شدت ضربات و صدمات نوبت بعدی جنگ علیه کشورمان نیز کاسته خواهد شد
لذا تفاهم با دشمنان و تمدید آتشبس و ادامه مذاکرات با آنان به خیر و صلاح مردم ایران و شیعیان نیست و توصیه ا آن است که مردم ایران و شیعیان سکوت نکنند و مطالبه عدم مذاکرات مجدد و عدم صلح و سازش با دشمنان را داشته باشند
@basirt8
*ای مردم ای شیعیان
اگر بار دیگر همچون دو نوبت قبلی جنگ در برابر تحمیل شروط و خواست جریانهای باطل وابسته به غرب در کشورمان، غفلت و سکوت کردید و اجازه امضای تفاهم و مذاکرات مجدد آنان با آمریکا را دادید،
بدانید که به غضب الهی مبتلا خواهیم شد و شدت ضربات و صدمات دشمنان بر کشورمان در مراحل بعدی نیز بیشتر خواهد شد و آن پیروزی بزرگ ایرانیان و شیعیان در برابر دشمنان در دوران کنونی و نصرت الهی به تأخیر خواهد افتاد
مردم ایران و شیعیان در معرض آزمون بزرگ الهی قرار دارند و نباید در برابر جریانهای باطل و خائن وابسته به غرب در ایران برای ادامه مذاکرات و صلح و سازش با دشمنان سکوت کنند*
@basirt8
هشدارها داده شد
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَ عَدُوَّکُمْ أَوْلِیاءَ تُلْقُونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ قَدْ کَفَرُوا بِما جاءَکُمْ مِنَ الْحَقِّ یُخْرِجُونَ الرَّسُولَ وَ إِیَّاکُمْ أَنْ تُؤْمِنُوا بِاللَّهِ رَبِّکُمْ إِنْ کُنْتُمْ خَرَجْتُمْ جِهاداً فی سَبیلی وَ ابْتِغاءَ مَرْضاتی تُسِرُّونَ إِلَیْهِمْ بِالْمَوَدَّةِ وَ أَنَا أَعْلَمُ بِما أَخْفَیْتُمْ وَ ما أَعْلَنْتُمْ وَ مَنْ یَفْعَلْهُ مِنْکُمْ فَقَدْ ضَلَّ سَواءَ السَّبیلِ / ممتحنه ۱
*اى مؤمنان! با دشمنان من و دشمنان خودتان دوست نشوید و مدیریت خودتان را به دست آنها نسپارید. شما مخفیانه با آنان طرح دوستى مىریزید و میخواهید با آنان سازش کنید. مگر نمیبینید با اعتقادات شما و با قرآن سر سازش ندارند؟ مگر همینها نبودند که پیامبر و رهبرتان و خودتان را از شهر و دیارتان بیرون کردند؟ فقط به خاطر ایمانتان. اگر واقعاً به خاطر من و رضایت من مبارزه میکنید، با دشمنان سازش نکنید و دوست نشوید. شما مخفیانه به آنها ابراز مودّت مىکنید، در صورتى که من هم به مخفیکاریهایتان آگاهم، هم به کارهای آشکارتان. بدانید هرکس از شما با دشمنان سازش کند و طرح دوستی بریزد، قطعاً به بیراهه رفته و راه راست را گم کرده است*
یا ابا عبدالله الحسین( علیه السلام)
کل ارض کرببلا
کل یوم عاشورا
از آب هم مضایقه کردند کوفیان.
خوش داشتند حرمت مهمان کربلا.
بودند دیو و دد، همه سیراب و می مکید.
خاتم ز قحط آب سلیمان کربلا.
✔️آمریکا با زدن مخزن های آب در سیریک،
امسال شیعیان را زود تر برای محرم آماده کرد،
تا از یاد ها نرود که کربلا ۱۴۰۰ قبل نبود
و بقول شهید مطهری
یزید زمان هنوز هم زنده است
دون شرح...
پالسهای ضعف که با اقتدار میدانی ما مطابقت ندارد
به متن دو توئیت زیر دقت نمایید...
عراقچی:
تفاهمنامه اسلامآباد هیچگاه تا این حد به نهایی شدن نزدیک نبوده است
تا زمان تکمیل و نهایی شدن آن، رسانهها باید از گمانهزنی درباره محتوای آن خودداری کنند.
در چارچوب رویکرد مسئولانه و شفاف، تمامی جزئیات تفاهم نامه اسلام آباد در زمان مناسب با عموم مردم به اشتراک گذاشته خواهد شد.
حالا پاسخ شیطان:
ترامپ ناپاک:
(ایرانی ها)
مردمانی بسیار بیصداقت و ناپاک برای مذاکره و تعامل هستند. در تعامل با آنها چیزی به نام مذاکره با حسن نیت وجود ندارد. شگفتآور است!
....
نکته:
به متن زیر که تقدیم می شود عنایت داشته باشید
دریکقدمی پیروزی کامل حق بر باطل
وجمهوری اسلامی ایران
بر استکبار جهانی به سرکردی شیطان اکبر آمریکای جنایتکار که در دامی که خود ساخته گیر افتاده...
روی خون امام شهیدمان ساز سازش کوک کنید
با قاتلان امام شهید ببندید
بعد بروید پی عشق و حال و زندگی های لاکچری تان
پول کیف برند یو اس پلو زنانتان خرجی دو ماه زندگی یک کارگر است
بماند ویلاهایتان و لیموزین هایتان و سفرهایتان به جزایر رویایی
خون آن امام شهید رسوایتان خواهد کرد
@basirt8
برای سازش دست و پا نزنند
سازش و صلحی در کار نیست
جنگ بزرگی در راه است ...
خواهیم دید ...
لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
@basirt8
🔴نبویان، نماینده مجلس: اینکه رسانهها میگن هر توافقی حتما با امضای رهبری هست یک شیطنت رسانهای است؛ با گفتن این موضوع میخوان تمام عواقب این توافق رو بر روی دوش رهبری بذارن
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴این هم روایت فاکسنیوز از مفاد توافق ایران و آمریکا (ما تایید نمی کنیم و فقط بخاطر پوشش خبری درون کانال قرار میگیره)
طبق گزارش فاکسنیوز، مفاد توافق هستهای مدنظر ترامپ به شرح زیر است:
🔹۱. مواد هستهای نابود و حذف خواهند شد.
🔹۲. برنامه هستهای برچیده میشود.
🔹۳. تا زمانی که آنها مفاد را اجرا نکنند، هیچ پولی آزاد نمیشود.
🔹۴. تنگه هرمز باز میشود.
🔹۵. ایران نمیتواند گروههای تروریستی را تأمین مالی کند.
خواهید دید چی میشود
ملت مبعوث شده وسربازان ولایت همگی اماده باش
کربلا وعاشورایییبپاخواهیم کرد
نبرد عاشورایی
این دفعه داخلی هاوحرامیان هم دسط میدان علنی علنی حضور دارن
ببینید چه کاشون میکنیم