#فرم_چالش_ناخون
سلامح پرنسس🙇🏻♀️.ִ ۫ ๑
چالش داریم از ناخون❕.ִ ۫ ๑
بیاین عکس از ناخون هاتون بدین من نمره بدم🎂.ִ ۫ ๑
ایدی پرنسس🙇🏻♀️.ִ ۫ ๑
@. . . ❕.ִ ۫ ๑
چنلمون پرنسس🎂.ִ ۫ ๑
@. . .🙇🏻♀️.ִ ۫ ๑
چه ناخون نازی داری❕.ִ ۫ ๑
من به ناخنت از 10/★میدم پرنسس🎂.ִ ۫ ๑
ناراحت نشو این فقط نظر منه🙇🏻♀️.ִ ۫ ๑
چنلمون پرنسس❕.ִ ۫ ๑
@. . .🎂.ִ ۫ ๑
ایگ شد خیلی ناراحت شدم🙇🏻♀️.ִ ۫ ๑
چنلمون پرنسس❕.ִ ۫ ๑
@. . .🎂.ִ ۫ ๑
بصهه مرسی که ایگ نشد🙇🏻♀️.ִ ۫ ๑
چنلمون پرنسس❕.ִ ۫ ๑
@. . .🎂.ִ ۫ ๑
#فرم_چالش_حمایتی
سلامح ناناص🍵ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
چالش حمایتی داریم🦦ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
پرایوتم تگ بدید حمایت شید💭ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
پرایوتم ناناص❔ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
@، ، ، 🍵ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
چنلمون ناناص🦦ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
@، ، ،💭ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
@، ، ، ❔
این ناناص حمایت شه🍵ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
چنلمون ناناص🦦ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
@، ، ،💭ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
بصهه ناناص مرسی که ایگ نشد🍵ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
چنلمون🦦ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
@، ، ،💭ꔫ ࣪ ֶָ ׁ۪
بچه ها بنظرم چنل فرم بیشتر از چنل چالشیه برا همین هیچکدوممون استفاده ی زیادی نداریم😭 !
1. باید چنل فرمامونو کمتر کنیم یا چنل چالشی بیشتر کنیم🤏🏻 ؛
2 . اگه تو خیلی دوست داری چنل فرم داشته باشی برو توی یه چنل فرم اد ، شریک ، ارشد ، مالک شو چنل فرم نزن چون خیلی چنل فرم داریم😭 ،،
3 . اگه چنل چالشی دوستداری بزنی حتما بزن چون خیلی کم داریم اگه سکه کم داری یا بخر یا همون قدر که داری عضو بزن و جج برو همسایه پیدا کن بنر پر جذب درست کن💖 -
4 . کسایی که چنل فرم دارن درکنارش چنل چالشی بزنن و از چنل فرم خودش و بقیه استفاده کنن چه مشکلی داره وقتی چنل فرم داری در کنارش چنل چالشی بزنی🍬 >>
- فور نیست پاک نکن ..
- باتشکر مالک بری فرم : یونا ★
@BerryForm
#فرم_چالش_یهویی
سلامح چای سبز🍵˖ ࣪ . ⊹
چالش داریم از یهوی🍴💭˖ ࣪ . ⊹
تیز پرایوتم «. . .»بفرست برنده بشی چای سبز❕˖ ࣪ . ⊹
پرایوتم چای سبز🍵˖ ࣪ . ⊹
@. . . 💭˖ ࣪ . ⊹
چنلمون❕˖ ࣪ . ⊹
@. . .🍵˖ ࣪ . ⊹