eitaa logo
بسوی خدا
2هزار دنبال‌کننده
4هزار عکس
3.4هزار ویدیو
50 فایل
دراین کانال میتوانید ازبیانات متفکران و شخصیتهای طراز اول انقلاب اسلامی,حضرت امام"ره" مقام معظم رهبری ؛استاد شهیدمطهری،شهید بهشتی علامه جوادی آملی،آیت الله مصباح یزدی آیت الله بهجت و دیگر علما بهره مند شدید ارتباط با مدیر @samenolhojajjj
مشاهده در ایتا
دانلود
می‌رسد قصه به آن جا که دلتنگ است می‌فروشد زرهی را که رفیق جنگ است چه نیازی دگر این مرد به جوشن دارد «ان یکاد» از نفس بر تن دارد 🌷 سالروز پیوند آسمانی حضرت امیرالمومنین و حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیهما) را تبریک و تهنیت عرض می کنیم. ◻️🔸◻️🔸◻️ ◻️🔸◻️🔸 ◻️🔸◻️ 🔺 ، مافوق زن و شوهر 👤 آیت الله حائری شیرازی(رحمت الله علیه): ◻️ در یک ، زن و مرد می‌بایست همچون دو دست چپ و راست باشند. از خود، رأیی نداشته باشند بلکه تابع مافوق خود باشند؛ همان‌طور که اراده انسان، مافوق دو دست او است، اراده خدا، حکم و فرمان او، باید برتر از حرف زن و حرف شوهر باشد. 🔸 كَلِمَةُ اللَّهِ هِيَ الْعُلْيا؛ باید بالاتر باشد. 📚 توبه، ۴۰. اگر مرد یک‌حرفی بزند و شما به او بگویید که خدا این‌طور گفته است، مرد باید بگوید: «اگر خدا این‌طور گفته باشد من دیگر حرفی ندارم، روی حرف خدا حرفی نمی‌زنم و حرف خدا بالای حرف من است». اگر زن هم یک‌حرفی بزند و به او بگویند: «خدا این‌چنین نگفته است، خدا جور دیگری می‌گوید». زن باید بگوید: «اگر خدا طور دیگری می‌گوید، من هم همان را می‌گویم». ◻️ آن‌جا که در کار باشد، زن و مرد مانند دست چپ و راست عمل می‌کنند؛ اما آن‌جا که خدا در کار نباشد، زن و مرد، همانند دو فرد جدا از یکدیگر می‌شوند. 🔸 در زندگی، زن و مرد باید باهم آن‌چنان باشند که گویی مرد، یک‌ دست و زن، دست دیگر است و حکم خدا و فرمان پروردگار، فرمانده‌شان به شمار می‌آید. ‌‌‌‌‌ 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
🔶️ یکم ذی‌الحجه، سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج گرامی‌باد. 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ختم سوره واقعه شروع از دوشنبه ای که اول ماه باشد افزایش رزق و روزی✅ و برآورده‌شدن حاجات مهم✅ آیت‌الله بهجت رحمه‌الله برای افزایش روزی و برآورده شدن حاجات مهم، ختم سورۀ «واقعه» را به اطرافیان خود توصیه می‌کردند. دستور این ختم بدین شرح است: چون اول ماه قمری دوشنبه باشد، شروع کند به خواندن این سورۀ مبارکه، با طهارت و رو به قبله. روز اول یک مرتبه، روز دوم دو مرتبه و روز سوم سه مرتبه و همچنین تا چهاردهم، چهارده مرتبه بخواند و بعد از تلاوت سورۀ مبارکه، هر روز این دعا را بخواند : يا مُسَبِّبَ الاَسْبابِ وَ يا مُفَتِّحَ الاَبْوابِ اِفْتَحْ لَنا الْاَبْوابَ وَ يَسِّرْ عَلَيْنَا الْحِسابَ وَ سَهِّلْ عَلَيْنَا الْعِقابَ [الصِّعابَ]، اللَّهُمَّ إِنْ كَانَ رِزْقِي و رِزْقُ عِیالي فِی السَّمَاءِ فَأَنْزِلْهُ وَ إِنْ كَانَ فِي الْأَرْضِ فَأَخْرِجْهُ وَ إِنْ كَانَ فِي الْأَرْضِ بَعِيداً فَقَرِّبْهُ وَ إِنْ كَانَ قَرِيباً فَيَسِّرْهُ وَ اِنْ كانَ يَسِيراً فَكَثِّرْهُ وَ اِنْ كانَ كَثِيراً فَخَلِّدْهُ وَ اِنْ كانَ مُخَلَّداً فَطَيِّبْهُ وَ اِنْ كانَ طَيِّباً فَبارِكْ لي فيهِ وَ اِنْ لَمْ يَكُنْ يا رَبِّ فَكَوِّنْهُ بِكَيْنُونِيَّتِكَ وَ وَحْدانِيَّتِكَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ وَ اِنْ كانَ عَلي اَيْدِي شِرارِ خَلْقِکَ فَانْزِعْهُ وَانْقُلْهُ اِلَيَّ حَيْثُ اَكونُ وَ لا تَنْقُلْنِي اِلَيهِ حَيْثُ يَكُونُ. در پنجشنبه‌های میان این چهارده روز، این دعا خوانده می‌شود: يا ماجِدُ يا واحِدُ، يا جَوادُ يا حَليمُ، يا حَنّانُ يا مَنّانُ يا كَريمُ، اَسْئَلُكَ تُحْفَةً مِنْ تُحَفاتِكَ تَلُمُّ بِها شَعْثى، وَ تَقْضى بِها دَيْنى، وَ تُصْلِحُ بِها شَأْنى بِرَحْمَتِكَ يا سَيِّدى. اَللَّهُمَّ اِنْ كانَ رِزْقى فِى السَّماءِ فَاَنْزِلْهُ، وَ اِنْ كانَ فِى الاَرْضِ فَاَخْرِجْهُ، وَ اِنْ كانَ بَعيداً فَقَرِّبْهُ، وَ اِنْ كانَ قَريباً فَيَسِّرْهُ، وَ اِنْ كانَ قَليلاً فَكَثِّرْهُ، وَ اِنْ كانَ كَثيراً فَبارِكْ لى فيهِ، وَ اَرْسِلْهُ عَلى اَيْدى خِيارِ خَلْقِكَ، وَ لا تُحْوِجْنى اِلى شِرارِ خَلْقِكَ، وَ اِنْ لَمْ يَكُنْ فَكَوِّنْهُ بِكَيْنُونِيَّتِكَ (بِكَيْنُونَتِكَ) وَ وَحْدانِيَّتِكَ. اَللًّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَىَّ حَيْثُ اَكُونُ، وَ لا تَنْقُلْنى اِلَيْهِ حَيْثُ يَكُونُ، اِنَّكَ عَلى كُلِّ شَىْءٍ قَديرٌ، يا حَىُّ يا قَيُّومُ يا واحِدُ يا مَجيدُ يا بَرُّ يا كَريمُ يا رَحيمُ يا غَنِىُّ، صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ تَمِّمْ عَلَيْنا نِعْمَتَكَ، وَ هَیِّنَا [هَنِّئْنا-هَيِّئْنا] كَرامَتَكَ وَ اَلْبِسْنا عافِيَتَكَ. 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مهمترین مشکل خانواده در ایران 💠 مواظب دین سکولار در خانواده باشیم! 🔴 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
🌻💫امروز 👈اول ماه هست و نماز اول ماه یادتون نره😊🌺 🔮🌿طریقه ی خواندن نماز اول ماه : 🍁🌿رکعت اول ✴️سوره حمد👈یک مرتبه ✴️سوره توحید👈سی مرتبه 🍁🌿رکعت دوم 💟 سوره حمد👈یک مرتبه 💟سوره قدر👈سی مرتبه 🌸🌿بعد از نماز صدقه اول ماه فراموش نشه که اگر این کار را کنی سلامتی در آن ماه را از خداوند متعال خریده‌ای🌸🌿 🔺🔸 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۱۷ روز تا غدیر🌷 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
