14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸 شاخص های جامعه ی اسلامی
📌 دیپلماسی ذلیلانه ناشی از سیاست غیر دینی
🎤حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110
🔴 #شبهه
🔅مادر محمدبنعبداللهبن عمربنعثمان بن عفان فاطمه بنت حسينبنعليبنابيطالب است پس مادربزرگ محمد، فاطمه و پدربزرگش عثمان است! از شيعه ميپرسيم آيا از نظر شما درست است كه فاطمه نوهاي ملعون داشته باشد؟! چون بنياميه كه محمد از آنها است از ديدگاه شيعه ملعون هستند و منظور از شجره ملعونه در قرآن بنياميه است.
جواب :
همانطور كه در قبل هم گفتيم ملاك حق و باطل و ارزش و ضدارزش در نزد ما با اهل سنت وهابي سعودي كاملا متفاوت است همانطور كه آنها در سقيفه به فاميلبودن با پيامبر عليه انصار استدلال ميكردند ملاك ارزش را در فاميل بودن ميدانند. از نظر ما اگر پسر يزيدبنمعاويه كه قاتل حسينبنعلي است فردي متقي باشد به بهشت ميرود و اگر كسي پسر نوح يا زن نوح باشد و گناهكار باشد به جهنم ميرود. و در مورد بنياميه ، قاطبه آنها ملعون هستند اما افراد با تقواي آنان مستثني ميشوند مثل آنكه قرآن ميفرمايد اعراب اشد كفر و نفاق را دارند اما اگر كسي از آنها باتقوا باشد از اين كفر و نفاق مستثني است.
📚برگرفته از کتاب پاسخ ( نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود )
✨حضرت استاد آیت الله وفــســے
🆔 @bayyenat110
📣📣📣📣📣
🔵 سلسله مباحث شرح حدیث جنود عقل و جهل
🔹توسط حضرت استاد آیت الله وفــســے
📌جمعه بعد از نماز مغرب و عشا
🔅تقاطع خوش ، کمیل ، مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)
🆔 @bayyenat110
🌺🌺🌺🌺🌺
... ﻗَﺎﻝَ ﻟِﻲ ﺃَﺑُﻮ ﻋَﺒْﺪِ ﺍﻟﻠّﻪِ ﻉ ﻣَﻦْ ﺗَﻌَﻠّﻢَ ﺍﻟْﻌِﻠْﻢَ ﻭَ ﻋَﻤِﻞَ ﺑِﻪِ ﻭَ ﻋَﻠّﻢَ ﻟِﻠّﻪِ ﺩُﻋِﻲَ ﻓِﻲ ﻣَﻠَﻜُﻮﺕِ ﺍﻟﺴّﻤَﺎﻭَﺍﺕِ ﻋَﻈِﻴﻤﺎً ﻓَﻘِﻴﻞَ ﺗَﻌَﻠّﻢَ ﻟِﻠّﻪِ ﻭَ ﻋَﻤِﻞَ ﻟِﻠّﻪِ ﻭَ ﻋَﻠّﻢَ ﻟِﻠّﻪِ
ﺣﻔﺺ ﮔﻮﻳﺪ ﺍﻣﺎﻡ ﺻﺎﺩﻕ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎﻡ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻓﺮﻣﻮﺩ : ﻫﺮ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﻯ ﺧﺪﺍ ﻋﻠﻢ ﺭﺍ ﺑﻴﺎﻣﻮﺯﺩ ﻭ ﺑﺪﺍﻥ ﻋﻤﻞ ﻛﻨﺪ ﻭ ﺑﺪﻳﮕﺮﺍﻥ ﺑﻴﺎﻣﻮﺯﺩ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻣﻬﺎﻯ ﺑﻠﻨﺪ ﺁﺳﻤﺎﻧﻬﺎ ﻋﻈﻴﻤﺶ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪ ﻭ ﮔﻮﻳﻨﺪ : ﺁﻣﻮﺧﺖ ﺑﺮﺍﻯ ﺧﺪﺍ ، ﻋﻤﻞ ﻛﺮﺩ ﺑﺮﺍﻯ ﺧﺪﺍ، ﺗﻌﻠﻴﻢ ﺩﺍﺩ ﺑﺮﺍﻯ ﺧﺪﺍ.
📚 اصول کافی- ﺟﻠﺪ 1 ﺻﻔﺤﻪ: 43 - ﺭﻭﺍﻳﺔ 6
🆔 @bayyenat110
5.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💐 زوّار حقیقی اهل بیت -علیهم السلام- چه کسانی هستند؟!
