سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه اعضای محترم کانال موسسه بیت الحفاظ
همکنون در مسیر پیاده اربعین هستم انشاالله سعی میکنم عکس هایی از این مسیر مقدس و معنوی برایتان در کانال بگذارم.
با تشکر از صبر و حوصله شما عزیزان
محمدجوادیوسفی
سوال کردن که
خط عراقی بگیریم یا خط خودمون رومینگ کنیم؟
نظرلت مختلفی وجود داره ولی من خط خودمو رومینگ کردم و خیلی راضی هستم