eitaa logo
بیّنات
12.1هزار دنبال‌کننده
698 عکس
1.4هزار ویدیو
35 فایل
﷽ وَلَقَدْ أَنزَلْنا إِلَيْكَ آياتٍ بَيِّنَاتٍ وَما يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفاسِقُون | ۹۹ بقره پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله وفسی استاد اخلاق تهران http://www.vafsi-bayyenat.ir ارتباط با مدیر @bayyenat110_admin بخش صوت @bayyenat_media
مشاهده در ایتا
دانلود
20.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
╭━━⊰•❀❀•⊱━━╮ 💓یا مهدی💓 ╰━━⊰•❀❀•⊱━━╯ 🎥/ 💖 سخنرانی آیت الله وفسی به مناسبت ولادت با سعادت قائم آل محمد حضرت بقیة الله -ارواحنا فداه- 🌹شرحی بر دعای سلامتی امام زمان -سلام الله علیه- 📆 شعبان المعظّم ۱۴۴۳ ╔═.🍃🕊.══💝═╗ @bayyenat110 ╚═💝══.🍃🕊.═╝
بیّنات
📚 ┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ در سال ۱۴۰۰، سیزدهمین کتاب مفسّر حکیم حضرت آیت الله وفسی با عنوان «منجی» منتشر گردید. این کتاب، که از آثار کلامی استاد ارجمند، بشمار می آید، عهده دار بررسی دو مسئله مهم، در زمینه مهدویّت که اهمیت امروزه ی آن بر کسی پوشیده نیست، گردیده است. اولین مسئله ای که به آن پرداخته شده، تحریف شخصیت خود منجی است؛ در بخش اول کتاب، تلاش شده با بررسی و نقد کتاب «در انتظار کدام منجی»، دیدگاه صحیح در مورد اسلام ناب و انسان کامل و قیام حضرت صاحب -عجل الله تعالی فرجه الشّریف- تبیین و تأیید گردد. استاد عظیم الشّأن، با قلم نقّادانه معروف خویش، اسلام رحمانی ادعا شده و ثمراتش مانند خدای بدون غضب، رسول و امام بدون خشونت و قیام مهدوی بدون شمشیر و خونریزی و حکومت عادل عاری از اجرای حدود تعیّن یافته را مورد خدشه قرار داده و تزییف نموده اند. بخش دوم این اثر، محملیست برای طرح مسئله ای جذّاب و پر هیاهوی امکان مشاهده ی حضرت حجت -عجل الله تعالی فرجه الشّریف- در دوران غیبت. مؤلّف بارع، بعد از بررسی عقلی مسئله ی مشاهده و بیان انواع مشاهده و برخی از حکمت های غیبت، و همچنین بعد از تبیین ادله ی امکان مشاهده، به نقد و بررسی دیدگاه جناب آقای سید کمال حیدری (عدم امکان مشاهده در دوران غیبت) همّت گمارده اند. در خاتمه ی کتاب، عالم مجاهد، از باب حسن خِتام و ترغیب، ملاقات بزرگوارانی چون شیخ اکبر جناب محیی الدین ابن عربی -ره- و جناب کربلایی کاظم ساروقی -ره- با قطب عالم امکان حضرت مهدی -ارواحنا فداه- را ذکر نموده و بر شرافت درک محضر حضرت -عجل الله تعالی فرجه الشّریف- برای افرادی این چنین پای فشرده اند. نکته ی قابل ذکر اینکه، آثار قبلی این عالم مجاهد جلیل القدر، در مقابله ی با اشاعه ی شبهات دینی، فساد و فحشاء، بیشتر جلوه گر است؛ حال آنکه در این اثر گرانسنگ، به عنایت خاصه ی حضرت حقّ ایشان با صلابت علمی، به نبرد و جهاد با تحریف اسلام ناب و ظهور تامّش یعنی حضرت مهدی -عجل الله تعالی فرجه الشّریف- شتافته اند که البته برای مجاهدان اجریست عظیم. 🌷بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران ┏━✨🌹✨🌸✨━┓ 🌸 @bayyenat110 🌸 ┗━✨🌸✨🌹✨━┛
