eitaa logo
بیّنات
12.1هزار دنبال‌کننده
697 عکس
1.4هزار ویدیو
35 فایل
﷽ وَلَقَدْ أَنزَلْنا إِلَيْكَ آياتٍ بَيِّنَاتٍ وَما يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفاسِقُون | ۹۹ بقره پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله وفسی استاد اخلاق تهران http://www.vafsi-bayyenat.ir ارتباط با مدیر @bayyenat110_admin بخش صوت @bayyenat_media
مشاهده در ایتا
دانلود
┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈ ❓❓سوال یکی از مخاطبین از پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار حضرت استاد آیت الله وفسی -حفظه الله- سلام علیکم در بعضی سایت ها و خبرگزاری های بیگانه مانند «ایران‌‌وایر» و...، مطالبی از حضرت آیت الله وفسی، درباره سند ۲۰۳۰ نقل گشته است. آیا صحت نقل های مزبور به حضرت ایشان، تایید می گردد؟ 🌹: بسم الله الرحمن الرحیم سلام علیکم و رحمة الله بدین وسیله به اطلاع میرساند که استاد آیت الله حامد وفسی با هیچ یک از خبرگزاری های بیگانه، مطلقا در رابطه با هیچ موضوعی، مصاحبه و گفتگویی نداشته و کلیه مطالب منقول از ایشان، تکذیب می گردد. وفّقکم الله تعالیٰ لما یحبّ و یرضیٰ بینات - پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار حضرت استاد آیت الله وفسی -زید عزّه- ╭━━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━━╮ @bayyenat110 ╰━━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━━╯
استاد آیت الله وفسی ۱۳۸.mp3
1.98M
🌸🌸🌸 🌸🌸 🌸 🌷پند های پیامبر اکرم -ص- به ابوذر ●━━━━━━────── ⇆ㅤ       ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ  ↻ 🌹حضرت استاد وفسی 📆 جلسه صد و سی و هشتم 🆔 @bayyenat110
🔵جلسه صد و شصت و هفتم ( ۱۴۰۰.۶.۱۶ ) 🔷 شرح عرفانی کتاب حضرت امام خمینی -ره- «جلسه نود و ششم» 🔹درک نعمت بودنِ نعمت، شرط لازم برای شکرِ منعم 🔹عدم شناختِ نعمتِ هدایت، و سعادت حقیقی، موجب قدر نشناسی و ناسپاسی نسبت به دین حقّ و انبیاء الهی -سلام الله علیهم- و مانع پنداشتن ایشان برای خود 🔹خداوند، منعم حقیقی و بالذّات 🔹اظهار "عجز از معرفت" نسبت به نعمت، وسائط إنعام و منعم حقیقی، کمال معرفت سالک ( "لا أدری" از مقامات اولیاء الهی -سلام الله علیهم- ) 🔹بررسی و پاسخ به شبهه ای در مورد حقّ و تکلیف ( قبول حقوقی برای انسان مدرن و متجدّد، نسبت به خداوند ) 🔹شکرگزاری انسان نسبت به حضرت حقّ، مبتنی بر تکوین و روابط حقیقی ( ضروری و فطری بودن مدح و ستایش انسان، نسبت به کمال مطلق ) 🔹شریعت، تعیین کننده و مبیِّن چگونگی ستایش و شکرگزاریِ شایسته و پسندیده برای منعم حقیقی 🔹شیوه ی عبادات و عزاداری پسندیده، مبتنی بر بیان شریعت ( مغضوب الهی بودن بدعتیانِ در مقابل شریعت ) .
