گستردگی خدمت
مساحت ایران از کل مساحت آلمان، فرانسه، انگلیس و ایتالیا حدود صد هزار کیلومتر مربع هم بیشتر است.
جمهوری اسلامی وظیفه خود دانسته و میداند تا نعمت گاز را با قیمت تقریباً رایگان به داخل خانههای تمامی مردم شریف شهر و روستای ایران برساند و این افتخار بزرگی است.
از چابهار در جنوب شرقی تا اصلاندوز در شمال غربی(۲۸۵۰کیلومتر) گوش چپ گربه ایران در پارس آباد اردبیل، از نعمت گاز استفاده میشود.
این جای شکر دارد نه طعنه و تمسخر! تازه آنقدر در مصرف گشاده دست هستیم که دو برابر کشور چین با جمعیت یک میلیارد و نیم، گاز اسراف میکنیم!
همزمان نیمی از جمعیت اروپا هم با زغال سنگ و چوب و پِشکل و پِهن خودشان را گرم میکنند!
#مشعوف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمریکا، لسآنجلس: یک معلم سیاهپوست ۳۱ ساله به نام کینان اندرسون| keenan Anderson پس از تصادف خودش به گشتی پلیس آمریکا اشاره میکنه و درخواست بررسی وضعیت صحنه رو داشته. ولی پلیس نایس آمریکا بدون هیچ سوالی خود اون رو که به خاطر تصادف دچار آسیب جسمی شده بوده و به آمبولانس نیاز داشته دستبند میزنه و وقتی مرد بیچاره به خاطر درد شروع به تقلا میکنه، پلیس آمریکا اسلحه شوکر برقی (تیزر) رو به سمت او نشانه میگیره و تهدید میکنه که اگر «آرام و بی حرکت» نباشه از اون استفاده میکنه. اینجا مرد سیاهپوست میگه «شما میخواید بلای جورج فلوید رو سر من بیارید!» و دقیقا همین اتفاق هم میفته! پلیس علیه مرد زخمی شوکر استفاده میکنه و در نتیجه، اون فرد جانش را از دست میده...!؟؟
احیانا طرفداران حقوق بشر نظری ندارند؟! کانال اخبار سوریه
#جورج_فلوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥میگفتن یزد پایتخت اصلاحات است!!!
😂😂😂😂😂
🇮🇷❤️☝️☝️☝️ تصاویر هوایی از استقبال پرشور و به یادماندنی یزدی ها در مسیر کاروان #رئیس_جمهور به محل سخنرانی و دیدار مردمی.
قطعا این اجتماع عظیم پیامهای داخلی و خارجی وبین المللی بزرگی دارد !!!
#لبیک_یاخامنه_ای
#جهادتبیین
#رئیسی
@Behzadzare
27.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰برگ برنده ما
▫️حجاب لبه تعارض تمدنی ما با غرب است.
🏷 گفتاری از آیتالله یزدانپناه.
#حجاب
#آیت_الله_یزدان_پناه
🎬 گروه هنری رسانهای نفحات
@nafahat_artmedia
.
♻️ آزادی قبل از بیان در فرانسه
🔰 حمید رسایی: وزارتخارجه فرانسه اعلام کرده که ما در فرانسه برخلاف ایران آزادی مطبوعات داریم!
ادعای مقامات فرانسوی در حالی است که نشریه فرانسوی شارلی ابدو تاکنون چندبار توقیف شده اما نه به خاطر توهین به مقدسات دینی! بلکه به دلایلی مثل:
۱۹۶۱ به دلیل توهین به ارزشهای ملی فرانسه
۱۹۶۶ به دلیل توهین به ارزشهای ملی فرانسه
۱۹۷۰ پس از مرگ ژنرال شاردوگل و اهانت به این شخصیت
۲۰۰۹ وقتی موریس سینت کنثت، کاریکاتوریست این نشریه درباره پسر سارکوزی لطیفه نوشت، اخراج شد.