📛 هشداری برای بی ادبان نسبت به روحانیت
💠کانال نشر آثار استاد وفــســے :
✅ @bayyenat110
🌺 هدایــت قــرآن 🌺
🌸 قرآن بی سواد را هدایت می کند ، ولی لجوج را هرگز ؛ لجوج نمی خواهد که هدایت شود ؛ لذا مشمول هدایت قرآن نمی شود
🌷حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110
💠عالمی که تربیت و تزکیه نشده است خطرش از #مغول بالاتر است.
گرفتاری همه ما برای این است که ما تزکیه نشده ایم،تربیت نشدیم.عالم شدند،تربیت نشدنددانشمند شده اند تربیت نشده اند،تفکراتشان عمیق است لکن تربیت نشده اند و آن خطری که از عالمی که تربیت نشده است و تزکیه نشده است بر بشر وارد می شود آن خطر از خطر مغول بالاتر است.
#امام_سید_روح_الله_موسوی_خمینی
#صحیفه_امام
#امام_خمینی
📚صحیفه نور ، جلد ۱۴ ، صفحه ۲۵۴
👈بیانات امام خمینی(ره) در جمع اقشار مختلف مردم تبریز
🗓مورخ: ۱۳۶۰/۰۳/۱۱
💠کانال نشر آثار استاد وفــســے ↙️
🆔 @bayyenat110
🌸🌸🌸🌸🌸
إِلَهِي لَمْ يَكُنْ لِي حَوْلٌ فَأَنْتَقِلَ بِهِ عَنْ مَعْصِيَتِكَ إلاَّ فِي وَقْتٍ أَيْقَظْتَنِي لِمَحَبَّتِكَ
خدايا برايم نيرويي نيست كه خود را بوسيله آن ازعرصه نافرماني ات بيرون برم ، مگر آنگاه كه به محبّتت بيدارم سازي
📚 مفاتیح الجنان ، مناجات شعبانیه
🆔 @bayyenat110
14.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰گفت و گوی رادیویی با حضرت استاد حامد وفسی (استاد حوزه و دانشگاه) با موضوع :
✨«نقش و جایگاه پیشرو و ممتاز نهاد مرجعیت و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی»
#بخش_اول
✅ @bayyenat110
14.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰گفت و گوی رادیویی با حضرت استاد حامد وفسی (استاد حوزه و دانشگاه) با موضوع :
✨«نقش و جایگاه پیشرو و ممتاز نهاد مرجعیت و روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی»
#بخش_دوم
✅ @bayyenat110
بیّنات
📚 #معرفی_کتاب
کتاب پنجم حضرت استاد آیت الله وفسی ، در سال ۱۳۹۴-۹۵ با موضوعیت دفاع از علم منطق ، تحت عنوان «جهالت» به رشته ی تحریر در آمد.
«جهالت» کتابی است در دفاع از اساسی ترینِ علوم و به تعبیری رئیس علوم ، یعنی علم منطق ؛ در این اثر ضمن بررسی آراء و نظرات یکی از بزرگترین منتقدان علم منطق ، یعنی ابن تیمیه ، تلاش شده تا با مردود برشمردن انتقادات و اشکالات ابن تیمیه ، بنیاد اندیشه ی #وهابیت و #داعش که همانا آراء این شخص میباشد ، مورد نقد واقع گردد.
این اثر ارزشمند ، مشتمل بر ۳ فصل کلی آشنایی با علم منطق ، کتاب نقض منطق و درباره ی استدلال میباشد
در فصل اول ، یک دوره ی اجمالی آموزش منطق را پیش رو داریم ؛ و در دو فصل دیگر نیز ، آراء ضد منطقی ابن تیمیه که در کتابی از وی به نام «الرد علی المنطق» یا «نقض منطق» گرد آمده ، مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
در ابتداء نقود وی بر کلیات منطق و سپس اشکالات وی بر استدلال ، بویژه استدلال قیاسی یقینی(برهان) و همچنین بر جنس استدلال های علوم دیگر ، بررسی شده و با شمشیر نقد منصفانه ، روبرو گردیده است.
از نکات جالب و قابل تأمل این کتاب ، بررسی رابطه ی خداوند و رسولان گرامیش -علیهم السلام- با منطق و قواعد آن است ؛ که مؤلف گرامی در فصل اول به آن پرداخته است.