eitaa logo
با ولایت
127 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
68 فایل
بسم رب الشهداء طلبه امیر بیانی جهادتبیین وگفتمان انقلاب آموزش: مخاطب شناسی خطابه تولیدمحتوا ذکرمصیبت کلاسداری روان شناسی تبلیغ تبلیغ چهره به چهره تبلیغ فامیلی مشاورگروههای تبلیغی
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محمد هادی هاشمی
979.4K
⁉️چرا دولت هیچ برنامه‌ای نداره 🎙پاسخ به بعضی ها که میگویند : وضعیت اصلا" خوب نیست و چرا دولت هیچ برنامه ای برای کنترل دلار ندارد؟ کارشناس: محمود قاسمی
هدایت شده از باهم بخندیم
فوری 🔻 پدر پیروز در گفتگو با اینترنشنال اعلام کرد: دروغ می‌گویند فرزند من تا به حال هیچ‌گونه سابقه بیماری‌ای نداشته است! 😂 🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/477167618C9fc6a36df0
هدایت شده از باهم بخندیم
عاملین حواسشون باشه فردا روزی طلب کار نشن 😏 🇮🇷 https://eitaa.com/joinchat/477167618C9fc6a36df0
هدایت شده از پاسخگو
. وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِی‌ النَّار أَعْلَمْتُ أَهْلَهَا أَنِّی‌ أُحِبُّکَ … و اگر در آتشم اندازی، به اهالی آنجا خواهم گفت: دوستت دارم ... «»
اللهم صل علی محمد وآل محمد _ یارب العزه : عطا کن به ما با نیروی خودت آنچه را می جوئیم و پناه ده به عزتت ازآنچه می ترسیم و حفظ کن آبرویمان را . آمین یالطیف🙏🙏🙏🌹🌹🌹 https://eitaa.com/joinchat/3061711024C28c7e87e13
«السَّلاَمُ عَلَيکَ يَا أَبَا عَبدِالله وَ عَلَى الأَروَاحِ الَّتِي حَلَّت بِفِنَائِکَ، عَلَيکَ مِنِّي سَلاَمُ اللهِ أَبَداً مَا بَقِيتُ وَ بَقِيَ اللَّيلُ وَ النَّهَارُ وَ لاَ جَعَلَهُ اللهَ آخِرَ العَهدِ مِنِّي لِزِيَارَتِكُم، اَلسَّلاَمُ عَلَى الحُسَينِ وَ عَلَى عَلِيِّ بنِ الحُسَينِ وَ عَلَى أَولاَدِ الحُسَينِ وَ عَلَى أَصحَابِ الحُسَين.» https://eitaa.com/joinchat/3061711024C28c7e87e13
🌺نکته ای از دعای ندبه :🌺 🍂 وَصِلِ اللّهُمَّ بَيْنَنا وَبَيْنَهُ وُصْلَةً تُؤَدّي اِلي مُرافَقَةِ سَلَفِهِ...... ⚡️خدایا بین ما و امام زمان علیه السلام اتصال و پیوند برقرار فرما. 🍃چنان اتصالی که مارا به همنشینی با اجداد سَلَفش برساند. ✅بنابراین؛ برای دستیابی به همنشینی با ائمه معصومین علیهم السلام، باید ارتباط قوی با امام زمان داشته باشیم. ☘هرچه اتصالمان به حضرت ولی عصر (عج) بیشتر باشد، از توجه سایر ائمه نیز بیشتر بهره مند خواهیم شد ان شاءالله. https://eitaa.com/joinchat/3061711024C28c7e87e13
✅ آمار حیرت انگیز تعداد کتب کتابخانه های مسلمانان در عهد تمدن اسلامی 1⃣ بیت الحکمه بغداد◀️چهار میلیون کتاب 2⃣ کتابخانه شاپور بغداد⬅️ده هزار کتاب 3⃣ الحکمه در قرطبه⬅️ چهارصد هزار 4⃣ دارالحکمه در قاهره⬅️صد هزار 5⃣ طرابلس شام⬅️ سه میلیون 6⃣ مراغه⬅️ چهارصد هزار 📚 جرجی زیدان،تاریخ تمدن اسلام،ص637 ⛔️دقت کنید آن موقع ماشین چاپ و دستگاه کپی نبود و نسخ به شکل دستی رونوشت می شدند. لذا مثلا ۴ میلیون جلد کتاب در یه کتابخانه اونم بیش از ۱۰۰۰ سال پیش نشانی از تمدن باشکوه علمی است. گروه پژوهشی آرتا https://eitaa.com/joinchat/2525560832C7caee8d264
همه دشمنی غرب، چه آمریکا، چه اروپا، چه اسراییل همه و همه از ترس ابرقدرت شدنه ایرانه نه صرفا به خاطر چهارتا پهپادی که به روسیه دادیم، یا حضور ما در سوریه و لبنان و یمن و... تحریم و اغتشاش و دلار و 2030 و حمله به مراکز حساس و ترور و مسمومیت مدارس و... همه اینها دست و پا زدنه‌شونه. ما تحمل میکنیم ✌️ @bavelalyat14
