لاخیر بعدک فی الحیاة و انما ابکی
مخافة ان تطول حیاتی ؛
" گریه میکنم و از این میترسم که
بی تو زیاد زنده بمانم . .
- ازعاشقانههایعلیبرمزارفاطمهاش .
اینم متنش...
#روزشانزدهم_چله_حدیث_کساء
به نیت ظهور آقا صاحب الزمان (عج)
تا روز ولادت مادر سادات🌱
امیدم دست کرم تو..
قد کشیدم پای علم تو..
یه خواهش دارم من ازت..
آرزومه بی بی حرم تو....
#یارقیه_مدد
#بنت_الحسین
@bent_hosein315
دلآرامجهان
آرزوۍمنیاصاحبالزمان
العجلمیخونمبعدازهراذان
آقاۍمهربان(:♥️
#سه_شنبه_های_امام_زمانی
#العجل_مولا_جان
@bent_hosein315
عاشقی من از قدیمه..
دختر سه سالت کل زندگیمه..
خداروشکر که غرق آه و گریه م..
تا ابد میخونم نوکر رقیه م....🥺
#یارقیه
#بنت_الحسین
@bent_hosein315
دلی که در بند رقیه س..
میدونه که خدا خودش عاشق لبخند رقیه س..
میگن که یا فاطمه نقش روی سربند رقیه س..
اونی که با نگاش در دوزخ و میبنده رقیه س..
#یارقیه_مدد
#بنت_الحسین
@bent_hosein315
26.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#لطفا_برای_فرج_دعا_کنید
#پیشنهاد_دانلود
✔ روضهبازیمیکردیمو...
#چادر_سیاه_مادر
#بهترین_سیاهی_دنیا
#ڪربلایــےامیــربرومــند
#فاطمیه
《هیئت خدام حضرت زهرا سلام الله علیها》
@bent_hosein315
³¹⁵
#لطفا_برای_فرج_دعا_کنید #پیشنهاد_دانلود ✔ روضهبازیمیکردیمو... #چادر_سیاه_مادر #بهترین_سیاهی_دنیا
سر دعوای این روزای مملکته..
چادری که سرش دعواست..
ماها دستمون رو میگرفتیم بهش..
صراط رسیدن ما به روضه سیدالشهدا بود..
#فاطمیه
#ارثیه_مادرم