#یاحسن
_دستما نیست اگر سینهزن اربابیم ؛
_این مسلمانیِایران زِ کلام ِ [حسن] است
#دوشنبه_های_امام_حسنی
@bent_hosein315
همیشهداغدلمقبرخلوتحسن'؏است
بهسرهوایبقیعوزیارتحسن'؏است💚!'
#دوشنبه_های_امام_حسنی🕊
@bent_hosein315
ناامیدی نَبُوَدنزدگدایانحسن🌱
دستدستمارابرسانیدبهدامانحسن
#دوشنبه_های_امام_حسنی
#کریم_اهل_بیت
@bent_hosein315
#دوشنبه_های_امام_حسنی💚
🌱دل را فقط برای حسن آفریده اند
اصلاً مرا گدای حسن آفریده اند...
🌱آن پرچمی که دست علمدار کربلاست
از گوشه عبای حسن آفریده اند...
#جانبهقربانکریمیکهکرمزندهازاوست
@bent_hosein315
هدایت شده از مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
تو اصرار به اجابت یک دعای خاص داشتی،اما حواست نبود خطرناک ترین آیه قرآن اینه:
«وَ لا تُکَلِّمونِ»
٫مومنون٫¹⁰⁸
به بعضیا بر میگرده میگه
+دیگه با من حرف نزنید...!!!