پرسش: کارهاي خير و نيک غير مسلمان ها در آخرت چه ميشود؟آيا برايشان سودي دارد(با توجه به اينکه در انجام آن کار رضاي خداوند را درنظر نداشته‌اند)؟ پاسخ: فعالیت و خدمات کسانی مثل مخترعان و مکتشفان کافر که با انگیزه انسان دوستی شکل می‌گیرد، پاداش دارد، با این توضیح كه اگر كافر منکر خدا و یا مشرك باشد، پاداش در دنیا داده می شود و در آخرت بهره و نصیبی ندارند مگر جهنم :«مَن كاَنَ یُرِیدُ الْحَیَوةَ الدُّنْیَا وَ زِینَتهَا نُوَفّ‏ِ إِلَیهْمْ أَعْمَالَهُمْ فِیهَا وَ هُمْ فِیهَا لَا یُبْخَسُونَ*أُولئِكَ الَّذینَ لَیْسَ لَهُمْ فِی الْآخِرَةِ إِلاَّ النَّارُ وَ حَبِطَ ما صَنَعُوا فیها وَ باطِلٌ ما كانُوا یَعْمَلُونَ؛[1] كسانى كه زندگى دنیا و زینت آن را بخواهند، (نتیجه) اعمالشان را در همین دنیا بطور كامل به آنها مى‏ دهیم و چیزى كم و كاست از آنها نخواهد شد! (ولى) آنها در آخرت، جز آتش، (سهمى) نخواهند داشت و آنچه را در دنیا (براى غیر خدا) انجام دادند، بر باد مى ‏رود و آنچه را عمل مى ‏كردند، باطل و بى اثر مى‏ شود!» اما اگر كافر پیرو یكی از ادیان الهی ( مثل مسیحیت و یهودیت) باشد و حقانیت دین اسلام برایش مشخص نشده باشد و در شناخت حق هم كوتاهی نكرده باشد(جاهل قاصر باشد)، از پاداش دنیایی و اخرتی (بهشت ) برخوردار می شود. شهید مطهری بعد از بررسی آیات و روایات دربارة وضع مخترعان و مکتشفان غیر مسلمان(اهل كتاب) می‌نویسد:« افرادی این‌چنین که البته در همه زمان‌ها کم یا بیش پیدا می‌شوند، حداقل این است که در عذاب آن‌ها تخفیف داده می‌شود و یا عذاب آن‌ها به کلی برداشته می‌شود
پیروان ادیان الهی (همه غیر مسلمانان) هم به حکم کتاب خودشان که در آن اشاره به آمدن پیامبر اسلام شده است و هم به حکم عقل که باید به آخرین پیام الهی گوش فرا دهند، باید دین اسلام را بپذیرند. همگان وظیفه دارند درباره دین خود و دین اسلام تحقیق کنند و دستورهای ادیان را با هم مقایسه کنند. مسلما آنها پس از تحقیق دقیق و علمی، به حقیقت اسلام و حقانیت این دین پی خواهند برد. حال اگر پس از تحقیق به این نتیجه رسیدند که دین خودشان بر حق است و از طرفی به محتوای دین خود عمل کردند و بر کسی ظلم نکردند، چون حجت و دلیل و برهان بر اعتقاد خود دارند، خداوند آنان را عذاب نمی‏کند، ولی اگر تحقیق نکردند و با لجاجت بر دین خود پای فشاری کردند و با این که احتمال دادند دین اسلام دین حقی باشد، به دنبال آن نرفتند، در وظیفه خود کوتاهی کرده، در نتیجه مواخذه خواهند شد. بنابراین، اصل در حساب قیامت، در حق طلبی انسان‌ها و تسلیم در مقابل آن، یا انکار حقیقت است. بنابراین، این امکان وجود دارد که غیر مسلمانان نیز داخل بهشت شوند. این ها گروهی هستند که به عنوان مستضعفان شناخته می‌شوند، یا واقعا و حقیقتا به دنبال دین حق بودند، اما به دلایلی بر آن دست نیافتند و انسان‌هایی درستکار بودند، محاسبه اعمال آنان، بر پایه عدل خداوندی است و بر اساس عقل و فطرت و کردارشان، هم چنین اعتقادات و باورهایشان مورد حساب قرار می‏گیرند. نکته قابل توجه دیگر این که: آنچه در روز قیامت انسان را مستحق پاداش می کند، عمل صالح است. عمل صالح، دارای دو رکن است:حسن فعلی (خود کار، کار خوبی باشد) و حسن فاعلی (عمل را برای رضای خداوند و اطاعت از او