از حدود ۷۶ سال قبل در ۱۶ کشور اروپایی، انکار هولوکاست ممنوع و جرم شد. این کشورها یا قربانی ادعای هولوكاست بودند (مثل لهستان) و یا شریک جرم آلمان (مثل فرانسه)
لویی فردینان دتوش با نام مستعار "سلین" رماننویس فرانسوی است که در سال ۱۹۳۲ به دلیل نگارش رمان "سفر به انتهای شب" مورد استقبال و تحسین جامعه ادبی فرانسه واقع شد و این نویسنده به محبوبیت رسید. وی در مقطعی خواستار اخراج یهودیان از فرانسه شد و فقط به دلیل یهودستیزی، خائن نامیده شد و کلیه کتابهایش از بازار کتاب جمع شد. در سال ۲۰۱۷ یکی از ناشران فرانسوی (گالیمار) در پاریس، داوطلب شد تا کتابهای "سلین" که هویت ادبی فرانسه بود را منتشر کند اما دولت فرانسه مخالفت کرد!
بله توهین به مقدسات یک دین آن هم اسلام، یکی از ارزشهای فرانسوی است و عدم تشکیک و توهین به نمادهای مظلومنمایی صهیونیستها هم یکی دیگر از این جنس ارزشهاست. هر کس هم دوست نداره جمع کنه بره...
حالا شما بگویید #آزادی_بیان کجاست؟
🔺برای دیدن تحلیلهای حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
☝️فرار به جلو بمعنای واقعی کلمه!!!
به یارو گفتن :روزه ات را نخور کفاره دارد
گفت: کفاره اش را هم میخورم😂😂😂
حکایت ما و دولت کلید ساز هم همینه!
بجای اینکه بابت مشکلات ناشی از قصور خود پاسخ دهند آنرا چماق میکنند بر سر دولت فعلی!!!
✳️👆 ببینید یک قلم از صدهاقصور همین ترک فعل زنگنه در ذخیرهسازی گاز است!!!
▪️مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی در صفحه توئیتر خود نوشت: روحانی که پس از اغتشاشات فعال شده، بهتر است از نقش زنگنه ژنرال نفتی خود در خسارات دهها میلیارد دلاری حوزه انرژی کشور هم بگوید یا کلا سکوت پیشه کند.
▪️ وی ادامه داد: فقط یک قلم آن، ترک فعل در توسعه ذخیرهسازی گاز طبیعی است که سال ۹۹ در مجلس هشدار دادیم که ناترازی گاز در ماههای سرد را تشدید میکند.
▪️پ.ن:تصویری ☝️که مشاهده می کنید مربوط به تذکر نماینده تهران به زنگنه در سال 99 در مورد عدم ذخیره سازی گاز می باشد.
#فرافکنی
#کلیدساز
#تدبیروامید
@Behzadzare✍
✍️«رونمایی از نقش آفرینان در جنگ جهانی رسانه ای» (۱)
اتفاقات ماههای گذشته در کشور از یک طراحی رسانه ای چندلایه و فرابخشی پرده برداشت. این طراحی که بخش هایی از آن توسط اندیشکده ها و رسانه های خارجی نیز افشا شد، توانست برخی رکوردهای جهانی را جابجا کند و شدت و عمق "عملیات تأثیر" که اجرا شده است را به اثبات برساند.
باشگاه "عملیات تأثیر جهانی"
تاریخچه عملیات تأثیر از بستر فضای مجازی (Online Influence Operations) به دو دهه می رسد و تکامل آن در دوره های مختلف صورت گرفته و عملا نسخه های تکامل یافته تری پیدا کرده است. نکته جالب توجه این است که مجریان این عملیات در کلان مقیاس تنها ایالات متحده و روسیه می باشند که یک باشگاه بسته و محدود در جنگ روایتها را شامل می شود. در مقیاس گروهکی نیز داعش و منافقین تلاش هایی را انجام داده و می دهند اما از انسجام و استمرار برخوردار نیستند. از آنچه پیدا است عملا نقش آفرینان و عاملان انسانی و غیرانسانی این “جنگ جهانی رسانه ای” را باید شناخت و آنها را دسته بندی کرد. این مطلب در تلاش است تا نگاهی به نقش های اصلی این عملیات داشته باشد.
الف) نقش آفرینان ساختاری
1-بیگ تک ها: پنج شرکت اصلی که بر بازار فناوری و تبادل اطلاعات، استیلای کامل دارند از چهار طریق شامل در اختیار قراردادن خدمات خاص، ارائه راه های دورزدن اینترنت، تحلیل کلان داده (Big Data) و نیز الگوریتم های گزینش و نمایش محتوا بر افکار عمومی تأثیرگذاری کردند. دستکاری عمدی در الگوریتم های هوش مصنوعی باعث شد اخبار جعلی، موارد نفرت پراکنی و اقدامات خشونت آمیز با شدت بسیار زیاد و به صورت هدفمند منتشر شود.