8.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈••✾•💕🌹💕•✾••┈ 🎞| 🌀توصیه های مهم استاد اخلاق تهران حضرت آیت الله وفسی درباره روزهای پایانی ماه مبارک شعبان ╭━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╮ @bayyenat110 ╰━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╯
🔵جلسه ۱۷۴ حکمت عملی ( ۱۴۰۰.۹.۱۶ ) 🔷 شرح عرفانی کتاب حضرت امام خمینی -ره- «جلسه صد و سوم» 🔹تأثیر شناخت اصناف طالبان علم، در برگزیدن استاد 🔹خسارت بودنِ تحصیل علم، با نیّت دنیوی صِرف 🔹اهداف و نیّات غیر الهی، موجب حجاب شدنِ علم 🔹تمثیلی در بیان حقیقت عالمانِ فاسد 🔹ارزش و شرافت ذاتی حکمت ( حتّی اگر نزد مشرک باشد ) 🔹مشروط و مقیّد بودنِ ارزش موعظه و جدل 🔹شروط جدل أحسن، و آداب مناظره 🔹اشاره ای به دشواری کار قضاوت 🔹اشاره ای به آیه ی کریمه ی "إذا خاطبهم الجاهلون" 🔹مِراء، موجب دشمن تراشی و رسیدن به جهل 🔹التفاتی به معنای جهل و عقلِ متقابل 🔹اشاره ای به جهالت و جنایت انسان امروزی 🔹بوزینه، حقیقتِ مردان و زنانِ مقلّدِ در فحشاء .
هدایت شده از بیّنات مدیا
استاد آیت الله وفسی ۱۴۰۰.۹.۱۶.mp3
12.04M
💐سلسله مباحث شرح عرفانی کتاب حضرت امام خمینی (ره) 🌷حضرت استاد وفسی 🗓جلسه صد و سوم ( ۱۴۰۰.۹.۱۶ ) 🎥| نمایش فیلم کامل👇🏻 https://www.aparat.com/v/FNdLC 🆔 @bayyenat_media
6.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️ ⬅️ فاجعه در راه است‼️ ❌ تا چه زمانی می‌توانید امّت حزب‌الله را فریب دهید⁉️ 📍عیان شدن فریبکاری برخی از مسئولین در تظاهر به دینداری، برای عموم امّت حزب‌الله 🌹استاد آیت الله وفسی ╭━━🍃❀🌺❀🍃━━╮ @bayyenat110 ╰━━🍃❀🌺❀🍃━━╯
استاد آیت الله وفسی ۱۵۳.mp3
7.63M
🌸🌸🌸 🌸🌸 🌸 🌷پند های پیامبر اکرم -ص- به ابوذر ●━━━━━━────── ⇆ㅤ       ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ  ↻ 🌹حضرت استاد وفسی 📆 جلسه صد و پنجاه و سوم 🆔 @bayyenat110
8.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈••✾•🍃🌷🎍🌷🍃•✾••┈ 📽| ببینید: 💞رابطه با امام زمان -علیه السلام- معیار سنجش سلامت نفس 🚨بیماری های نفس، موجب بی بهره ماندن از برکات وجود حضرت حجت -ارواحنا فداه- 🌹حضرت آیت الله وفسی ╭━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╮ @bayyenat110 ╰━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╯
7.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌بررسی رسوماتی چون نوروز، چهارشنبه سوری و 🌹استاد آیت الله وفسی 🌷 ╭━━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━━╮ @bayyenat110 ╰━━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━━╯
