eitaa logo
موسسه بیت النور کرج
187 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
661 ویدیو
60 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌍اوقات شرعی #سه_شنبه 25 تیر ماه 98 🌞اذان صبح : 04:18:14 🌝اذان ظهر : 13:10:28 🌖اذان مغرب: 20:40:56 ☀️طلوع آفتاب:06:00:37 🌑غروب آفتاب: 20:20:19 🌓نیمه شب شرعی: 00:19:16 @beytonoor
🌺🍃🍃✨🕊✨🍃🍃🌺 خدایا ...❤ لبخندی که در چهره ام می بینی معنایش این نیست که زندگی ام بی نقص است، بلکه قدردان داشته هایم هستم و از خــــ♥ـــدا بخاطر نعمتهایش #سپاسگذارم☺️ 🌺🍃🍃✨🕊✨🍃🍃🌺 @beytonoor
15.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ پروژه 2020 #قسمت_هفتم 📣 ببینید و نشر دهید @beytonoor
🔴یک افشاگری تکان دهنده در شبکه صدا و سیما 👤میلاد گودرزی فعال رسانه ای: من روی پرونده فساد آقای داشتم کار می‌کردم که به ویلاهای او در باستی هیلز لواسان برخوردم. برایمان سوال شد که پول ویلای او با قیمت تقریبی ۷۰۰ میلیارد تومان از کجا آمده است ▪️با پیگیری ها به پرونده ساخت ۲۵۰ هزار ویلا رسیدیم در اوایل دهه هشتاد بود این پرونده مربوط به یک خانواده است ▪️افرادی در این پروژه سرویس دهنده اصلی بودند مانند آقای معاون اجرایی ریاست قوه قضاییه در دوره قبلی که بازداشت شده است او سرویس دهنده ساخت و ساخت این ویلاها بود ▪️در پرونده وقتی پیگیری کردیم که پول این ویلا از کجاست ، دیدیم او به جرم قاچاق دارو چند ماه در زندان بوده و با وثیقه چند هزار میلیاردی آزاد است ، او در حال حاضر ۳۵۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دارویی بدهکار است ▪️پدیده مش قربون علی یک پیرمرد با تحصیلات پنجم دبستان است که در چهار سال ۴۵۶ میلیون دلار ارز دلار به او داده شده تا ورق استیل وارد کند اما هیچ کاری نکرده است ، به او در خصوصی سازی در سال ۹۷ مبلغ ۶۱۱ میلیارد تومان تسهیلات داده می‌شود @beytonoor
تقوا_.mp3
1.64M
🎙 مدیریت ترک گناه #تقوا #حق_تقوا #تقوا_در_حد_توان استاد رفیعی @beytonoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌓🎥 امشب #ماه در #ایران می گیرد. و تا بامداد فردا 26 تیر ادامه دارد... #نماز_آیات #خسوف @beytonoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌍اوقات شرعی #چهار شنبه 26 تیر ماه 98 🌞اذان صبح : 04:19:13 🌝اذان ظهر : 13:10:33 🌖اذان مغرب: 20:40:24 ☀️طلوع آفتاب:06:01:18 🌑غروب آفتاب: 20:19:49 🌓نیمه شب شرعی: 00:19:31 @beytonoor
حضور مستمر حق-عین.صاد.mp3
731.4K
✅ حضور مستمر حق را ببینیم... #استاد_علی_صفایی_حائری @beytonoor