2-میکروبلاگینگ ها: عدم اعمال سیاست مقابله با محتوای خشن، آسیب رسان و دستکاری (Manipulation ) در شبکه های کوتاه نوشت به گونه ای اتفاق افتاد که اولا مرامنامه های قبلی در این خصوص را کنار گذاشتند و عامدانه بر ضد سیاست های اعلام شده خود حرکت کردند. به صورت مثال شبکه توییتر اعلام کرده بود بیش از 2400 توییت در روز را جزو ربات ها و حساب های بیش فعال قلمداد و آنها را محدود می کند اما در ماههای اخیر شاهد فعالیت حساب های کاربری با بیش از 4000 توییت در روز بودیم که شناسایی و محدود نشد. از سوی دیگر فعالیت خشن و تشویق به قتل و جرح گروهی در این شبکه محدود نشد. توییتر مهمترین شبکه اجتماعی در این حوزه بوده است.
3-کمپ های سایبری : تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی که دارای سلیقه سیاسی خاص هستند به صورت همگرا به کنشگری علیه اهداف از پیش تعیین شده می پردازند. مهمترین کمپ های سایبری عبارتند از: مرکز اعتدال عربستان سعودی (المرکز العالمی لمکافحة الفکر المتطرف) ، واحد 8200 رژیم صهیونیستی، پادگان لیبرتی منافقین و ... . کمپ های سایبری عملا "صدای جمعی جعلی" تولید می کنند.
ب) نقش آفرینان خط دهی کننده و جهت ده
4-نیوز روم ها: اتاق خبر رسانه هایی از جمله ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، بی بی سی فارسی، منوتو و رادیوفردا در این ماهها با کارویژه بحرانسازی و بحران نمایی فعال بود. این شبکه ها عملا با برجسته سازی عامدانه خبرهای سیاه و حذف سایر اخبار باعث هدایت ذهنی و تغییر اولویت بندی شناختی و عاطفی در بینندگان شد.
5-اکانت های اجاره ای: چهره ها یا صفحاتی که دارای مخاطب ویژه هستند معمولا مورد توجه سفارش دهندگان هستند تا در موضوعات تجاری و سیاسی همچون یک پل به افکار عمومی نقش ایفا کند. این چهره ها یا صفحات با قراردادهای پنهان، اقدام به واگذاری یک فضا (استوری، پست) یا کل حساب کاربری (اکانت) خود کرده اند. مهناز افشار، علی کریمی و بسیاری از چهره های دیگر در این دسته قرار می گیرند که عملا صورتحساب خود را نه در اشل قیمت های تبلیغی داخلی بلکه در مقیاس رقم های بین المللی و با صورتحساب دلاری نقد کرده اند.
ج) نقش آفرینان در ایجاد فشار و تخریب
6-هکرها و هکتیویست ها : انونیموس یک گروه هکری است که در این مدت به فعالیت علیه زیرساخت ها و پایگاه های اطلاعاتی و اطلاع رسانی کشور اقدام کرد. از سوی دیگر هکتیویسم که از دو واژه هک و اکتیویسم گرفته شده به معنی استفاده نادرست از فناوری برای اهداف اجتماعی یا سیاسی است. هکتیویستها معمولا دانش فنی بالایی دارند و از تکنیکهای هکری استفاده میکنند تا در اهداف سیاسی و اجتماعی به فشار رسانه ای در راستای اهداف جنبش ها بپردازند. Doxing یا افشای هویت مرتبطان و عاملان نظام، یکی از راهبردهای اصلی آنان در ماههای گذشته برای زیر فشار قراردادن نیروهای میدانی بود.
7-ترول ها:
اوباش مجازی کسانی هستند که یا بر اساس سازماندهی (Troll farms: مزارع ترول ها) یا بر اساس کینه شخصی به صورت گروهی به مدافعان نظام، ساکتین یا افراد منتقد حمله و آنها را تهدید و تحقیر می کنند.
#عمله_های_شیطان
#جنگ_جهانی
#براندازی_رسانه_ای
@Behzadzare✍
✅ ادامه دارد...
✍«رونمایی از جنگ نقش آفرینان در جنگ جهانی» (۲)
8- خبرفرستهای میدانی: با الگوگیری از مدل شهروند خبرنگاران (Citizen Journalists) به عنوان بازوی رسانه ای کف خیابان نسبت به ارسال محتوا برای رسانه های خارجی اقدام به جریانسازی خبری کردند.
