هدایت شده از -اُـمابیھـٰا²¹³💚
کاشآدمشیمتوهمینفاطمیه...
مادرهستا...
حواستهست؟
یهوقتیادتنره؟
یهوقتفراموشنکنی...
مادرنگاتمیکنهها(:
³¹⁵
بی سبب نیست شب جمعه ..
شب رحمت شد....
مادری گفت حسین جان...
بُنَي...
همه را بخشیدند....
#شب_زیارتی_ارباب
³¹⁵
_
زیر بغل فاطمه را فضّه گرفته
با مریم و آسیه و حوّا شب جمعه
با قامت خم، چادر خاکی، رخ نیلی
تا صبح کند زمزمه برپا شب جمعه
@bent_hosein315
یٰا سَرٖیعَ الرِضٰا ،
اِغْفِرْ لِمَنْ لٰایَمْلِکُ اِلَّا الدُّعٰآءَ ،
فَاِنَّکَ فَعّٰالُ لِمٰا تَشٰآءُ ،
ای که از بندگانت..
بسیار زود راضی و خشنود میشوی،
ببخش بر بنده ای که بجز دعاء و تضرع بدرگاه تو..
مالک چیزی نیست..!!
که تو هرچه بخواهی ، انجام میدهی..
+فرازی از دعای کمیل
³¹⁵
-بیشتر خودت رو معرفی کن! +أَنَا الَّذِي أَمْهَلْتَنِي فَمَا ارْعَوَیْتُ من همانم که به من فرصت دادی
+ از اینکه آدم نمیشم حسابی کلافه م...🥺
اینم متنش...
#روزنوزدهم_چله_حدیث_کساء
به نیت ظهور آقا صاحب الزمان (عج)
تا روز ولادت مادر سادات🌱
بنَفْسی اَنْتَ مِنْ تِلادِ نِعَم لا تُضاهی
جانم فدایت،
تو نعمت دیرینه ی بی مانندی هستی.
+فرازی از دعای ندبه