📖📖📖📖📖📖📖📖📖📖 1) معنای لغوی: نام منطقه‌ای در شبه جزیره‌ی عربستان و همچنین نام پرده‌ای از پرده‌های موسیقی است و گفته‌اند صدایی که از زنگوله خیزد. 2)  گستردگی و پیشینه: حجاز از جمله مقام‌های اصیل و قدیمی عرب است. بعضی آن را از الحان اهل مدینه و مکه و حجاز می‌دانند و برخی معتقدند صحرانشینان منطقه‌ی حجاز در طی مسیرهای طولانی سوار بر شتر شده و تحت تاثیر راه رفتن این حیوان نغمات خاصی را زمزمه می‌کردند. که با گذشت زمان بر وسعت آن‌ها افزوده شد و به مرور به دلیل منحصر به فرد بودن اعراب نام حجاز را بر آن نهاده‌اند. این مقام را در مغرب «الحجازالکبیر» و در عراق به عنوان «مثنوی» می‌شناسند. 3) کیفیت آهنگ: این نغمه تا حدودی با حجاز پارسی اختلاف دارد، و عرب‌ها حق مطلب را اداء نموده‌اند و با فاصله یک پنجم این گوشه راشروع می‌کنند که خود یک جهش معنوی به سوی دنیای بالا است، از این رو مناجات به درگاه الهی با این مقام خوانده می‌شود. به روایتی صوت قرآن نیز در آهنگ حجاز بسیار موثر می‌افتد و در قلوب اهل ایمان جای می‌گیرد. حجاز حالتی جهشی دارد و گویی انسان می‌خواهد با خدای خود رازونیاز کند مانند مناجات بالای گلدسته‌های مساجد. اساتید لحن در توصیف این مقام آن را ناله‌ی برخواسته از غم هجران حوادث گذشته می‌دانند و اجرای آن را با جریانی بسیار ملایم و روان همراه دانسته و هر نوع تکلف در آن را باعث کاهش میزان اثرگذاری قلمداد نموده‌اند. 4) موضوع آیات: از مقام حجاز در آیات؛ بشارت، انذار، خوف، القاء مطلب، عظمت، جاودانگی، هشدار، عقاب و عتاب، اوامر، صفات الهی، تحکم، تاکید، خطاب و بلندنظری بهره می‌جویند. همچنین گوشه‌های حجاز در آیات توحید، اسماء و صفات الهی، نشانه‌های الهی و خود حجاز در آیات اصحاب یمین مومنین به کار می‌رود و برخی آیات نعمت‌های خداوند، تذکر و یادآوری امر و توصیه و خلقت جهان هستی و موجودات و نیز فراخوان عمومی را نام برده‌اند. 5) تاثیرات: حجاز نغمه‌ای بسیار جذاب و گسترده است. برخی گوشه‌های آن سرور معنوی به ارمغان می‌آورد. و برخی دیگر حالت بشارت‌دهنده دارد و عشق و محبت الهی را در انسان زنده می‌سازد و حالتی که این مقام در ذهن متصور می‌سازد حالت ذهنی و ضمیری آن است و غالباً تلاوت با این مقام در ذهن شنونده فاصله‌ی دور و بعد مسافت را ایجاد می‌نماید و شنونده احساس می‌کند که از مکانی بالا و دور سخن می‌گویند. 6) جایگاه اجرا: این مقام غالباً با مقام سه‌گاه و صبا تجانس داشته و پس از مقام بیات، صبا و سه‌گاه اجرا می‌شود. 7) گوشه‌ها و نغمه‌های فرعی: از جمله نغمه‌های فرعی این مقام، می‌توان به نغمه‌های «شهناز، حجازکار، سوزدل، شت عریان، اوج آرا» اشاره نمود و برخی دیگر به «نغمات فرعی زنگران، کارکرد، کار (حجازکار) اصفهان، غطا، نسوی، رمل، منصوری و دوکا» اشاره نموده‌اند. 8)قاریان برتر: می‌توان اساتید رفعت، عبدالفتاح شعشعاعی، مصطفی اسماعیل، کامل یوسف و حصان را نام برد. ✨🌺🍂🍃 @beytonoor
01.mp3
3.09M
👆👆👆 🔊 آموزش مقامات قرآنی 💭 مقام #حجاز ردیف اول ✨💫✨💫✨💫 🎤قاری : استاد شحات محمد انور @beytonoor