✅ سؤالاتی که باعث هدایت جوانان شیعه شد‼️ 🔴 ۸۱ ♻️شيعيان براي اثبات اين‌كه اصحاب بعد از پيامبر -ص- مرتد شده‌اند از اين حديث استدلال مي‌كنند كه پيامبر فرمود: «مرداني بر من وارد مي‌شوند كه آن‌ها را مي‌شناسم و آنان مرا مي‌شناسند و آن‌ها از حوض من بازداشته مي‌شوند و آن‌گاه من مي‌گويم اصحاب من هستند؛ گفته مي‌شود تو نمي‌داني كه چه چيزهايي بعد از تو پديد آورده‌اند». به شيعه بايد گفت: كه اين حديث عام است و كسي را به‌طور خاص نام نبرده است و عماربن‌ياسر و مقدادبن‌اسود و ابوذر و سلمان فارسي و كسان ديگري كه از ديدگاه شيعه مرتد نشده‌اند نیز در اين حديث استثناء نشده‌اند. بلكه خود علي‌بن‌ابي‌طالب [علیهما السلام] هم مستثني نشده است! پس چگونه شما حديث را مختص بعضي قرار مي‌دهيد و بعضي را مي‌گوييد كه حديث به آن‌ها تعلق ندارد؟ هركسي كه با فردي از اصحاب كينه و دشمني داشته باشد مي‌تواند ادعا كند كه اين حديث در مورد همان فردي است كه او نسبت به وي كينه دارد! 🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 🌷 به ۸۱ ۱. اصل حديث از صحيح بخاري است و شما آن را قبول داريد. ۲. حديث عام است و شامل همه افراد اطراف پيامبر -صلی الله علیه و آله- مي‌شود. ۳. كساني كه منافق واقعي بودند به تخصص از حديث بيرون مي‌روند، يعني خارج از موضوع هستند؛ زيرا مي‌گويد اصحاب من؛ پس موضوعاً شامل حال منافقين نمي‌شود. ۴. براي خروج بعضي از اصحاب دليل و برهان قطعي لازم است تا خاص را از تحت عام خارج كنيم. ۵. به وسيله حديث ثقلين كه متواتر است يعني اهل بيت كه افراد آن هم محصور قطعي هستند حتماً تخصّصاً خارج مي‌باشد؛ زيرا آن‌ها اصحاب نيستند و اين حديث درباره اصحاب است و در روايت اهل سنت از آن‌ها به عنوان صاحب حوض كوثر ياد شده است. بنابراين حديث به هيچ‌وجه شامل علي و فاطمه و حسن و حسين -علیهم السلام- نمي‌شود. ۶. از اصحاب پيامبر -صلی الله علیه و آله- آن‌ها كه مطيع اهل بيت بودند حتماً مستثناء بوده‌اند ( و اما آن‌ها كه فاطمه -سلام الله علیها- بر آن‌ها غضبناك بود و به قدري كه وصيت نمود حضرت علي پنهاني او را كفن و دفن نمايد، به فرمايش رسول اكرم -صلی الله علیه و آله- مورد غضب خدا و رسولش مي‌باشند ). [اشاره به حديث صحيح بخاري .3767] نتيجه: با توجه به اين حديث تعداد زيادي از اصحاب در عذاب جهنم هستند؛ زيرا عام وقتي استثناء برايش مي‌آورند نبايد تعداد آن‌ها زياد شود و مستهجن گردد، در اصطلاح اهل ادب استثناء به اكثر، مستهجن است و حكيم، سخن مستهجن نمي‌گويد ( مثل اين‌كه كسي بگويد: صد نفر نزد من آمدند بعد آن قدر از آن‌ها استثناء كند به نحوي كه در آخر كار بگويد ۸۰ نفر نيامدند ) . 📚برگرفته از کتاب 📌نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود ✍🏻حامد وفسی 🆔 @bayyenat110
8.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥 ⚽️رابطه فوتبال با معاویه صفتی برخی مسئولین 💰دلیل توجه مُفرط مسئولین به این ورزش چیست؟! 🌹استاد آیت الله وفسی ╔═.🍃🕊.══☄═╗ @bayyenat110 ╚═☄══.🍃🕊.═╝