eitaa logo
بیّنات
12.2هزار دنبال‌کننده
700 عکس
1.4هزار ویدیو
35 فایل
﷽ وَلَقَدْ أَنزَلْنا إِلَيْكَ آياتٍ بَيِّنَاتٍ وَما يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفاسِقُون | ۹۹ بقره پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله وفسی استاد اخلاق تهران http://www.vafsi-bayyenat.ir ارتباط با مدیر @bayyenat110_admin بخش صوت @bayyenat_media
مشاهده در ایتا
دانلود
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺با میلیارد میلیارد پول بیت المال چه می کنید؟!! 🔻برتری فیلم های خارجی نسبت به برنامه های صداوسیما 🔥حامد وفسی 🆔 @bayyenat110
✨✨✨✨✨✨ 💢 هایی از محضر معظّم له ، از سوی معاونت مطالبات مردمی ستاد و استان تهران ۱۲. گاهی (به ندرت) مسئولین متدیّن جمهوری اسلامی تحت فشارهای چندلایه مشرکین خارجی (مانند سازمان حقوق بشر)، مجبور می شوند قانونی را وضع کنند که برخلاف فقه اصیل جعفری می باشد آیا پس از تصویب نهایی به عنوان « قانون » ملت باید چنین قانونی را بطور مدام« معروف» بدانند ؟ یا با نهی از منکر های مکرر خود به مسئولین متدین قوت قلب دهند تا آن قانون را به سمت فقه اصیل تغییر دهند؟ 🔘 پایان 💠 کانال نشر آثار حامد وفسی : @bayyenat110
🌿🌿🌿🌿🌿 پاسخ سؤال دوازدهم : بر اساس قاعده نفی سبیل ( ۱۴۱ نساء ) هر قانونی که موجب سلطه کفار بر‌مؤمنین گردد یا راه نفوذ آنان را در کشور باز نماید ، باطل و افراد قانون گذار ، گناه کار و مجرم می باشند و وظیفه هر مؤمن غیرتمندی است که علیه چنین قانونی اعتراض و لغو آن را از مسئولان بخواهد و اجرای آن هم به وسیله مأموران حکومت حرام و قبول آن از طرف مردم نیز حرام است و باید در تمام موارد مذکور ، نهی از منکر کرد. نکته قابل توجه در این سؤال این است که در قانون ج.ا.ا ، قوه مقننه از مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان که نیمی از اعضای آن را فقهای عادل و منصوب از طرف ولی فقیه ، تشکیل می دهند، تشکیل یافته است. بنابراین چنین فرضی در مقام نظری ، قابل تحقق نیست ؛ زیرا شش نفر فقیه عادل بر قوانین نظارت دقیق می کنند. بعلاوه شورای مصلحت نظام یا خبرگان و مراجع تقلید نیز بر این نوع قوانین نظارت دارند ، اما اگر بنابر فرض در مقام عمل چنین چیزی واقع شود ، وظیفه مؤمنان مبارزه با دشمنان اسلام و جلوگیری از اجرای چنین قوانینی است. 💠کانال نشر آثار حامد وفسی ↙️ 🆔 @bayyenat110
🍃🍃🍃🍃🍃 🍃 پيامبر اکرم -صلى الله عليه و آله- فرمودند: 🍃 في خُطبه الوَداعِ: و مَن ذَرَفَتْ عَيناهُ مِن خَشيةِ اللّه كانَ لَه بكلِّ قَطرةٍ مِن دُموعِهِ مِثلُ جَبَلِ اُحُدٍ يكونُ في ميزانِهِ مِن الأجْرِ . 🍃 هر كس چشمانش از ترس خدا اشك ريزد براى هر قطره اشك او به اندازه كوه احد در ترازوى اعمالش پاداش نهند . 📚بحار الأنوار(ط-بیروت) ج 90 ، ص334،ح 25 - مستدرک الوسایل و مستنبط المسایل ج 11 ، ص 242 ، ح 12870 🆔 @bayyenat110
6.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️🥀♦️🥀♦️🥀♦️ 📽| ❌تربیت مفسدین فی الارض، ثمره تفکر رئیس دولت سازندگی ! ⚠️ نابودی عدالت ، به اسم پیشرفت کشور 🔥استاد آیت الله وفسی ╭━━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━━╮ @bayyenat110 ╰━━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━━╯
