واقعا انتقامخون امام شهیدمون چی شد؟
تازه میفهمم وقتی فرمود درست انتخاب کنید که اگر درست انتخاب نکنید دودش به چشم خودتون فرو میره
چشممون داره کور میشه از زیادی دود
و امامی که دیگر نیست
🚨 چرا رهبری را ضعیفتر از خودتان میدانید؟
فرض کنیم تفاهمنامه یا توافقنامهای امضا شده که بر خلاف مصالح ملی بوده و سیاسیون میخواهند تأیید آن را به رهبری تحمیل کنند.لازمۀ موفقیت آنها در تحمیل بر رهبری چیست؟
_ نداشتن پشتوانۀ مردمی. آیا مردم مبعوث شده، پشتیبان رهبری نیستند؟
_ نیروهای مسلح ضعیف یا متمرد. شما نیروهای مسلح ما را ضعیف یا متمرد میدانید؟
_ برعکس جلوه دادن واقعیات به رهبری. آیا در این شرایط حساس رهبری این قدر از مسائل دور است که میشود او را دور زد؟
_ ضعیف و منفعل بودن رهبری.
قضاوت شما دربارۀ رهبری جامعه چیست: ضعیف و منفعل یا مقتدر و فعال؟ شما اگر رهبر بودید با وجود این مردم مبعوث شده و نیروهای مسلح جانفدا تن به تحمیل میدادید؟
چرا رهبری را ضعیفتر از خودتان میدانید؟
@basirt8
همه ی مشکلات اگر با #مذاکره حل میشد،
علم و فصاحت امیرالمؤمنین(ع) به ذوالفقار، اجازه ی دیدن آفتاب نمیداد..
🔴دیروزی ها منظورش ظریف و روحانی هست
+امروزی ها کی منظورشه!؟آره دقیقا همون منظورشه
#@basirt8
دیروزیها وامروزی ها یکی هستن
فقط نفاق وخیله برخی ها بیشتره
وگرنه هردو دریک مسیر باطلوخدمت بهشیطان هستن
من در میان شما باشم و یا نباشم به همۀ شما وصیت و سفارش می کنم که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نگذارید پیشکسوتانِ شهادت و خون در پیچ و خم زندگی روزمرۀ خود به فراموشی سپرده شوند. اکیداً به ملت عزیز ایران سفارش می کنم که هوشیار و مراقب باشید.
صحیفه امام جلد ۲۱ ص ۹۳
و یک پیشبینی تلخ
از این مذاکره با آمریکا هم هیچ چیزی نصیب ما نخواهد شد.
آمریکا بدعهد است و به هیچ توافقی پایبند نیست
انگار که انتقام امام شهیدمان را بیخیال شدید
فقط شما رو به خون سیدالشهداء قسم، حواستون به جان امام خامنه ای عزیز باشد.
و کاش میشد همه حرفهای دل را زد .
بماند...
✍️ مهدی اسلامی
@basirt8
ملت غفلت کنیم فریب بخوریم گول بخوریم به وعده غربگراهاوبرجامیان وامریکا اعتماد کنیم
دستازجنگ ونبرد برداریم
دستاز خونخواهی وانتقام رهبر شهیدمنوفرماندهان وهزاران نفرزنوکودک وکودکان میناب برداریم
والله والله والله
دچار غوبت الهی وضرباتی سنگین ازدشمن وشیاطین خواهیم شد
امام امتمان وامام مجتبی وتمام فرمندهان واطرافیانش ونیروهای مخلص را شهید خواهند کرد
اینها هشداری ست
اما خواهیدید چی میشود
این ملت مبعوث شده کارراتمام خواهند کرد
منتظر باشید
🔴 عراقچی: دشمن تعهد خواهد داد که دیگر آغازگر جنگ نباشد و از تهدید و زور استفاده نکند و دوطرف به حاکمیت یکدیگر احترام بگذارند و در امور داخلی یکدیگر دخالت نکنند.
به این حجم از خوشبینی به متعهد بودن آمریکا رو نمیدونم چی بگم
حماقت ؟
جهالت ؟
خیانت ؟
روزی که آمریکا زیر تعهدش زد چی؟
اونروز قطعاً دور نیست