eitaa logo
بیّنات
12.2هزار دنبال‌کننده
701 عکس
1.4هزار ویدیو
35 فایل
﷽ وَلَقَدْ أَنزَلْنا إِلَيْكَ آياتٍ بَيِّنَاتٍ وَما يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفاسِقُون | ۹۹ بقره پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله وفسی استاد اخلاق تهران http://www.vafsi-bayyenat.ir ارتباط با مدیر @bayyenat110_admin بخش صوت @bayyenat_media
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃🍃🍃🍃🍃🍃 امام كاظم -عليه السلام- فرمودند: جاهِدْ نَفْسَكَ لِتَرُدَّها عَن هَواها ، فإنَّهُ واجِبٌ علَيكَ كجِهادِ عَدُوِّكَ . براى بازداشتن نفْس خود از خواهش هايش با آن مبارزه كن كه مبارزه با نفْس، همچون مبارزه با دشمنت، بر تو واجب است. 📚تحف العقول : 399 . 🆔 @bayyenat110
داستان ضرب المثل میر نوروزی - قابل توجّه مسئولین جمهوری اسلامی - هشدار نسبت به ناپایداری قدرت و مقامات دنیوی.mp3
2.76M
🔈 | داستان ضرب المثل میرنوروزی ⚠️هشدار نسبت به ناپایداری مقامات دنیوی 🎙استاد آیت الله وفسی 🆔 @bayyenat110
🔴 🔅امام حسن عسكري (ع) فرمان داده كه خبر امام مهدي از همه پنهان شود به جز از افراد مورد اعتماد و از طرفي برخلاف اين مي‌گويند كه هركس امام را نشناسد او خدا را نشناخته و كسي ديگر غير از خدا را مي‌پرستد و اگر در اين حالت بميرد بر كفر و نفاق مرده است پس چرا پدرش اين قدر متشدد بوده كه براي شيعه چنين چيزهاي سخت و دشواري انتخاب كرده است. جواب: ۱. شخصي به اميرالمؤمنين -صلوات الله علیه- در زمان خلافت ظاهري اعتراض كرد و گفت پيامبر -صلی الله علیه و آله- گفته است پيرمردها ريش خود را خضاب كنند و تو به اين سنت عمل نمي‌كني. حضرت فرمودند تو دستور پيامبر را نفهميدي در يكي از جنگ‌ها وقتي كفار، سپاه اسلام را براي وجود مردان پير و ريش‌سفيد مسخره مي‌كردند پيامبر اين دستور را داد. و اين دستور محدود به آن موقعيت بود نه هميشه. ۲. خداوند به پيامبر دستور مي‌دهد كه رو به مسجدالاقصي نماز بخواند اما اين دستور هميشگي نيست و زمان خاص دارد. نتيجه: در قبل از تولد و مدت كودكي حضرت مهدي (عج) جز خواص شيعه اين موضوع را نمي‌دانستند و براي حفظ ايشان حضرت امام عسكري -سلام الله علیه- اين دستور را دادند. همان‌طور كه پيامبر -صلی الله علیه و آله- موقع هجرت پنهانی از مكه خارج شدند و كسي را جز خواص، مطلع نكردند. اما شناخت امام زمان (عج) از زمان پيامبر -صلی الله علیه و آله- معلوم بوده است. 📚برگرفته از کتاب پاسخ ( نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود ) ✨حضرت استاد آیت الله وفسی 🆔 @bayyenat110
🌺🌺🌺🌺🌺🌺 🌹قال رسول الله (صلی الله علیه و آله) : 🌷ثَلَاثٌ مَنْ كُنَّ فِيهِ فَهُوَ مُنَافِق : ْ إِذَا حَدَّثَ كَذَبَ وَ إِذَا وَعَدَ أَخْلَفَ وَ إِذَا اؤْتُمِنَ خَان 🌷نشان منافق سه چيز است : 1 - سخن به دروغ بگويد . 2 - از وعده تخلف كند .3 - در امانت خيانت نمايد . 📚تحف العقول ص 316 🌸 مبعث حضرت ختمی مرتبت ، نبی گرامی اسلام محمد مصطفی -صلی الله علیه و آله- تبریک و تهنیت باد.