پاسخ به سوالات ستاد نهی از منکر.pdf
2.9M
❓❓❓❓❓❓ 🌸پاسخ آیت الله وفسی به سؤالات معاونت مطالبات مردمی ستاد و استان تهران 🌷بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران🔰🔰🔰 ╔═.🍃🕊.══♥️══╗ @bayyenat110 ╚═♥️═══.🍃🕊.═╝
باسمه تعالی ان شاءالله از روز های آتی ، بازنشر مقاله به نگارش معظّم له ، در کانال قرار داده خواهد شد. در این مقاله به بررسی احادیث مربوط به مقام و منزلت شیعیان حضرت امیرمؤمنان -ع- ، منزلت مخالفین تشیع و پاسخگویی به شبهات مربوط به عدالت الهی پرداخته شده است. 💠کانال نشر آثار حامد وفسی : @bayyenat110
🌸🌸🌸🌸🌸 بخش اول مقاله (مقام و منزلت شیعیان و مخالفین تشیع و پاسخگویی به شبهات مربوط به عدالت الهی) ﷽ الحمدلله رب العالمین والصلاة والسلام علی سیدنا و نبینا محمد و آل الطاهرین المعصومین درباره ی مقام و منزلت شیعیان و محبان اهل بیت -علیهم السلام- روایات بسیاری داریم که در برخی موارد از آنها ، سوء برداشت هایی شده است و گمان کرده اند که با عدالت حضرت احدیت ناسازگار است . در این مختصر تلاش شده است به یکی از این برداشت های ناصواب، پاسخ داده شود. 🔘 ادامه دارد... 💠کانال نشر آثار حامد وفسی ↙️ 🆔 @bayyenat110
بزنید تا شکایت کنند.mp3
6.67M
💢البته باید اشخاصی هم که گوینده هستند بیایند در دانشگاه و من پیشنهاد می‌کنم که بیایند، . شما بروید پیش ایشان از قول من بگویید ایشان بیایند به جای آقای مطهری. بسیار خوب است ایشان، فهیم است؛ می‌تواند صحبت کند؛ می‌تواند حرف بزند. 💠کانال نشر آثار حامد وفسی ↙️ 🆔 @bayyenat110
🌹🌹🌹🌹🌹 🌹پيامبر اکرم -صلى الله عليه و آله- فرمودند: 🌺 سَبْعَةٌ فِي ظِلِّ عَرْشِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ يَوْمَ لَا ظِلَّ إِلَّا ظِلُّهُ ... وَ رَجُلٌ ذَكَرَ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ خَالِياً فَفَاضَتْ عَيْنَاهُ مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ 🌺 در آن روز كه سايه اى جز سايه عرش خدا نيست ، هفت تن در سايه عرش اويند : ... و مردى كه در خلوت ياد خداوند -عز و جل- كند و از ترس خدا اشك از ديدگانش سرازير شود . 📚بحار الأنوار(ط-بیروت) ج 81 ، ص 2 ، ح 71 🆔 @bayyenat110
6.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥| عدل علی -ع- کجای حکومت ماست؟! ⚠️ گم شدن اهداف انقلاب به بهانه مصلحت اندیشی های موهوم مسئولین 🔥حامد وفسی 🆔 @bayyenat110
🌸🌸🌸🌸🌸 🔅پست دوم نخست دو روایت از کتاب صفات الشیعه شیخ صدوق -ره- درباره مقام و منزلت شیعیان و محبان اهل بیت -علیهم السلام- و داستانی از اختلاف این دو مقام را برای تبرک و تیمن خدمتتان عرض میکنم. حدیث اول: حضرت امام صادق -علیه السلام- فرمودند: شیعتنا اهل الورع و الاجتهاد و اهل الوفاء و الامانه و اهل الزهد و العباده اصحاب احدی و خمسین رکعه فی الیوم والیله القائمون بالیل الصائمون بالنهار و یزکون اموالهم و یحجون البیت و یجتنبون کل محرم.1 و در قسمتی از فرمایش حضرت موسی کاظم -علیه السلام- درباره مقام شیعیان آمده است: ...