ادم ها لالت میکنند
بعد هم میبرسند :چرا حرف نمیزنی؟ این خنده دار ترین نمایشنامه دنیاست...!!
🌺✨🌺✨🌺✨🌺✨🌺
@beugarafi
براش اینطوری بنویس که دوستت دارم ))))
از میان همه گل ها
من فقط تو را دوست دارم نه به خاطر رنگت
نه به خاطر صدای امدنت در نسیم
بلکه برای لحظه هایی
که حضورت ارام جانم می شود
در سکوت دل می نشینم
و تماشایت می کنم نه صدایی نه کلامی
فقط نگاهی ست که در نگاهت گم می شود..
تو نه گلی نه رویاکه معجره ای هستی
که بی صدا در من روییده ای
دوستت دارم نه چون گل
که چون جان که چون عشقی
که در دل ریشه کردو نامی نداردجز تو
*Eve*
💖💫💖💫💖💫💖💫💖
@beugarafi
انسان نجات مییابد:
از "تکبر"با سلام کردن
از "مصیبت"با صدقه دادن
از "بیماری"با دعا کردن
از "حرص" با شکر کردن
از "غصه"با صبر کردن
امیدوارم زندگی تون
خالی از تمام بدیها باشه
🌺🍃🌸🍃🌺🍃🌸🍃🌺
@beugarafi
زخــم گاهـی میزنـد، گاهـی مداوا میکند
عشق،بااین شیوه،خودرا در دلت جا میکند
میکنـد در چــاهٔ غـم زنـدان تو را، با زیــرکـی
وقتِ دیگـــــر، زارِ دیــدارت، زلیخا میکند
آتشـی در جـــانِ هــر شــوریده اندازد، مدام
مینشینـد گـوشهای تنهــا، تماشا میکند
تا شکایت میکنی هـر بار، با معشوقِ خـود
جمله را منکر شود از ریشه، حاشا میکند
عشق، کمکم میکُشد فرهاد را با سوز و آه
شـور بر شیرین دهد، آشوب برپا میکند
گرچه میسوزد شرارش سینه را دائم، ولی
این هنـر دارد که با مجنـون مدارا میکند
بر مــرامش ســـر فــرو آوردهام، دانـم که او
زخــم گاهـی میزنـد، گاهـی مداوا میکند
🌺🍃🌺🍃🌸🍃🌸🍃🌹
@beugarafi
این متن رو همیشه سرلوحه زندگیتون قرار بدید ؛
🌸"راضی باش" به هر چی اتفاق افتاد که اگه خوب بود زندگیتو "قشنگ" کرد و اگه بد بود تو رو "ساخت"
🌸 "مدیون باش" به همه آدمای زندگیت که خوباش بهترین "حسارو" بهت میدن و بَداش بهترین "درسارو"
🌸 "ممنون باش" از اونی که بهت یاد داد همه شبیه "حرفاشون" نیستن و همیشه همونجوری که میخوای "پیش نمیره"
زندگی همینقدر ساده ست...
•zari•
💞💫💞💫💞💫💞💫💞
@beugarafi
🌹
🌺باز هم صبح دگر
🌿خنده به لب میشیند
🌺باز هم نور خـدا
🌿بر تن تب میشیند
ص🌺باز هم روز سپید ،
🌿صوت دل آواز امیـد
🌺باز هم عطر طلوع
🌿بر غم شب میشیند
🌺سلام صبح بخیر
مملو از شادی و آرامش و مهر🌺
•┈┈••✾❀🍃♥️🍃❀✾••┈
⠀
@beugarafi
✨روانشناسا میگن؛
اگه فردی زیاد میخنده
از درون تنهاست
اگه زیاد میخوابه ،ناراحته
اگه کم و سریع حرف میزنه،
داره یه چیزیو مخفی میکنه
اگه بلند حرف میزنه ،
میخاد شنیده شه
اگه زیاد غذا میخوره ،
استرس داره
اگه چیزا ساده عصبانیش میکنه،
نیاز به محبت داره....
