شکست خوردن یک تجربه آموختنی ست
که به تو "فروتنی" را می آموزاند.
به تو می آموزد که باید
سخت تر تلاش کنی.
شکست یک "انگیزه قدرتمند" است
🕴 یوگی بر
🌸✨🌺✨🌸✨🌺✨🌸
@beugarafi
برای
افتادن اتفاق ،عجله نکن
بسپار به خدایی که
تمام کارهاش بموقع ست
شک نکن . . .
خدا هیچ وقت دیر نمیکنه
کمی صبر داشته باش
🌺🍃🌸🍃🌺🍃🌸🍃🌺
@beugarafi
*پروردگارا*
*در روزهایی که ترس در دلها ریشه میدواند،*
*و صدای ناامنی در شهر میپیچد، ما دست به آسمان بلند کردهایم…*
*نه برای انتقام،*
*نه برای ترسیدن…*
*بلکه برای رحمت، برای آرامش، برای نجاتِ مردم بیگناه.*
*خدایا…*
*تهران را، ایران را، و دلهای مردمش را*
*در پناه امن خودت حفظ کن.*
*ما را از شرّ هر فتنه و هر دشمنی در امان بدار.*
*به دلهایمان آرامش بده،*
*و بر کشور ایران صلح و نور ببار...*
*توکلمان به توست،
@beugarafi
به دو چیز نباید تکیه کرد...
دیوار تازه رنگ شده
و انسان تازه به دوران رسیده...
🌺✨🌸✨🌺✨🌸✨🌺
@beugarafi
🌸سـلام
💜صبح بخیر
🌸یک ســلام
💜بهـاری تقدیم به شما
🌸امروزتون زیبـا و پراز خوشی
💜امیدوارم یه صبح بهاری قشنگ
🌸و یک روز عالی وشـاد
💜سرشار از برکت و موفقیت
🌸داشته باشید ...
💜آرامش سهم همه شما عزیزان
@beugarafi
🔆 صاحبمان را صدا بزنیم...
امام زمان فرمودند:
به شیعیان من بگویید در شدائد و سختی ها مرا اینطور صدا بزنند: 👇
یا اللهُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا فاطِمَه یا صَاحِبَالزَّمان اَدْرِکنی وَ لا تُهْلِکْنی
🤲🤲🤲🤲🤲
@beugarafi
💗عشق این است
که اگر از تو بپرسند
زندگی را انتخاب می کنی
یا عشق را ؟
تو بگویی فقط او را
که هم زندگی است هم عشق
[( دوستت دارم )]
@beugarafi
عمر میگذرد
و من بیش تر میفهمم
که هیچ چیز در دنیا
ارزش گریه کردن را ندارد !
ما آدم ها مدام چیزهایی را که اسمشان
را مصیبت و بدبختی میگذاریم
در سرزمین افکارمان میچرخانیم و
دور میکنیم و همین باعث میشود در
صدسالگی حسرتِ لذت نبردن از زندگی
را بخوریم !
شاید کلمه ی رها کردن و فرار کردن برای
چنین لحظاتی به وجود آمده اند ...
از غصه هایت فرار کن
در ناکجا آبادِ درونت رهایش کن؛
و به دنبال هر چیز که شادت میکند
روانه شو ...
زندگی اگر چیزهای زیادی برای گریه
کردن دارد،
چیزهایی هم برای لبخند زدن دارد
فقط کافیست از ته دلت بخواهی که
زندگی را زندگی کنی ..
• Al •
🌺🌿🌸🌿🌺🌿🌸🌿🌺
@beugarafi
هدایت شده از همسرانه
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💎عشق اتفاقی نیست، یک مهارته!
🤔«هر کسی لازم باشه خودش میمونه، تقلا چرا؟»
👈این جمله قشنگه، اما یه فریبِ بزرگه! ❌
👈 خیلی از رابطههای عالی، نه به خاطرِ کمبودِ عشق، بلکه فقط به خاطر «بلد نبودنِ روشِ درست»، از هم پاشیدن. عشق مثل باغبانیه؛ بدونِ مهارت، بهترین گلها هم خشک میشن.
😎وقتش نرسیده یاد بگیری چطور به جای «صبر کردن برای معجزه»، خودت معمارِ رابطهت باشی؟
[ برای یادگیریِ رازهای ماندگاری، اینجا کلیک کن]👉
❤️@Hamsar❤️
ابومشعر بلخی گوید که:
بر من شش چیز واجب است:
دو بر زبان و دو بر تن و دو بر دل.
آنچه بر زبان است،
ذکر خدای و سخن نیکو!
آنچه بر تن است،
طاعت خدای و رنج خود از
مردم برداشتن!
و آنچه بر دل است، بزرگ داشتن
امر حق و شفقت بر خلق!
اگر به هوا پری، مگسی باشی.
اگر بر روی آب روی، خسی باشی.
دل به دست آر، تا کسی باشی.
🌱خواجه عبدالله انصاری
🌺✨🌸✨🌺✨🌸✨🌺
@beugarafi
امروز افکارت را
روی اندیشه های زیبا متمرکز کن
به خواسته هایت نگاهی دوباره بیانداز
ببین اگر هنوز برایت مهم هستند
آنگاه عاشقانه از خدا طلب کن
🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
@beugarafi
❤️ عمری عاشقی
پرده اول: عهد ازلی (در آغوش پیامبر)
مصطفی میرفت و غرقِ نور بود
چشمِ بد از ساحتِ او دور بود
دید طفلی خاکِ رَه میبوید او
رازِ عشقی در دلش میجوید او
خم شد و بوسید رویِ ماهِ او
بُد نمایان در نگاهش راهِ او
او حبیب است، عاقبت در کربلا
جان دهد در راهِ دین در نینوا
پرتوِ مهرِ حسین در او دمید
در نگاهش نورِ عاشورا پدید
بوسه زد بر چهرهٔ زیبایِ او
تا ببوید عطرِ جان از بویِ او
پیر شد در کودکی از عشقِ یار
شد تمامِ عمرِ او در انتظار
منتظر تا بشنود پیغامِ یار
تا کند در راهِ او جان را نثار
عهدِ ثانی بسته شد در آسمان
تا بماند جاودان در این جهان
عشقِ او شد تار و پودِ این حبیب
بیحسینِ فاطمه، او شد غریب
(ادامه دارد ...)
🏷 #محرم #کربلا #حبیب_بن_مظاهر