شیعتنا ینظرون بنورالله و یتقلبون فی رحمه الله و یفورون بکرامه الله...2 مقام شیعه اهل بیت بودن، مقام عظمایی است که فائزون در قیامت هستند و اما محبان اهل بیت -علیهم السلام- مقام شفاعت شدگانی است که به وسیله اولیاء الهی ، در قیامت دستگیری می شوند. برای روشن شدن تفاوت میان این دو مقام ، عنایت به داستان مشهوری از مهمانان حضرت امام رضا -علیه السلام- مناسب می باشد: گروهی به درب خانه ی حضرت امام رضا -علیه السلام- آمدند و خود را شیعیان امیرالمومنین علی ابن ابی طالب -علیه السلام- معرفی کردند و حضرت آنها را تا دو ماه نپذیرفت و آنها پس از التماس فراوان و شفیع قراردادن یاران آن حضرت، اجازه ملاقات یافتند، آنها سلام کردند و حضرت پاسخ ندادند و همچنین اجازه نشستن هم به ایشان ندادند و آنها در حالت ایستاده دلیل این محرومیت را سؤال کردند و حضرت در جواب آنها فرمودند، که فقط به روش خداوند متعال و رسول اکرم و امیرالمومنین -علیهماالسلام- اقتداء کردند.آنها گفتند چگونه اقتداء کردید؟ آن حضرت فرمودند: لدعواکم انکم شیعة امیرالمومنین علی بن ابی طالب ویحکم (وای برشما) انما شیعته الحسن و الحسین و ابوذر و سلمان و المقداد و عمار و محمدبن ابی بکر، الذین لم یخالفوا شیئا من اوامره و لم یرکبوا شیئا من فنون زواجره فاما انتم اذا قلتم انکم شیعته و انتم فی اکثر اعمالکم له مخالفون مقصرون فی کثیر من الفرائض متهاونون بعظیم حقوق اخوانکم فی الله و تتقون حیث لا یجب التقیه و تترکون التقیه حیث لابد من التقیه فلوقلتم انکم موالوه و محبوه و الموالون لاولیائه والمعادون لاعدائه لم انکره من قولکم و لکن هذه مرتبه شریفه ادعیتموها ان لم تصدقوا قولکم بفعلکم هلکتم الا ان تتدارککم رحمه من ربکم... و پس از توبه از ادعای دروغین شیعه بودن و بیان آن که از محبان اهل بیت -علیهم السلام- هستند، حضرت آنها را با اکرام پذیرایی فرمودند.3 پس از ذکر این مقدمه تلاش می کنیم به سؤالاتی درباره ی روایاتی که درآنها به (حلال زاده بودن) برای محبان اهل بیت و ( پلید بودن در ولادت- حرام زاده بودن) برای دشمنان ایشان طرح شده ، پاسخ دهیم. سؤالات: 1- چرا شیعیان برای طرفداران خود صفت حلال زادگی و برای مخالفانشان قائل به حرام زادگی هستند؟ آیا این جزمی گرایی و خود پرستی یک دین ومذهب نیست؟ 2- اگرخداوند عادل مطلق است، پس چگونه ممکن است که ولدالزنا در حالیکه در تولد خودش اصلا نقشی نداشته، باتوجه به روایات در این مورد ، از ورود به طریق کمال یعنی محبت اهل بیت و رسیدن به کمال لایق خویش بی بهره است؟! 3- بدیهی است که ولدالزنا در پیدایش خود کاملا بی گناه است ، درعین حال پدرو مادر گناهکارش و حتی منافقان و مشرکان می توانند توبه کرده و به بهشت روند، ولی او از رفتن به بهشت محروم است؟ 4- چرا ولدالزنا درصورت ایمان و عمل صالح به بهشت نمی رود ، درحالیکه آیات قرآن به همه ی انسان ها وعده ی بهشت داده است؟ 5- آیا غیر مسلمانان و یا غیر شیعیان حلال زاده اند یا خیر؟ وضعیت آنان در آخرت چگونه است؟ 6- اگر حلال زاده بودن مقید به قرائت عقد شرعی در دین اسلام است ، حکم اجداد پیامبراسلام -ص- چیست؟ 7- چرا حرام زاده با آنکه مرتکب جرمی نشده است، از برخی حقوق اجتماعی محروم شده است؟ 🔘 ادامه دارد... 📋 مقاله (مقام و منزلت شیعیان و مخالفین تشیع و پاسخگویی به شبهات مربوط به عدالت الهی) 💠کانال نشر آثار حامد وفسی ↙️ 🆔 @bayyenat110