د) نقش آفرینان در جریانسازی جعلی
9-فیکرها: آژانس های تولید انبوه اخبار جعلی که در حجم گسترده سفارش می گیرند یکی از ارکان جنگ جهانی رسانه ای اخیر بود. در این مدت علاوه بر توان سازماندهی شده تولید فیک انبوه، فیکرهای خرد نیز وارد میدان شده و بر اساس الگوی جلب توجه مبتنی بر خبر متفاوت و تازه به نقش آفرینی پرداختند.
10-اَستروتِرفرها: "مردم نمایان" کاربران اجیرشده ای هستند که به صورت هدایت شده و با منبع و جهت دهی پنهان در بین دیگر کاربران حضور پیدا می کنند و سعی می کنند، خواسته ها و گفته های خود را به عنوان خواسته مردم جا بزنند. کمپین های استروترفینگ (Astroturfing) در دهها کشور جهان راه اندازی شده و به سختی می توان آن را ردیابی و افشا کرد. حضور و نقش آفرینی استروترفینگ در رخدادهای ایران به صورت ویژه مورد رصد اندیشکده های رسانه ای بوده است.
11-کامنتِرها: ورود جدی و همه جانبه “کامنت گذاران حرفه ای" به صفحات چهره های داخلی و خارجی، سازمان ها و مقامات دولتی باعث شکل گیری نوعی از مارپیچ سکوت شد به گونه ای که هیچکس نتواند و حتی نخواهد خارج از موج ایجاد شده فکر و یا صدایی بلند کند.
12-ربات ها: حساب های کاربری دارای زیست رباتیک که با ویژگی های 1- تازه ایجاد شده 2- دنبال کننده کم تعداد 3- فقدان "درج نظر" شناخته می شوند اصولا به عنوان ریتر و شبکه انتشار گفته های دیگران شناخته می شوند. این ربات ها در توسعه خشم و بازنشر مطالب خشونت بار ایفای نقش کردند.
13-"صحنه زنان": گروه هایی که شامل عامل میدانی (که معمولا با فحاشی به نیروهای انتظامی و نظامی در صدد واکنش گیری می باشد) و عامل ضبط ویدیویی در این مدت نسبت به ضبط میدانی اتفاقات فعال بودند و به اصطلاح "صحنه زنی" می کردند.
14-سلبریتی های قرمز و زرد: چهره های رسانه ای در دسته بندی های مختلف وارد عمل شدند. 1- سلبریتی های قرمز با کارویژه تولید خشم و نفرت (مهدی یراحی و ...) 2- سلبریتی های زرد با کارویژه همراهی با موج ایجاد شده و همنوایی با موج ایجاد شده به ایفای نقش پرداختند.
15- مجری-مدل های شبکه های ماهواره ای: شبکه های فارسی زبان با نقش آفرینی مجریان خود در شبکه های اجتماعی کنشگری می کردند. ایران اینترنشنال با حضور 21 مجری و عامل انسانی که هر کدام به صورت جداگانه به کنشگری می پرداختند عملا نسل جدیدی از کنش ترکیبی بین شبکه و مجری را پیاده سازی و اجرا کرد.
16- محتواسازان (content generators): از طریق همراهی با موج ایجاد شده و تولید محتواهای مختلف از آموزش تهیه کوکتل مولوتف تا حمله به نیروهای انتظامی در صدد برآمدند تا محتوای آموزشی و اطلاع رسانی برای جنگجویان خیابانی ارائه کنند. از سوی دیگر آرت استودیوهای مختلف در اقصی نقاط جهان از طریق ساخت کارهای هنری، سطحی از جذابیت و تنوع را در براندازی به ارمغان آوردند. تولیدات هنری موسیقایی با سردمداری "برای آزادی" توانست به انگیزه بخشی و امیدآفرینی به کف خیابان ها کمک کند.
17-آمپلی فایرها: انتقال صدای داخلی به عرصه جهانی از طریق چهره های بین المللی ممکن می باشد. باید صدای داخل ایران به صورت تشدیدشده به فضای جهانی منتقل می شد. خابی لیم، شارون استون، بلا حدید، ابرو گوندش و .. در این دسته قرار می گیرند.
