خلاصه که من باید خودمو میرسوندم واسه ناهار
*گوشیم مونده بود دست مامانم و از اون موقعیت شاهکار هیچ عکسی ندارم
از کنار دریا میرفتم و مرغ های دریایی پرواز میکردن
همزمان صدای موج های دریا هم میاومد و آسمون آبی مبهم بود🌊🗽🌬🌫
خلاصه که رسیدم برای ناهار و جاتون خالی اناربیج خوردم🙏🏻
*واقعا شاهکار بود و باید به لیست تجربه هام اضافه کنمش