انجام دهد). در این صورت اگر کسی (چه دیندار و چه کافر) کاری را برای غیر رضای خدا انجام دهد ( مثلا برای شهرت یا آرام کردن وجدان و...) در این صورت از خداوند طلبی ندارد؛ چون عمل را برای هر کس انجام داده باید اجرش را نیز از همان شخص طلب کند. جهت مطالعه بیش تر در این موضوع به کتاب «عدل الهی» ( بخش اعمال خیر غیر مسلمانان) اثر استاد شهید مطهری و تفسیر نمونه، ج ۱۰، ص ۳۱۲ـ ۳۱۷ مراجعه فرمائید. پی نوشت ها: [۱]. هود(۱۱) آیه ۱۵،۱۶- [2]. مرتضی مطهری ،عدل الهی،ص۳۴۷،ناشر صدرا. 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مادرم! زمانے که خبر شهادتم را شنیدے گریه نکن . . زمان تشییع و تدفینم گریه نکن . . زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن . . فقط زمانے گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش مے کنند و زنان ما عفت را . . وقتے جامعه ے ما را بے غیرتے و بے حجابے گرفت ، مادرم گریه کن که اسلام در خطر است . . ⭕️ بخشے از وصیتنامه شھید سعیدزقاقے 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضرت زهرا(س): خداوند پس از غدیر خم برای هیچ ڪس حجت و عذر و بهانه ای قرار نداده است.(و غدیر خم روز اتمام حجت خدا بر همگان است). -نہج‌الحیاة؛صفحه٤۲ ۱۶ روز تا غدیر🌸🍃 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❇️گسترش ارتباطات خانوادگی در فرزند آوری 💠 خانواده ابتدا متشکل از زن و شوهر است و روابط آن ها نیز در محدوده خاصی است. 💠 با تولد اولین فرزند،باب جدیدی در روابط انسانی خانواده گشوده می شود. این گسترش رابطه،افزون بر تغییر کمّی،سبب تغییر کیفی رابطه آن ها نیز می گردد. بدین ترتیب ارتباطات جدید آکنده از دل بستگی های خاص می شود. 💠 شاید آمدن فرزند به جمع خانواده در ابتدا باعث شود زن و شوهر در رفتن به برخی محافل دجار محدودیت شوند،اما همین تازه وارد باعث میشود که آن ها دوستان خانوادگی جدیدی پیدا کنند. 💠 همچنین وجود کودک،توجه دیگران به خانواده او را نیز در پی خواهد داشت و درنتیجه از حمایت اجتماعی بیشتری بهره مند خواهند شد که همین امر در افزایش سلامت خانواده مؤثر است. 💠 بنابراین فرزندآوری یک جنبه کلیدی برای اجتماعی شدن بیشتر مردم در همه فرهنگ هاست. 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️ امیرالمؤمنین علی عليه‌السلام فرمودند: بهترين وساطتها اين است كه ميان دو نفر در امر ازدواج وساطت شود، تا سر و سامان بگيرند. ميزان الحكمه جلد ۵ صفحه ٨٧ 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
