8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در نامت حلاوتی ست و در تکرار آن حلاوتی دیگر-
#شب_جمعه
@bent_hosein315
³¹⁵
چه جوری بگم این روزا کلافم حسین(ع)-!؟ #شب_جمعه_شب_زیارتی_ارباب @bent_hosein315
" فَکَیفَأَصبِرُعَلیفِراقِکَ "
پس دلتنگی هایم را چگونه تحمل کنم💔؟!
³¹⁵
ای مادر ابالفضل جان ها فدای ِنامت . .با نام عباست خیلے گرِھ وا شد . . !
۱۴۰۰ ساله عالم تو زیارت عاشورا داره به ابی عبدالله میگه به ابی انت و امی .
پدر و مادرم فدات
ببین چجوریه که این آقایِ اباعبدالله به علمدار میگفت بنفسی انت (((:
-
-
مناگرگریهبرایتنکنممیمیرم
شبجمعهایهوایتنکنممیمیرم💔!
+حضرت¹²⁸:)
#امام_حسین_من
#شب_جمعه_شب_زیارتی_ارباب
@bent_hosein315
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_آقادلمپرازشکایته...!(:💔
- شب جمعه است و دلم کرببلا می خواهد ..
کربلا هم که دلِ غرقِ صفا می خواهد .. "(:
#شب_زیارتی_ارباب
@bent_hosein315
هدایت شده از ♕زیــنـــبـــیـــه♕
آمار برسه ۲۵۰ پرداخت داریم برا ۱۰ نفر :)
همسایه ها لطفا #فوررر
از دل بَرَد مَلال ، سلامٌ عَلَی الحُسین
دیباچه کمال ، سلامٌ عَلَی الحُسین
آغاز کار عشق مگر نیست یک سلام؟
زیباترین مثال ، سلامٌ عَلَی الحُسین
"صلى اللهُ عليك يا أباعبدالله(ع)"
#شب_جمعه_شب_زیارتی_ارباب
@bent_hosein315
³¹⁵
از دل بَرَد مَلال ، سلامٌ عَلَی الحُسین دیباچه کمال ، سلامٌ عَلَی الحُسین آغاز کار عشق مگر نیست یک س
عطر یاس میپیچد در حرم؛
فرشتهها صف میکشند،
بالهایشان را فرش میکنند؛
سینهزنان سینه میزنند،
روضهخوانها روضه میخوانند،
عرش خدا به گریه میافتد،
و در این میان؛ ‹مادری› قامتکمان،
با نالهو فقان، آهسته به حرم میآید ...
#مدیون_لطف_مادر_این_خانواده_ایم