هدایت شده از بیداری ملت
❣ 🌱جمعه به جمعه چشم من منتظرنگاه تو ... کی دل خسته‌ام شود معتکف پناه تو... 🌱زمـزمه‌‌ی لبان من این طلب است از خدا... کاش شـوم من عاقبت یک نفر از سپاه تو... @mahman11
💥 «نگاه تجلیل‌آمیز به کارخانه متمرکز»، حرام‌تر است از «نگاه به زن نامحرم». چرا؟ چون کارخانه در این الگو، نظام طبقاتی ایجاد می‌کند و ابزار پیدایش محرومیت اقتصادی، محرومیت سیاسی و محرومیت فرهنگی و ابزار اقامۀ ظلم اجتماعی است. 🔵 استاد سید منیرالدین حسینی الهاشمی: «ما یک کارهایی را به‌راحتی جزو گناهان می‏شماریم، امّا یک گناه‌هایی را اصلاً گناه نمی‏دانیم. چرا؟ برای‏ اینکه حساسیت ما در آنجا اصلاً بیدار نشده است. ما نگاه به یک زن نامحرم و بی‌حجاب را بسیار زشت می‏دانیم، ولی نگاه تجلیل‏آمیز به یک کارخانه [با تعریف نظام سرمایه‌داری،] و عظیم دانستن آن را هرگز بد نمی‌دانیم! تولید در این کارخانه، «متمرکز» است و ابزار انگیزش‏ مادی می‏شود و تمرکز را به نفع یک عدّه و بر علیه یک عدّۀ دیگر درست می‏کند و دل‌های جمع زیادی را به‏ طرف دنیا متوجّه می‏کند. در نگاه به نامحرم، گناهی که واقع می‌شود، گناه فردی است، اما در اینجا، شما با آن تعظیم و آن نگاهِ تجلیل‌آمیز، یک سیستم اقتصادیِ مادی [و لوازم آن] را تأیید می‏کنید. در مواجهه با نامحرم، چشمتان را می‏بندید و رویتان را بر می‏گردانید و ثواب کسب می‌کنید، اما در اینجا چگونه می‌توانید چشم را ببندید و بگویید ما باید تردید کنیم در اینکه «صرفه‏جویی در مقیاس‏ تولید در اینجا چگونه به کار رفته است»؟ اصلاً فرض کنید کارخانه، به این عظیمی نباشد و آن را کوچک درست کنند، اما با این حال، نظام‏ِ شبکه‏ای که می‌خواهد آن را اداره کند، چه نحوه انگیزشی را در جامعه اصل قرار می‌دهد؟ و چه نرم‏افزاری‏ دارد؟ می‌گوییم همین «تردید کردن» [در اینجا،] مثل چشم فروبستن [در آنجا] است و اجازه دادن به خود و دیگران برای فکر کردن است. ممکن است‏ کسی مظالم را جدای از آنچه که در تمدن موجود است ملاحظه کند و بگوید ظلم‏ها بد است و کم‏کم برطرف می‏شود! اما باید به او بگوییم این نوع کارخانه، کارخانۀ تولید ظلم است و تولید محرومیتِ اقتصادی، محرومیتِ سیاسی و محرومیتِ فرهنگی می‏کند و جریان توسعۀ نیازمندی‌ها با این ماشینی که دارد، یک‌ عده را تحت فشار قرار می‌دهد؛ می‌توانیم بگوییم این ماشین، اقامۀ فساد می‌کند، نه اینکه مثل نگاه به زن‏ نامحرم [ صرفاً یک ارتکاب گناه فردی باشد.] هر کاری که براساس یک معیاری، آن را «فاسد» فرض می‏کنیم، می‌توانیم بگوییم «ارتکابِ» آن کار، بد است، اما «ترویج و اشاعۀ» آن بدتر است و «اقامۀ ناهنجاری و به پا داشتن فساد»، به‌مراتب از دو سطح قبلی بدتر است. حال، اگر ما فقر، جهل، سلبِ‌اختیار را ناهنجار با فطرت بشر بدانیم، باید بگوییم این ماشین (یعنی کارخانه با تولید متمرکز) اینها را در مقیاس‌های بسیار بزرگ به وجود می‏آورد، اقامه فساد می‏کند، اخلاق جامعه را مادی می‏کند، بستر پرورشی را عوض می‏کند و استغنای از دین را [تدریجاً] به پذیرش اجتماعی‏ می‏رساند... . [اساساً باید دید] اقامۀ کفر در عالَم چگونه انجام می‏گیرد و بستر پرورشی جامعه چگونه با جهان‏بینی، ناهنجار می‏شود. ☑️ @AndisheMonir