8.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ خیانت صدا و سیما به نبی گرامی اسلام (ص) ♨️ دلقک های تلویزیون و لباس روحانیت 🎤آیت الله حامد وفسی 🆔 @bayyenat110
🔶🔶🔹🔹🔻🔻 🔅این حکومت طاغوت است به اسم اسلام! 🔸اگر بنا شد جمهوری اسلامی باشد اما ماها دیگر اسلامی نباشیم، حکومت اسلام نیست، این جمهوری اسلامی نمی شود. اگر بنا شد که جمهوری اسلامی باشد، پاسبان هایش اسلامی نباشند خدای نخواسته، دادگاه هایش اسلامی نباشد، وزارتخانه هایش اسلامی نباشد، این حکومت طاغوتی است به اسم اسلام، همان طاغوت است منتها اسمش را ما عوض کردیم. 🔸ما نمی خواهیم اسم عوض بشود می خواهیم محتوا درست بشود باید کوشش کنید محتوا درست بشود. امروز اسلام بسته به اعمال شما است. #امام_سید_روح_الله_موسوی_خمینی 📚صحیفه نور جلد ۷ صفحه ۲۸۵ بیانات امام خمینی (ره) در جمع پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان آباده مورخ: ۱۳۵۸/۰۴/۱۳ 💠کانال نشر آثار استاد وفسی ↙️ 🆔 @bayyenat110
🌸🌸🌸🌸🌸🌸 امام علي -عليه السّلام- فرمودند: إيّاكَ وَالغَيبَةَ فَإنَّها تَمقِتُكَ إلَى اللّه ِ وَ النّاسُ وَتحَبِطُ أجرَكَ؛ از غيبت بپرهيز، كه آن تو را با خدا و مردم دشمن مى كند و اجر و پاداش كارهاى تو را از بين مى برد. 📚 غررالحكم 2: 287 ح 2632 🆔 @bayyenat110
9.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌼 تربیت کاریکاتوری در مسیحیت و بودیسم 🎙استاد آیت الله وفسی 🆔 @bayyenat110
🔴 🔅علماي شيعه همواره بيان مي‌كنند كه انصار دوستداران علي بوده‌اند و در جنگ صفين در لشكر علي قرار داشتند به شيعه مي‌گوييم اگر چنين است چرا خلافت را به علي ندادند و خلافت را به ابوبكر سپردند؟ هرگز پاسخ قانع‌كننده‌اي ندادند ديدگاه و نظر انصار و مهاجرين از نظر و ديدگاه همه ما درست‌تر است و اين گروه مؤمن بين خلافت و بين ارتباط عاطفي با خويشاوندان پيامبر (ص) فرق مي‌گذارند بنابراين مي‌بينيم كه كتاب‌هاي شيعه كه انصار را مي‌ستايند و دوشادوش ايستادن آن‌ها را در كنار علي در جنگ صفين تمجيد مي‌كنند همين كتاب‌ها آن‌ها را مرتد مي‌نامند و مي‌گويند درواقع سقيفه به عقب بازگشتند و مرتد شدند! با ترازو و مقياس عجيبي اصحاب رسول خدا (ص) مورد سنجش و ارزيابي قرار مي‌گيرند اگر در كاري از كارها با علي باشند بهترين مردم خواهند بود و اگر در كنار مخالفان علي باشند يا بهتر بگوييم در جهتي كه علي مي‌خواهد نباشند مرتد و منفعت‌طلب و منافق هستند. اگر بگويند ما به خاطر آن به ارتداد و بازگشت به عقب آن‌ها حكم كرديم چون نص خلافت علي را انكار كردند به آن‌ها مي‌گوييم آيا مگر شيعه اثني‌عشري نمي‌گويند كه حديث غدير متواتر است و صدها صحابه آن را روايت كرده‌اند؟ پس كجا آن‌ها را انكار كرده‌اند؟ وقتي من با زبان خودم مي‌گويم كه پيامبر (ص) به علي گفت هر كه من مولا و دوست او هستم علي مولا و دوست اوست كجا نص را انكار كرده‌ام! اگر بگويند كه آن‌ها معني و مفهوم نص را انكار كردند به شيعه گفته مي‌شود چه كسي گفته كه تفسيري كه شما از اين حديث ارائه مي‌دهيد حق و درست است؟! آيا شما از اصحاب پيامبر خدا كه در آن وقت بودند و با گوش‌هاي خودشان حديث را شنيدند عاقل‌تر هستيد و بهتر مي‌فهميد يا اين‌كه شما زبان عربي را بهتر مي‌فهميد، بنابراين چيزي از حديث فهميده‌ايد كه آن‌ها آن را نفهميدند! 🔘پاسخ به شبهه را در پست بعدی ملاحظه نمایید...