هدایت شده از بیّنات مدیا
استاد آیت الله وفسی ۱۴۰۰.۶.۱۶.mp3
13.67M
💐سلسله مباحث شرح عرفانی کتاب حضرت امام خمینی (ره) 🌷حضرت استاد وفسی 🗓جلسه نود و چهارم ( ۱۴۰۰.۶.۱۶ ) 🎥| نمایش فیلم کامل👇🏻 https://m.aparat.com/v/uNrbt 🆔 @bayyenat_media
7.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ 🌺 ┊ ┊ 🌺 ┊ 🌺 🌺 🌹 📊سنجش سبک زندگی امروزی ما، با سیره و سنّت رسول اکرم -صلی الله علیه و آله- 🥀حضرت آیت الله وفسی ╭━━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━━╮ @bayyenat110 ╰━━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━━╯
┈••✾•🍃🌹🍃•✾••┈ 📣 ویژه طلاب و دانشجویان 📖سلسله جلسات تدریس کتاب حضرت علّامه طباطبایی -ره- 🎙توسط حضرت استاد آیت الله وفسی 📲بارگذاری در کانال 🔉مرحله دوم و سوم، جلسات ۲۹ تا ۴۳ 🌹جهت عضویت در کانال بینات مدیا، از لینک زیر استفاده نمایید↙️ 🆔 https://eitaa.com/joinchat/481099793Caa1f4d36ea
9.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈••✾•🍃🌷🎍🌷🍃•✾••┈ 📽|ببینید: 🌹نصب العین قرار دادن مرگ و قیامت، از بزرگترین میراث و آموزه های شهداء و رزمندگان جبهه های دفاع مقدّس 🌈ازدیاد باطن و رشد حقیقی افراد، به سبب 🤲🏻شکر حقیقی🤲🏻 🌸حضرت آیت الله وفسی ╭━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╮ @bayyenat110 ╰━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╯
سخنرانی امام راحل علیه کاپیتولاسیون.mp3
13.88M
🔴 سخنرانی کوبنده و تاریخی حضرت امام -ره- علیه 🔥علمای اسلام . به داد اسلام برسید 📆 عزای عمومی - 1343.8.3 🌷بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران 🆔 http://eitaa.com/joinchat/4261150720Cf2cf74b668
9.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✊نطق مهم حضرت آیت الله وفسی درباره بی تفاوتی مسئولین نسبت به امور دینی مردم ❓کجایند سرداران سنگر امر به معروف و نهی از منکر ؟! ❌فاصله وحشتناک برخی از ائمه جمعه، نسبت به حضرت امام -ره- ☄ ╔═.🍃🕊.══♥️═╗ @bayyenat110 ╚═♥️══.🍃🕊.═╝
✅ سؤالاتی که باعث هدایت جوانان شیعه شد‼️ 🔴 ۷۵ ♻️در نهج‌البلاغه آمده است كه وقتي به [حضرت] علي خبر رسيد كه انصار ادعا كرده‌اند خليفه و امام بايد از آن‌ها تعيين شود گفت: چرا عليه آن‌ها دليل نياورديد كه پيامبر وصيت نموده كه با نيكوكارشان (انصار) نيكويي شود و از بدكار آن‌ها گذشت شود؟ گفتند: اين چه دليلي عليه آن‌ها مي‌تواند باشد؟ [حضرت] علي گفت: «اگر امامت به آن‌ها تعلق مي‌داشت پيامبر در مورد آن‌ها سفارش نمي‌كرد». ♻️به شيعه بايد گفت كه همچنين پيامبر -صلی الله علیه و آله- درباره اهل بيت خود سفارش نموده كه با آن‌ها به نيكي رفتار كنيد و فرموده است «اذكركم الله في اهل بيتي: شما را درباره اهل بيتم سفارش مي‌كنم». پس اگر امامت حق ويژه‌ي آن‌ها بود و ديگران در آن بهره‌اي نداشتند، پيامبر در مورد آن‌ها وصيت و سفارش نمي‌كرد؟! 🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 🌷 به ۷۵ ۱. در کتاب نهج‌البلاغه خطبه ۶۶ درباره جريان سقيفه كلمه «وصيّ» آمده است؛ يعني رسول‌الله وصيت فرمود يعني فرمود. ۲. در روايت پیامبر در خصوص اهل بيت -علیهم السلام- آمده است «در رفتار نسبت به اهل بيت من » ۳. در خصوص انصار آمده است که وقتي به انصار رسيديد خداوند به حاكمان و امامان خود دستور مي‌دهد كه نسبت به انصار با گذشت رفتار كنيد. و استدلال امام هم اين است كه چون در حقشان سفارش شده بايد آن‌ها حاكم نباشند و محكوم باشند، براي همين در حقشان سفارش شده است. ۴. اما خداوند به همه مردم درباره اهل بيت سفارش مي‌كند يعني با كلمه «كم» «شما» همه مردم را مخاطب قرار داده كه وقتي در مقابل اهل بيت واقع مي‌شوید خدا را ياد كنيد و از خدا بترسيد، مبادا نسبت به حقي كه دارند كوتاهي كنيد. بنابراين فرق دو مطلب زمين تا آسمان است. ۵. حجت مهاجرين نسبت به انصار قابل توجه است: حضرت سؤال فرمود قريش (يعني آن سه نفر ابوبكر و عمر و ابوعبيده جراح) چه گفتند؟ جواب دادند آن‌ها (قريش) گفتند: «اُحتجت بأنها شجره‌الرسول: قريش به اين كه ما از شجره رسول خداييم استدلال و احتجاج كردند». حضرت علي -علیه السلام- فرمود: «احتجوا بالشجره و أضاعوا الثمره: به درخت احتجاج كردند و ميوه را ضايع و تباه ساختند». 📚برگرفته از کتاب 📌نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود ✍🏻حامد وفسی 🆔 @bayyenat110
