هدایت شده از ♕زیــنـــبـــیـــه♕
✍بچه ها من تا حالا تقدیمی ندادم به بقیه کانال ها!
🍂دوست دارم شب یلدایی به بقیه کانال هامون تقدیمی #رزق(یه جمله ی قشنگ) بدم با دست خط خودم :) و تو کانال زینبیه هم تگ میشن
✔هر کی که مایل هست این پیام رو تو کانال خودش فوروارد کنه و اسم کانالش رو پی وی من بفرسته که تو رزق اسم کانالشو بنویسم :)
✔چالش پاییزانه تا امشب ساعت ۲۲ فرصت داره و راس ساعت ۲۲ برنده ها مشخص میشن🎁
✔امشب ساعت ۲۱ چالش سرعت عمل داریم
شارژ میفرستم هر کی زودتر زد :)))
🍂یلداتون مبارک🍂
🍂کانال زینبیه🍂
من و ز کوی تو رفتن؟ زهی خیال محال!
که دام زلف تو هرگز مرا رها نکند...
#اديبنيشابورى
#سلطان_قلبم
#چهارشنبه_های_امام_رضایی
@bent_hosein315
امشب مهمان داریم...
دنبال شُهرتیم و پِی اسم و رسم و نام ..
غافل از این که فاطمه (س) گمنام می خرد..
بیاد همه اعضا بودم...
دعاتون کردم...
شماهم دعاگوی منِ حقیر باشین...
#فاطمیه
#شهیدگمنام
#یلدای_فاطمی
@bent_hosein315
³¹⁵
امشب مهمان داریم... دنبال شُهرتیم و پِی اسم و رسم و نام .. غافل از این که فاطمه (س) گمنام می خرد.. ب
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهدا شرمنده ایم......🖐🏻💔
خوشبحالت که حضرت زهرا خریدنت...
برا ماهم دعا کن...
لحظه بدرقه کردنش غم دنیا رو سرم ریخت...
امان از دل مادرت...
امان از دل خواهرت...
#شهیدگمنام
@Maddahionlinمداحی_آنلاین_شب_یلدا_یعنی_امیر_برومند.mp3
زمان:
حجم:
4.4M
شب یلدا واسه امام حسن..
دیدن روی کبود مادره...💔
#یلدای_فاطمی
@bent_hosein315
³¹⁵
شب یلدا واسه امام حسن.. دیدن روی کبود مادره...💔 #یلدای_فاطمی @bent_hosein315
من با غم امام حسن..
روضه ی یلدا میخونم...🥺