پرسش: مگر نمي گويند خداوند در همه جا هست.آيا اين يعني عرش الهي در همه جا هست ؟ اين مي گويند صفات خدا از مخلوقات جداست يعني چه؟ (مثلا جواد رعوف و…که صفات خدا هستند اما به مخلوقات هم مي گوييم) پاسخ: خداوند واجب الوجود و بي نياز مطلق است. مكان و نيز زمان ندارد. زيرا مكان داشتن از خواص جسم است. مكان براي چيزي تصور مي شود كه داراي حجم و امتداد و محدوديت باشد ( يعني داري طول و عرض و ارتفاع باشد). پس نمي توان براي خداي متعال مكان در نظر گرفت. هيچ موجود مكان داري واجب الوجود نخواهد بود. در لغت، عرش به معناي چيزي است که داراي سقف است.(1) به تخت‏هاي بلند نيز عرش مي‏گويند. در داستان سليمان مي‏خوانيم: «ايکم يايتني بعرشها؛(2) کدام يک از شما مي‏توانيد تخت او (بلقيس) را براي من حاضر کند». روشن است که منظور از عرش خداوند تخت معيّن و در مکان خاصي نيست، زيرا براي خداوند غير جسماني جايگاه جسماني بي معناست . هنگامي که در مورد خداوند عرش را به کار مي‏بريم، منظور از آن مجموعه جهان هستي است. عرش، به طور استعاره اي تخت حکومت پروردگار محسوب مي‏شود. در تفاسير آمده که منظور از عرش خدا اين است که خداوند تسلط کامل بر امور هستي و مخلوقات خويش دارد. خداوند مي‏فرمايد: «إِنَّ رَبَّكُمُ اللَّهُ الَّذي خَلَقَ السَّماواتِ وَ الْأَرْضَ في‏ سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوى‏ عَلَى الْعَرْش؛(3) پروردگار شما خداوندي است که آسمان‏ها و زمين را در شش روز (شش دوران) آفريد، سپس به تدبير جهان هستي پرداخت». علي(ع) فرمود: «ان الملائکه تحمل العرش و ليس العرش کما تظن کهيئْة
«ان الملائکه تحمل العرش و ليس العرش کما تظن کهيئْة السرير ولکنه شئ محدود مخلوق مدّبر و ربک مالکه لا انه عليه ککون الشئ علي الشئ؛ (4) ملائکه عرش را حمل مي‏کنند. معناي عرش آن چه که گمان مي‏کنيد نيست، بلکه عرش شئ محدودي است که خداوند آن را خلق کرده و مالک آن خداوند است، نه اين که عرش روي زمين است؛ مانند بودن چيزي روي چيزي». اما در مورد صفات الهی: خداوند یک ذات بسیط است که دارای جلوه ها و افعال گوناگونی است. عقل انسان برای فهم خود، با توجه به هر کدام از جلوه ها و افعال خداوند، صفتی به او نسبت می دهد. بنابراین صفات خداوند عین ذات اوست و چون ذاتش بی نهایت است، پس صفات او نیز بی نهایت است. در حالی که صفات انسان همچون علم و قدرت او، محدود و ناقص است. 1. راغب اصفهانى، المفردات في غريب القرآن ، دمشق بيروت‏، انتشارات دارالعلم الدار الشامية، 1412 ق ، ج 1،ص 558، ماده عرش . 2. نمل (27) آيه 38. 3. يونس (10) آيه 3. 4. علامه مجلسى، بحار الأنوار، بيروت - لبنان، مؤسسة الوفاء، 1404 ه ق ، ج 55، ص 9. 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 : 💠 بدترین مردم کسى است که بر خانواده‌اش باشد. گفتند اى رسول خدا! سخت‌گیرى بر خانواده چگونه است؟ فرمودند: مرد وقتى وارد خانه شود، همسرش از او و فرزندان از او گریزان شده، فرار کنند و چون بیرون رود همسرش گردد و خانواده‌اش با یکدیگر انس گیرند. 📙مجمع الزوائد و منبع الفوائد، ج ۸، ص ۲۵ 🔺🔸🔹 ⇝ پرسمان اعتقادی https://eitaa.com/joinchat/3397320738C0c4c71fad0 🔺فقط به اشتراک بذارید👌 ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐ ࿐🌸❒○🌼○❒🌸࿐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا