داستان_آموزنده
مجلس میهمانی بود.
پیر مرد از جایش برخاست تا به بیرون برود...
اما وقتی که بلند شد، عصای خویش را بر عکس بر زمین نهاد.....
و چون دسته عصا بر زمین بود
تعادل کامل نداشت...
دیگران فکر کردند که او چون پیر شده، دیگر حواس خویش را از دست داده و متوجه نیست که عصایش را بر عکس بر زمین نهاده.
به همین خاطر صاحبخانه با حالتی که خالی از تمسخر نبود به وی گفت:
پس چرا عصایت را بر عکس گرفته ای؟!
پیر مرد آرام و متین پاسخ داد:
زیرا انتهایش خاکی است، می خواهم
فرش خانه تان خاکی نشود...
مواظب قضاوتهایمان باشیم
پند
چه زیبا گفت دکتر شریعتی:
برای کسی که میفهمد
هیچ توضیحی لازم نیست و
برای کسی که نمیفهمد
هر توضیحی اضافه است
آنانکه میفهمند عذاب میکِشند و
آنانکه نمیفهمند عذاب می دهند
مهم نیست که چه مدرکی دارید
مهم اینه که چه درکی دارید...
🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
@beugarafi
همیشه...
حساب«نعمت هایت»را داشته باش
نه «مصیبت هایت»
حساب «داشته هایت»را داشته باش
نه«باخته هایت»
حساب«دوستانت»را داشته باش
نه«دشمنانت»
حساب«سلامتی ات»راداشته باش
نه«سکه هایت»
•Parinaz | پریناز•
🌸✨🌺✨🌺✨🌺✨🌸
@beugarafi
شکست خوردن یک تجربه آموختنی ست
که به تو "فروتنی" را می آموزاند.
به تو می آموزد که باید
سخت تر تلاش کنی.
شکست یک "انگیزه قدرتمند" است
🕴 یوگی بر
🌸✨🌺✨🌸✨🌺✨🌸
@beugarafi
برای
افتادن اتفاق ،عجله نکن
بسپار به خدایی که
تمام کارهاش بموقع ست
شک نکن . . .
خدا هیچ وقت دیر نمیکنه
کمی صبر داشته باش
🌺🍃🌸🍃🌺🍃🌸🍃🌺
@beugarafi
*پروردگارا*
*در روزهایی که ترس در دلها ریشه میدواند،*
*و صدای ناامنی در شهر میپیچد، ما دست به آسمان بلند کردهایم…*
*نه برای انتقام،*
*نه برای ترسیدن…*
*بلکه برای رحمت، برای آرامش، برای نجاتِ مردم بیگناه.*
*خدایا…*
*تهران را، ایران را، و دلهای مردمش را*
*در پناه امن خودت حفظ کن.*
*ما را از شرّ هر فتنه و هر دشمنی در امان بدار.*
*به دلهایمان آرامش بده،*
*و بر کشور ایران صلح و نور ببار...*
*توکلمان به توست،
@beugarafi
به دو چیز نباید تکیه کرد...
دیوار تازه رنگ شده
و انسان تازه به دوران رسیده...
🌺✨🌸✨🌺✨🌸✨🌺
@beugarafi
🌸سـلام
💜صبح بخیر
🌸یک ســلام
💜بهـاری تقدیم به شما
🌸امروزتون زیبـا و پراز خوشی
💜امیدوارم یه صبح بهاری قشنگ
🌸و یک روز عالی وشـاد
💜سرشار از برکت و موفقیت
🌸داشته باشید ...
💜آرامش سهم همه شما عزیزان
@beugarafi
🔆 صاحبمان را صدا بزنیم...
امام زمان فرمودند:
به شیعیان من بگویید در شدائد و سختی ها مرا اینطور صدا بزنند: 👇
یا اللهُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا فاطِمَه یا صَاحِبَالزَّمان اَدْرِکنی وَ لا تُهْلِکْنی
🤲🤲🤲🤲🤲
@beugarafi
💗عشق این است
که اگر از تو بپرسند
زندگی را انتخاب می کنی
یا عشق را ؟
تو بگویی فقط او را
که هم زندگی است هم عشق
[( دوستت دارم )]
@beugarafi
عمر میگذرد
و من بیش تر میفهمم
که هیچ چیز در دنیا
ارزش گریه کردن را ندارد !
ما آدم ها مدام چیزهایی را که اسمشان
را مصیبت و بدبختی میگذاریم
در سرزمین افکارمان میچرخانیم و
دور میکنیم و همین باعث میشود در
صدسالگی حسرتِ لذت نبردن از زندگی
را بخوریم !
شاید کلمه ی رها کردن و فرار کردن برای
چنین لحظاتی به وجود آمده اند ...
از غصه هایت فرار کن
در ناکجا آبادِ درونت رهایش کن؛
و به دنبال هر چیز که شادت میکند
روانه شو ...
زندگی اگر چیزهای زیادی برای گریه
کردن دارد،
چیزهایی هم برای لبخند زدن دارد
فقط کافیست از ته دلت بخواهی که
زندگی را زندگی کنی ..
• Al •
🌺🌿🌸🌿🌺🌿🌸🌿🌺
@beugarafi
هدایت شده از همسرانه
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎عشق اتفاقی نیست، یک مهارته!
🤔«هر کسی لازم باشه خودش میمونه، تقلا چرا؟»
👈این جمله قشنگه، اما یه فریبِ بزرگه! ❌
👈 خیلی از رابطههای عالی، نه به خاطرِ کمبودِ عشق، بلکه فقط به خاطر «بلد نبودنِ روشِ درست»، از هم پاشیدن. عشق مثل باغبانیه؛ بدونِ مهارت، بهترین گلها هم خشک میشن.
😎وقتش نرسیده یاد بگیری چطور به جای «صبر کردن برای معجزه»، خودت معمارِ رابطهت باشی؟
[ برای یادگیریِ رازهای ماندگاری، اینجا کلیک کن]👉
❤️@Hamsar❤️
ابومشعر بلخی گوید که:
بر من شش چیز واجب است:
دو بر زبان و دو بر تن و دو بر دل.
آنچه بر زبان است،
ذکر خدای و سخن نیکو!
آنچه بر تن است،
طاعت خدای و رنج خود از
مردم برداشتن!
و آنچه بر دل است، بزرگ داشتن
امر حق و شفقت بر خلق!
اگر به هوا پری، مگسی باشی.
اگر بر روی آب روی، خسی باشی.
دل به دست آر، تا کسی باشی.
🌱خواجه عبدالله انصاری
🌺✨🌸✨🌺✨🌸✨🌺
@beugarafi