18-کمپین ها: کمپین ایجاد شرمساری، تحریم میهن و اسنپ و دیجی کالا، کمپین عمامه پرانی، کمپین بایکوت کردن سلبریتی های همراه نظام، کمپین بایکوت جام جهانی و ... در این مدت سعی داشت تا با یارگیری در لایه های مختلف اجتماع نسبت به ایجاد یک جریان و تبدیل آن به جنبش فعالیت نماید.
جمع بندی: بازخوانی نقشه نقش آفرینان برای مهندسی معکوس
نقص، ضعف، تعلل و بدعملی توانست روزنه نفوذ ایجاد کند و یک خطا را به فاجعه تبدیل کند. نباید از زمینه های داخلی که فرصت را برای فعال شدن کنشگران متخاصم فراهم کرد غافل شد. این زمینه ها ریشه در آرایش سازمانی و غیرسازمانی، راهبرهای ورود و عملیات و نیز تاکتیک های پایش و کنش در میدان رسانه دارد. چرا یک اندیشکده تخصصی در حوزه عملیات رسانه ای نباید وجود داشته باشد؟ کجا به تهیه گزارشات کاربردی و تحلیل های میدانی در حوزه رسانه ای می پردازد؟ فاصله میان دانش و کنش رسانه ای را کدام نهاد پر می کند؟ چرا انتشارات به روز، دوره های قوی و تشکلهای کنشگر به افول گراییده است؟ حلقه کنشگران چریکی و نامتقارن در جنگ جهانی رسانه ای اخیر کجا تعریف شده بود؟ این سوالها و دهها سوال دیگر عملا ما را به یک بازطراحی در میدان رسانه رهنمون می شود چرا که نهاد رسانه و رسانه ای ها در طول سالیان اخیر کم توان و کم رمق شده اند.
@Behzadzare
هدایت شده از دانشجوی مشروطی
✍«رونمایی از جنگ نقش آفرینان در جنگ جهانی» (۲)
8- خبرفرستهای میدانی: با الگوگیری از مدل شهروند خبرنگاران (Citizen Journalists) به عنوان بازوی رسانه ای کف خیابان نسبت به ارسال محتوا برای رسانه های خارجی اقدام به جریانسازی خبری کردند.
د) نقش آفرینان در جریانسازی جعلی
9-فیکرها: آژانس های تولید انبوه اخبار جعلی که در حجم گسترده سفارش می گیرند یکی از ارکان جنگ جهانی رسانه ای اخیر بود. در این مدت علاوه بر توان سازماندهی شده تولید فیک انبوه، فیکرهای خرد نیز وارد میدان شده و بر اساس الگوی جلب توجه مبتنی بر خبر متفاوت و تازه به نقش آفرینی پرداختند.
10-اَستروتِرفرها: "مردم نمایان" کاربران اجیرشده ای هستند که به صورت هدایت شده و با منبع و جهت دهی پنهان در بین دیگر کاربران حضور پیدا می کنند و سعی می کنند، خواسته ها و گفته های خود را به عنوان خواسته مردم جا بزنند. کمپین های استروترفینگ (Astroturfing) در دهها کشور جهان راه اندازی شده و به سختی می توان آن را ردیابی و افشا کرد. حضور و نقش آفرینی استروترفینگ در رخدادهای ایران به صورت ویژه مورد رصد اندیشکده های رسانه ای بوده است.
11-کامنتِرها: ورود جدی و همه جانبه “کامنت گذاران حرفه ای" به صفحات چهره های داخلی و خارجی، سازمان ها و مقامات دولتی باعث شکل گیری نوعی از مارپیچ سکوت شد به گونه ای که هیچکس نتواند و حتی نخواهد خارج از موج ایجاد شده فکر و یا صدایی بلند کند.
12-ربات ها: حساب های کاربری دارای زیست رباتیک که با ویژگی های 1- تازه ایجاد شده 2- دنبال کننده کم تعداد 3- فقدان "درج نظر" شناخته می شوند اصولا به عنوان ریتر و شبکه انتشار گفته های دیگران شناخته می شوند. این ربات ها در توسعه خشم و بازنشر مطالب خشونت بار ایفای نقش کردند.
13-"صحنه زنان": گروه هایی که شامل عامل میدانی (که معمولا با فحاشی به نیروهای انتظامی و نظامی در صدد واکنش گیری می باشد) و عامل ضبط ویدیویی در این مدت نسبت به ضبط میدانی اتفاقات فعال بودند و به اصطلاح "صحنه زنی" می کردند.
