-چرا هیچ کس به حادثه تروریستی ایذه به اندازه شاهچراغ توجه نکرد ؟
خدانکنه ترور و تروریست تو ذهن ماها عادی بشه !
*اینجا ایران است سوریه نیست!
#برای_ایذه
بچهمومنیهوقتنترسی ها..
پاتنلغزهبخوایعقببکشی
این انقلاب هنوز آدم میخواد
نزدیکهکهانشاءاللهمولامون بیادا..
تسلیمنشییهوقت،الانوسطمیدونجنگیمها
نترسومحکمترادامه بده..
چیشدحنجرهپارهمیکردی:عهدمیبندم که میمونم
پایکارایننظام؟!
دوومبیار رزمنده وایسا توخطمقدم
سینهسپر کنودفاعکن!
هدایت شده از مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
رفقا
از فردا چهل روز میمونه به شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها
دقیقاً میشه یه دوره ۴۰ روزه برداشت!
گفتم بهتون اطلاع بدم..
هر کسی خواست دوره ای برداره،فکراشو بکنه از فردا شروع کنه...
راستی اینم بگم،
این دوره هایی که نهایت به یه مناسبتی ختم میشن خیلی با برکت هستنااا...:)
به برکت حضرت مادر ان شاءالله با موفقیت میگذرونیمش...
اگه نظر منو بخواید میگم حتما واسه این چهل روز برنامه ریزی کنید!؛)
هدایت شده از ³¹⁵
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◼️ #استوری
دلتنگ حرمتم به کی بگم!
دردامو به تو نگم به کی بگم!
#کربلایی_سجاد_محمدی
#شب_جمعه_س_هوایت_نکنم_میمیرم
#شب_زیارتی_ارباب
@bent_hosein315