«💔»
-
گفتم:آدمهاچنددستہاند؟
گفت:دودستہ...
یامۍمیرند؛یاشهیدمۍشوند(:💔!
-
‹@bent_hosein315›
-
مشکلاتمنفقطکنجحرمحلمیشود!
دعوتمکنکربلاخیلیگرفتارمحسین💔:)
‹@bent_hosein315›
[واِلاٰبذکرِاللهتطمَئنالقُلوب]
تنهاییتروبدهدستخداقشنگوم
اونبلدهآرومتکنه :)🌿
‹@bent_hosein315›
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای من که عاشقت شدم...🥺
همه امیدم فاطمه س...
همه چی دست مادره...💔
#شب_جمعه_س_هوایت_نکنم_میمیرم
#شب_زیارتی_ارباب
#مهدی_رعنایی
‹@bent_hosein315›
~عیدتونمبارك💚(:
امشباهـلوزمینوآسمونمسـرورن
مآدرجآنمامشبمیلادباباجانتونه(:
بهحقاینشبعزیزهواۍدلامونُداشتهبآش
عڪسخآممدینه"!🌱💚
#مناسبتے
ـ ـ ـ ـ ــــــــــ✾ــــــــــ ـ ـ ـ ـ
‹@bent_hosein315›