بگذاریید که ما جلد حریمت باشیـــم...
مستحب است که در خانه،کبوتر باشد...
#دلملکزدهبراکربلا💔
#بنت_الحسین
@bent_hosein315
#یا_قتیل_العبرات
تنهــــا بــراے مــن حرمـــت آرزو شـــدہ
از شـوق وصل تو این دل زیر و رو شـــدہ
تنها دلم بہ ڪربُبَلایے شدن خوش است
ایـــن آرزو خــــودش برایــم آبــرو شدہ
#بنت_الحسین
@bent_hosein315
ایناربعینهماگهجابمونمچے؟
همهمیانازخاطراتاربعین،
تلخےچاۍعراقےو..میگن
ولےمنتنهاخاطرههایۍکهازاربعیندارم
بینالحرمینتوقابتلوزیون،تاردیدن،گلایه
وطعمشوراشک..(:
بسهدیگهآقا
اینهمهسالصبوریکردیم
گفتیمباشهعیبینداره
نوبتماهممیرسه...
کِیپسنوبتمامیرسه؟
"وضع من را به خــــدا روضـه ی تــــو سامان داد
من اگــــر گـــــریه برایـــت نکنــــم می میرم". . .