🔘 پست دوم جواب: ۱. اصحاب پيامبر ملاك حق و باطل نيستند. زيرا هرگز پيامبر -صلی الله علیه و آله- به دلايل ذيل آن‌ها را ملاك حق و باطل قرار نداده است. الف: اگر صحابه بگويند ما حجت هستيم به قول خودمان، چون ما راوي اين روايت مي‌باشيم دور مي‌باشد و دور باطل است. ب: اگر صحابه حجت باشند دچار تناقض ذاتي مي‌شويم. چون خود صحابه با يكديگر به عنوان حجت رفتار نمي‌كردند، پس آن‌ها الگوي ما و حجت ما هستند در اين كه صحابه حجت ما نيستند. ج: اگر حق با صحابه باشد با اين‌كه هر كدام يك نظر مي‌دهند و با اين همه اختلاف، چطور ما به صراط مستقيم دست پيدا كنيم؟ قرآن در آيه ۱۵۳ سوره انعام مي‌فرمايد: «همانا راه راست من همين است پس از آن پيروي كنيد و از راه‌هاي [متفرقه] پيروي نكنيد كه شما را از راه او پراكنده مي‌سازد...». د: صحابه بزرگ اگر مثل عمربن‌خطاب باشند كه بزرگ شما است، که نتیجه این عقیده روشن است! او به پيامبر -صلی الله علیه و آله- گفت هذيان مي‌گويد در حالي‌كه از مهم‌ترين وصيت جلوگيري كرد و در «صحيح بخاري» مي‌گويد كه ابن‌عباس درباره اين وصيت گفت: «ما نعمت بزرگ‌تري را از دست داديم» يعني سفارش مهم پيامبر را. نتيجه :عمل انصار به آن‌جا ختم شد كه بعد از پنجاه سال يزيد خليفه مسلمانان گشت و لشكرش به مدينه آمد و سه روز ناموس و مال و جان انصار و مهاجر در مدينه را حلال نمود. و در تاريخ مي‌نويسند تا سال‌ها بعد مسلمانان مدينه دختران خود را به شرط باكره‌بودن شوهر نمي‌دانند. (واقعه حرّه) آيا انصار پيامبر خوب مي‌فهميدند كلمات پيامبر را يا ما؟ اولا لغت و زبان عربي و قراين موجود است و فرموده‌اند چه بسا كسي كه روايت را مي‌شنود از آن‌كه نقل مي‌كند بهتر بفهمد. ثانياً عمل‌كردن به دستورات با فهميدن آن، يكي نيست چه بسا كساني كه مي‌فهمند ولي عمل نمي‌كنند. ۲. پيامبر -صلی الله علیه و آله- به تواتر به اهل سنت و شيعه فرمود: «حق با علي است و علي با حق است و حق دائر مدار علي است». پس اين‌كه شيعه علي -علیه السلام- را دائر مدار حق مي‌داند، گفته پيامبر -صلی الله علیه و آله- است. (البته اين گفته را جاعلان حديث براي عمر هم نقل كرده‌اند كه با كارهايي كه عمر انجام داده است امكان ندارد صحيح باشد و ما قبلا آن را نقد كرديم). آيا ما عاقل‌تر هستيم و بهتر مي‌فهميم يا آن‌ها؟ چه كسي گفته است كه آن‌ها عاقل‌تر و بافهم‌تر بوده‌اند؟ آيا خودشان از خودشان تعريف كرده‌اند و ما عمل و نظر آن‌ها را بپذيريم يا گفته قرآن را درباره صحابه بپذيريم (آيات درباره صحابه را مفصل در صفحات قبل بررسي كرديم و همچنین تقليد را، كه قرآن ممنوع نموده است). ۳. انصار و مهاجرين در زمان قتل عثمان براساس انتخاب خودشان با علي -علیه السلام- بيعت كردند. نه آن‌گونه كه در غدير بيعت كردند. در انتخاب خليفه، آن‌ها منتخب بعض مردم بودند. اما در غدير خم علي مرتضي -سلام الله علیه- منتخب خداوند و وليّ منصوب حضرت حق بود. ۴. حضرت نفرمود هر كس من مولا و دوست او هستم. كلمه دوست را مترجم اضافه كرده است. بلكه فرمود مولي. آن‌چه از آيات قرآن و احاديث و سخنان پيامبر -صلی الله علیه و آله- و بيعت در غدير و تبريك اصحاب برمي‌آيد چيز ديگري را مي‌رساند. شما بگوييد! براي اين‌كه علي دوست مردم شده است بيعت لازم است؟ آيا به عقل انسان درست مي‌آيد كه متواتر بگويند كه آيه ( الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ ) بعد از ابلاغ ولايت علي نازل شده و دين كامل شده براي اين‌كه علي دوست مسلمانان است؟ 📚برگرفته از کتاب پاسخ ( نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود ) ✨حضرت استاد آیت الله وفسی 🆔 @bayyenat110
🍂🍂🍂🍂🍂🍂 امام صادق سلام الله علیه : فَضْلُ الْوَقْتِ الْأَوَّلِ عَلَى الْأَخِيرِ كَفَضْلِ الْآخِرَةِ عَلَى الدُّنْيَا فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست. 📚(ثواب الاعمال ص 36 - بحارالأنوار(ط-بیروت) ج 79 ، ص 359 ، ح ) 🆔 @bayyenat110
8.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷طیّب کیست؟ 🌹حقّ پرستی ، موجب پاکی 🌼 استاد حامد وفسی 🆔 @bayyenat110