eitaa logo
بیت الحفاظ
1.5هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
3هزار ویدیو
359 فایل
حفظ تخصصی قرآن کریم همراه با بیان مفاهیم آیات،نکات تجوید، صوت ولحن،وقف و ابتدا دارای مجوزبرگزاری آزمون حفظ عمومی تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی مشهد،خیابان امام‌خمینی27 پاسداران۱پ۳۵ آیدی مسئول اداری @beitol_hoffaz تلفن32283380 الی81 @beitolhoffaz
مشاهده در ایتا
دانلود
اصطلاحات لازم برای زیارت کردن وین الحَرَم: حرم کجاست؟ أُرید أزورُ: می‌خواهم زیارت کنم. عفواً خَلّینی آنی هُم اَزُور: اجازه می‌دهید من هم زیارت کنم؟ إللِّیلَه یِسِدُّونِ الحرمُ؟: آیا امشب در حرم را می‌بندند؟ إیِسِدُّون بابِ الحَرم وقتِ الصلاةِ؟: آیا موقع نماز درب حرم را می‌بندند؟ أکُو باب ثانیَّه ؟: ببخشید درب ورودی دیگری وجود ندارد؟ إلعَفُو مِن وَین بابِ الدُخولِ للِنِساء/ یاجیل؟: ببخشید درب ورودی خانم‌ها/آقایان کدام طرف است؟ اِلعَفُوْ تِنْطینی مَکان (حتی آنی هم أَگعُد/أَوگَف): ببخشید ممکن است کمی به من هم جا بدهید(که من هم بنشینم/بایستم) إشلون أروحِ إلْمسجدِ الکوفه/السامِرَه؟: چجوری می‌شود مسجد کوفه رفت/ چجوری می‌شود سامرا رفت؟ @beitolhoffaz
این عبارتها را حفظ کنید و هنگام عبور از کنار موکب ها استفاده کنید👇👇👇👇 الله یَخلیکُم: خدا نگهدارتان باشد الله یَحفَظَکُم: خدا حفظتان کند الله یُسَلِّمُکُم: خدا شما را سلامت نگهدارد زَحَمناکُم: به شما زحمت دادیم أرجوکم عَدَمَ المُؤاخِذَةِ: خواهش می‌کنم خجالت ندهید تَفَضّلتُم: لطف نمودید، زحمت کشیدید الله یُعینُکُم: خدا نگهدارتون باشد رَحِمَ اللهُ والدَیک: خدا پدر و مادرتان را بیامرزد الله یُساعِدِکُم: خدا کمکتان کند صارِ الزَّحمُه علیکم: برای شما زحمت شد عاشَت أیدِکم: خداقوت أرجوکم، الرجاء: خواهش می‌کنم، امید است @beitolhoffaz
بهترین گفتار هنگام عبور از کنار موکب ها عبارتی که خود عراقی ها نیز زیاد استفاده می کنند👇 رَحِمَ اللهُ والدَیک: خدا پدر و مادرتان را بیامرزد @beitolhoffaz
اگر قصد داشته اید هدیه ای به عراقی ها بدهید از این عبارت استفاده کنید👇 لا علیهِ أُهدیکم: قابلی ندارد، خواهش می‌کنم @beitolhoffaz
سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه اعضای محترم کانال موسسه بیت الحفاظ همکنون در مسیر پیاده اربعین هستم انشاالله سعی میکنم عکس هایی از این مسیر مقدس و معنوی برایتان در کانال بگذارم. با تشکر از صبر و حوصله شما عزیزان محمدجوادیوسفی
سوال کردن که خط عراقی بگیریم یا خط خودمون رومینگ کنیم؟ نظرلت مختلفی وجود داره ولی من خط خودمو رومینگ کردم و خیلی راضی هستم