14-سلبریتی های قرمز و زرد: چهره های رسانه ای در دسته بندی های مختلف وارد عمل شدند. 1- سلبریتی های قرمز با کارویژه تولید خشم و نفرت (مهدی یراحی و ...) 2- سلبریتی های زرد با کارویژه همراهی با موج ایجاد شده و همنوایی با موج ایجاد شده به ایفای نقش پرداختند.
15- مجری-مدل های شبکه های ماهواره ای: شبکه های فارسی زبان با نقش آفرینی مجریان خود در شبکه های اجتماعی کنشگری می کردند. ایران اینترنشنال با حضور 21 مجری و عامل انسانی که هر کدام به صورت جداگانه به کنشگری می پرداختند عملا نسل جدیدی از کنش ترکیبی بین شبکه و مجری را پیاده سازی و اجرا کرد.
16- محتواسازان (content generators): از طریق همراهی با موج ایجاد شده و تولید محتواهای مختلف از آموزش تهیه کوکتل مولوتف تا حمله به نیروهای انتظامی در صدد برآمدند تا محتوای آموزشی و اطلاع رسانی برای جنگجویان خیابانی ارائه کنند. از سوی دیگر آرت استودیوهای مختلف در اقصی نقاط جهان از طریق ساخت کارهای هنری، سطحی از جذابیت و تنوع را در براندازی به ارمغان آوردند. تولیدات هنری موسیقایی با سردمداری "برای آزادی" توانست به انگیزه بخشی و امیدآفرینی به کف خیابان ها کمک کند.
17-آمپلی فایرها: انتقال صدای داخلی به عرصه جهانی از طریق چهره های بین المللی ممکن می باشد. باید صدای داخل ایران به صورت تشدیدشده به فضای جهانی منتقل می شد. خابی لیم، شارون استون، بلا حدید، ابرو گوندش و .. در این دسته قرار می گیرند.
18-کمپین ها: کمپین ایجاد شرمساری، تحریم میهن و اسنپ و دیجی کالا، کمپین عمامه پرانی، کمپین بایکوت کردن سلبریتی های همراه نظام، کمپین بایکوت جام جهانی و ... در این مدت سعی داشت تا با یارگیری در لایه های مختلف اجتماع نسبت به ایجاد یک جریان و تبدیل آن به جنبش فعالیت نماید.
جمع بندی: بازخوانی نقشه نقش آفرینان برای مهندسی معکوس
نقص، ضعف، تعلل و بدعملی توانست روزنه نفوذ ایجاد کند و یک خطا را به فاجعه تبدیل کند. نباید از زمینه های داخلی که فرصت را برای فعال شدن کنشگران متخاصم فراهم کرد غافل شد. این زمینه ها ریشه در آرایش سازمانی و غیرسازمانی، راهبرهای ورود و عملیات و نیز تاکتیک های پایش و کنش در میدان رسانه دارد. چرا یک اندیشکده تخصصی در حوزه عملیات رسانه ای نباید وجود داشته باشد؟ کجا به تهیه گزارشات کاربردی و تحلیل های میدانی در حوزه رسانه ای می پردازد؟ فاصله میان دانش و کنش رسانه ای را کدام نهاد پر می کند؟ چرا انتشارات به روز، دوره های قوی و تشکلهای کنشگر به افول گراییده است؟ حلقه کنشگران چریکی و نامتقارن در جنگ جهانی رسانه ای اخیر کجا تعریف شده بود؟ این سوالها و دهها سوال دیگر عملا ما را به یک بازطراحی در میدان رسانه رهنمون می شود چرا که نهاد رسانه و رسانه ای ها در طول سالیان اخیر کم توان و کم رمق شده اند.
@Behzadzare
☝️مادری بود بنام ننهعلی!
🔴 آلونکی ساخته بود در بهشتزهرا بر قبر فرزند شهیدش!
♦️شب و روز اونجا زندگی میکرد، قرآن میخوند
🔺سنگ قبر پسرش بالشش بود و همونجا هم چشم از دنیا میبندد و کنار فرزندش خاک میشود!
🔷این داستان یک #مادر شهید است
خدا کند که در روز قیامت شرمنده این مادران نشویم...
#شهداشرمنده_ایم
#مجاهدتهای_خاموش
@Behzadzare