8.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 🎥|ببینید: ⛔️ترک أمر به معروف و نهی از منکر، گریبانگیر جامعه امروز ایران 💐نعمات امروزی انقلاب، مرهون فداکاری حضرت امام -ره- و مجاهدین سال های انقلاب 💫استاد آیت الله وفسی ╭━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╮ @bayyenat110 ╰━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╯
🔵جلسه صد و شصت و هشتم ( ۱۴۰۰.۶.۲۳ ) 🔷 شرح عرفانی کتاب حضرت امام خمینی -ره- «جلسه نود و هفتم» 🔹اهل تقوا، شاکران حقیقی ( آفت پذیر بودنِ شکرِ غیرِمتّقین ) 🔹تبیین و بررسی نحوه شکرگزاری 🔹نحوه شکرگزاری، مبتنی بر شناخت ارزش منعم و نعمت، و متناسب با شأنشان 🔹غفلت ما از نعمت عظیم اسلام 🔹شکرگزاری نسبت به نعمت جلیل اسلام، مبتنی بر شناخت اسلام عزیز 🔹خداوند و رسولانش، طبیبان و مشفقان حقیقی 🔹اسلام، برترین نسخه شفاء و نجات 🔹نحوه شکرگزاریِ نعمت عظیم اسلام 🔹تقوا، موجب برکتِ نعمت ( تناسب شدّت تقوا با فزونی نعمت ) 🔹ترک أمر به معروف و نهی از منکر، موجب ذلّت، کفران نعمت، و همچنین محروم شدن از الطاف عظیم الهی ♦️سیاسی 🔻ترک أمر به معروف و نهی از منکر، گریبانگیر جامعه امروز ایران 🔻برخورداری امروزی ما، از نعمات و ثمرات انقلاب اسلامی، مرهون شکرگزاری و فداکاری حضرت امام خمینی -ره- و مجاهدین سال های انقلاب 🔻مجاهدت و مقاومت مخلصانه مسئولین و مردم متدیّن، در برابر کفّار و منافقین، شرط شکرگزاری نعمت انقلاب 🔻تحقّق احکام، ارزش ها و معارف الهی در جامعه، وظیفه خاصّ حکومت اسلامی 🔻رو به سقوط بودن فرهنگ دینی در سطح کشور 🔻قدرت نمایی فواحش و اراذل، و به طور کلّی اهل منکر، در شهر تهران 🔻بی ثمر یا غیر ملموس بودنِ ثمرات بسیاری از نهاد های فرهنگی، در حفظ دین داری افراد جامعه 🔻کنار گذاردن منافقانه بسیاری از مسئولین رشید و خادم به اسلام و مسلمین، در جمهوری اسلامی 🔻ضرورت تعیین وقت از طرف دولت جدید، برای رسیدگی به مشکلات فرهنگی کشور، و دغدغه ها و انتظارات دینی مؤمنین انقلابی 🔻وجیه جلوه دادن بسیاری از منکرات در جمهوری اسلامی، توسّط برخی عمّامه داران منافق ( تفاوت ارتکاب منکرات در زمان پهلوی، با ارتکاب منکرات در جمهوری اسلامی ) 🔻نگاه به منکرات، در جمهوری اسلامی، آیا دائر مدار حفظ کرسی های قدرت، یا تابع سیره و شریعت اسلام ناب محمدی؟! 🔻فاصله ی جمهوری اسلامی، از انقلاب اسلامی و شعارهایش ( فاصله از ادّعا تا تحقّق ) 🔻جهت گیری برخی از مسئولینِ نظام، و جامعه امروزی ما، به سوی بنی امیّه و بنی عبّاس، و جوامعشان ( رواج عیّاشی گری در جامعه ی امروز ایران ) 🔻در خطر افتادن اسلامیّت نظام ( به صدا درآمدن زنگ خطرِ جمهوریّتِ منهای اسلام ) 🔻نمونه ای از نفاق و حقّه بازی برخی مسئولین فرهنگی جمهوری اسلامی 🔻نشانه و ملاکِ دولت اسلامیِ راستین ( عزیز شدن متّقین و ذلیل شدن فسّاق و منافقین در دولت اسلامی ) 🔻غیر قابل پذیرش بودنِ رها کردن مسائل فرهنگی و اقتصادی از طرف دولت جدید، به بهانه مقابله با بیماری کرونا 🔻توفیق و پیشرفت در زمینه های علمی و فنّاوری، غیر کافی در تحقّق شعار ها و آرمان های انقلاب 🔻روی کار آوردن مسئول با تقوا، شرط لازم، نه شرط کافی 🔻مطالبه آرمان های انقلاب، از سردمداران نظام، از وظایف مؤمنین، و از شروط شکرگزاری نعمت انقلاب 🔻پاسخ به شبهه ریاکار بارآمدن مردم و مخفی شدن فحشاء و منکر، بواسطه مبارزه با فساد آشکار و علنی ( عدم برخورد مسئولین، با فحشاء و منکر علنی، به بهانه پنهانی شدن منکرات و ریاکار شدن افراد جامعه ).