این عبارتها را حفظ کنید و
هنگام عبور از کنار موکب ها استفاده کنید👇👇👇👇
الله یَخلیکُم: خدا نگهدارتان باشد
الله یَحفَظَکُم: خدا حفظتان کند
الله یُسَلِّمُکُم: خدا شما را سلامت نگهدارد
زَحَمناکُم: به شما زحمت دادیم
أرجوکم عَدَمَ المُؤاخِذَةِ: خواهش میکنم خجالت ندهید
تَفَضّلتُم: لطف نمودید، زحمت کشیدید
الله یُعینُکُم: خدا نگهدارتون باشد
رَحِمَ اللهُ والدَیک: خدا پدر و مادرتان را بیامرزد
الله یُساعِدِکُم: خدا کمکتان کند
صارِ الزَّحمُه علیکم: برای شما زحمت شد
عاشَت أیدِکم: خداقوت
أرجوکم، الرجاء: خواهش میکنم، امید است
#کلمات_پر_کاربردایام_اربعین
@beitolhoffaz
بهترین گفتار هنگام عبور از کنار موکب ها
عبارتی که خود عراقی ها نیز زیاد استفاده
می کنند👇
رَحِمَ اللهُ والدَیک: خدا پدر و مادرتان را بیامرزد
#کلمات_پر_کاربردایام_اربعین
@beitolhoffaz
اگر قصد داشته اید هدیه ای به عراقی ها بدهید از این عبارت استفاده کنید👇
لا علیهِ أُهدیکم: قابلی ندارد، خواهش میکنم
#کلمات_پر_کاربردایام_اربعین
@beitolhoffaz
سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه اعضای محترم کانال موسسه بیت الحفاظ
همکنون در مسیر پیاده اربعین هستم انشاالله سعی میکنم عکس هایی از این مسیر مقدس و معنوی برایتان در کانال بگذارم.
با تشکر از صبر و حوصله شما عزیزان
محمدجوادیوسفی
سوال کردن که
خط عراقی بگیریم یا خط خودمون رومینگ کنیم؟
نظرلت مختلفی وجود داره ولی من خط خودمو رومینگ کردم و خیلی راضی هستم