هميشه اين جمله را با خودت تكرار كن:
«من مستحق آرامشم»
ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ
منوط به ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻧﮑﻦ
و ﺑﺪ ﺑﻮﺩﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﻋﻠﺖ ﺑﺪ ﺑﻮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺗﻮﺟﯿﻪ ﻧﮑﻦ
ﻣﺎ ﺁینه ﻧﯿﺴﺘﯿﻢ،ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﻢ.
ﻣُﺸﮏ ﺭﺍ ﮔﻔﺘﻨﺪ:
ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﮏ ﻋﯿﺐ ﻫﺴﺖ،
ﺑﺎ ﻫﺮ ﮐﻪ ﻧﺸﯿﻨﯽ،
ﺍﺯ ﺑﻮﯼ ﺧﻮﺷﺖ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺩﻫﯽ.
ﮔﻔﺖ: ﺯﯾﺮﺍ ﮐﻪ ﻧﻨﮕﺮﻡ ﺑﺎ ﮐﯽ ﺍﻡ!
ﺑﻪ ﺁﻥ ﺑﻨﮕﺮﻡ ﮐﻪ ﻣﻦ ﮐﯽ ﺍﻡ.
ﻭ ﺍﯾﻦ يعنى رسيدن به آرامشى بى انتها.
زندگیتون پراز
تصمیم های درست و آرامشی طولانی
*🎀 گیلدا خانم 🎀*
🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸
@beugarafi
سلام روزتـــون قشـنـگـــــ🌸
لـبتـون خـنـــــدون
همراهتـون دعـای خـیر
روز خوبی داشته باشید🌸
صبحتون بخیر و شادی
🌸🍃
@beugarafi
اگر بخواهی به هر چیزی که به تو گفته میشود واکنشی عاطفی نشان بدهی،
به رنج بـردن ادامه خواهی داد قدرتِ حقیقی در عقب رفتن و مشاهدهگر بـودن است، قدرت، در خودداری است.
اگر اجازه بدهی کلماتِ دیگران تو را کنترل کند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطه خواهد گـرفت. نفس بکش و بگذار و بگذر.
*Masoud*
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
@beugarafi
هدایت شده از میوه ها و سبزی ها
🍇✨ مامانهای عزیز، سلامتی شما و دلبندتون اولویت ماست! 🤱
🤔آیا میدونستید یک خوراکی سنتی و فوقالعاده ساده وجود داره که متخصصین طب سنتی برای دوران بارداری بسیار توصیه میکنند؟
👈#مویز، تنها یک میوه خشک نیست؛ یک معجون طبیعی برای دوران حساس بارداری شماست:
✅ محافظِ جنین: کمک به پیشگیری از سقط و تقویت رحم.
✅ وزنگیری ایدهآل: سرشار از مواد مغذی که برای رشد جنین ضروریه.
✅ طبیعت گرم و مقوی: برای تقویت تخمدان و سلامت عمومی مادر.
👈اگر دوست دارید بدونید چطور و چه زمانی از مویز استفاده کنید تا بهترین نتیجه رو برای سلامت خودتون و نینیتون بگیرید، این مطلب رو تا انتها بخونید
🍒@Fruit_veg
زني که حرفهایش را
به موهایش سنجاق میکند
نگرانیهایَش را
به ناخنهایش رنگ میزند ،
آرزوهایش را
به عروسکهایش میگوید
و گاه و بی گاه نگرانِ
عدد شناسنامهاش میشود
دیوانه نیست...!
امّا کم دارد
چیزی به نام "عشق"
در کیفَش کم دارد..
👤خاتون
.
🌸✨🌺✨🌸✨🌺✨🌸
@beugarafi
16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️مهران غفوریان:خیلی دوسش دارم امام حسین رو، انقدری که هر موقع از عشقش حرف میزنم اشکم سرازیر میشه...
از دیوانه ای پرسیدند :
چه کسی را بیشتر دوست داری؟
دیوانه خندید و گفت : "عشقم" ...
گفتند: "عشقت" کیست؟؟
گفت: "عشقم همان که بسیاردوستش دارم"
خندیدند و گفتند :
برای "عشقت" چه کارهایی حاضری بکنی...؟
گفت: مانند عاقلان نمیشوم ، نامردی نمیکنم ،
ورهایش نمیکنم ، دور نمیزنم ، دروغ نمیگویم ،
تنهایش نمیگذارم ، خودم را فدایش میکنم...
به او گفتند : اگر عشقت تنهایت گذاشت ،
بی وفایی کرد ، ورهایت کرد چه...
اشک در چشمان دیوانه حلقه بست و گفت:
اگر بامن اینکار را نمیکرد که....!!!
دیوانه نمیشدم..😔
*ژالیا*
@beugarafi