FaFa
🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺
@beugarafi
هدایت شده از اطلاعات عمومی
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨💥✨💥✨💥✨💥✨💥
🌎 چیزای عجیب و غریب در سیاره زمین بیاین چند موردش را با هم تماشا کنیم👆👆
#آدرنالین خونت میره تا افق 😎😲
💬 از این کلیپ ها دوست دارید!؟
نظرت رو اینجا بهم بگو 👆
💁♂️@Etellatumumi
هی گنه کرديم و گفتيم خدا
می بخشد...
عذر آورديم و گفتيم خدا
می بخشد...
آخر اين بخشش و اين عفو و کرامت تا کی...!!!
او رحيم است ولی ننگ و خيانت تا کی...!!!
بخششی هست ولی قهر و عذابی هم هست...
آی مردم به خدا روز حسابی هم هست...
زندگی در گذر است...
آدمی رهگذر است....
زندگی يک سفر است....
آدمی همسفر است...
آنچه می ماند از او راه و رسم سفر است...
"رهگذر ميگذرد
*Mahla*
🌸✨🌸✨🌸✨🌸✨🌸
@beugarafi
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 شیعه شدن یک ناصبی با اشک بر امام حسین علیه السلام
▪️آیت الله بهجت (ره)
💢سلامتی
آقایی نقل میکرد، یکی از دوستانم مدتی سردرد عجیبی گرفت و مشکوک به بیماری خطرناک مغزی بود.
دکتر برای او آزمایشهایی نوشت.
بعد از تحمل استرس طولانی و صرف هزینه زیاد برای گرفتن نتیجه آزمایش به بیمارستان رفتیم؛
چشمان و قلبش میلرزید.
متصدی آزمایشگاه جواب آزمایش را به ما داد و خودش به ما گفت: شکر خدا چیزی نیست.
دوستم از خوشحالی از جا پرید؛ انگار تازه متولد شده؛ رفت بسته شکلاتی خرید و با شادی در بیمارستان پخش کرد.
متصدی آزمایشگاه به من هم کاغذ سفیدی داد و گفت: این هم نتیجه آزمایش تو! چیزی نیست شکر خدا تو هم سالم هستی!!!
از این کار او تعجب کردم!
متصدی که مرد عارفی بود گفت: دیدی دوستت الان که فهمید سالم است، چقدر خوشحال شد و اصلا به خاطر هزینهها و وقتی که برای این موضوع گذاشته ناراحت نشد.
پس من و تو هم قدر سلامتیمان را بدانیم و با صرف هزینهای کم در راه خدا، با زبان و در عمل شکرگزار باشیم که شکر نعمت باعث دوام و ازدیاد نعمت است.
*Moji*
🌺✨🌺✨🌺✨🌺✨🌺
@beugarafi
هدایت شده از جارچی 🇮🇷|
📣✊ دیگه وقتش رسیده... که محکمتر از همیشه، با پروفایلهامون پیاممون رو برسونیم!
👈 با برنامه ایتایی «پروفایلتو» میتونید خیلی راحت عکس خودتون رو با قاب اختصاصی «مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَه» و نماد «مشت گرهکرده رهبر شهیدمون» ترکیب کنید و یه پروفایل کاملاً شخصی، حرفهای و متفاوت داشته باشید 😍
✨ چطوری؟ فقط تو چند قدم ساده!
🖤 بیاید تو ایام محرم و صفر، فضای مجازی
رو با پیام پروفایلهامون یکپارچه کنیم...
📲 همین الان وارد برنامه «پروفایلتو» در ایتا بشید و پروفایل اختصاصی خودتون رو بسازید:
🔗 @profileto_app
🔺کاری از گستردهترین شبکهخبریایتا #جارچی
https://eitaa.com/joinchat/820051968C2b85dac984