از کدوم داغی که با شعار پوچ زن زندگی آزادی رو دلمون گذاشتن بگم؟
اصفهان...شیراز...خوزستان
ما از کسایی که حتی تارمویی تو این قضایا مقصرن نمیگذریم. آقای ق.قضائیه بسه دیگه
#پایان_مماشات
#فور
-چرا هیچ کس به حادثه تروریستی ایذه به اندازه شاهچراغ توجه نکرد ؟
خدانکنه ترور و تروریست تو ذهن ماها عادی بشه !
*اینجا ایران است سوریه نیست!
#برای_ایذه
بچهمومنیهوقتنترسی ها..
پاتنلغزهبخوایعقببکشی
این انقلاب هنوز آدم میخواد
نزدیکهکهانشاءاللهمولامون بیادا..
تسلیمنشییهوقت،الانوسطمیدونجنگیمها
نترسومحکمترادامه بده..
چیشدحنجرهپارهمیکردی:عهدمیبندم که میمونم
پایکارایننظام؟!
دوومبیار رزمنده وایسا توخطمقدم
سینهسپر کنودفاعکن!