بوم من🪿
نمیدونم اگه ببافم میخرید یا نه ولی اگه نخرید هم برمیدارم برای خودم☝️🏻
فکر کنم زیر ۲۰۰دربیان اگه ببافم
بوم من🪿
میدونستید من عاشق کوهنوردی و کوه هستم؟
دوچرخه سواری هم یکی دیگه از فیوریتهامه.
بوم من🪿
دوچرخه سواری هم یکی دیگه از فیوریتهامه.
میدونم فیوریت فارسی نیست ولی دلم خواست اینجوری بگم
*فردوسی معذرت