2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
••بِخاطِرِتـــــو⁵⁹
روخیلیاخطمیڪشمآقا...💔؛)
@bent_hosein315
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙#برای_آرتین اثری از خواننده ی دهه هشتادی بیرجندی #ایلیا_مشرفی
👈احسن و آفرین به این کار زیبا،هنرسالموصحیح باید پایکارانقلاب بیاد
@bent_hosein315
³¹⁵
ولی یه بار دلسیر گریه کردن رو تابوت شهید گمنام خیلی به دلم مونده :)))
ولی من امروز باید میرفتم تشییع شهید 🥺🥺
³¹⁵
ولی یه بار دلسیر گریه کردن رو تابوت شهید گمنام خیلی به دلم مونده :)))
انقد بی لیاقتم که هرچی تلاش کردم نشد برم😭😭
³¹⁵
ولی یه بار دلسیر گریه کردن رو تابوت شهید گمنام خیلی به دلم مونده :)))
خیلی سخته امروز که همه رفتن تشییع شهید من تو خونه باشم😔
هدایت شده از کانال کربلایی مهدی رعنایی
30.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای یارم
هستی دلدارم
#واحد|#محرم|#روز_پنجم
محرم ۱۴۰۱
🏴حیدریون اصفهان🏴
#فراق | #اباعبدالله
@Mahdi_Ranaei
"کانال کربلایی مهدی رعنائی"
هدایت شده از کانال کربلایی مهدی رعنایی
کربلایی مهدی رعنایی4_6023644993590148985.mp3
زمان:
حجم:
2.9M
ای یارم
هستی دلدارم
#واحد|#محرم|#روز_پنجم
محرم ۱۴۰۱
🏴حیدریون اصفهان🏴
#فراق | #اباعبدالله
@Mahdi_Ranaei
"کانال کربلایی مهدی رعنائی"
هدایت شده از ³¹⁵
قَبل اَز خواب زِمزِمِه کنیم؛
اَللَّهُمَّ اغـْفِرْ لِيَ الذُّنُوبَ
الَّتی تُحْرِمُنِی الْحُسَیـْنْ ...
خُدایا گُناهانی را که مَرا اَز
حُسین(ع) مَحروم میکنَد.
ببخش!
#شبتون_حسینی🌟🌙
@bent_hosein315
سلام میدهم و دلخوشم که فرمودید:
هر آن که در دلِ خود یاد ماست، زائر ماست :)
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
#بنت_الحسین
@bent_hosein315
- کبوتر ِ دلمان مقصدش خراسان است ..
#چهارشنبههایامامرضایی🌼🧡
#امام_رضا...🕊
#دلتنگی🥀
@bent_hosein315