کاش لولای در از سمت دگر باز شود!
در اگر باز به داخل بشود دردسر است...
#فاطمیه
#زهرای_من
@bent_hosein315
دُخترها ؛
هرچہ چادرشان خاکےتر
هرچہ قامتشان خم تر
هرچہ دستشان بہ دیوارتر
مادری تر اند :))))
#فاطمیه
#ارثیه_مادرم
@bent_hosein315
نوکرای بی بی رقیه «س»🥺
بماند به یادگار از هزار تایی شدنمون🙂
دم تک تک تون گرم...🙏🏻
#بنت_الحسین 🌱
³¹⁵
نوکرای بی بی رقیه «س»🥺 بماند به یادگار از هزار تایی شدنمون🙂 دم تک تک تون گرم...🙏🏻 #بنت_الحسین 🌱
https://eitaa.com/zeinabiyeh12/2639
انشاءالله ۱۰۰ کاشدن زینبیه شما😍🌸
³¹⁵
نوکرای بی بی رقیه «س»🥺 بماند به یادگار از هزار تایی شدنمون🙂 دم تک تک تون گرم...🙏🏻 #بنت_الحسین 🌱
https://eitaa.com/NAMIRA_ORG/5080
خیلی لطف کردین🤩
انشاءالله ۱۰ کا شدن نامیرا🌹
³¹⁵
نوکرای بی بی رقیه «س»🥺 بماند به یادگار از هزار تایی شدنمون🙂 دم تک تک تون گرم...🙏🏻 #بنت_الحسین 🌱
https://eitaa.com/Mujahid_Damascus/19007
خیلی ممنونم😍🥰
انشاءالله بزودی برای شما عزیزم💐
@amirboroumand_channel|کربلایی امیر برومند Untitled 6.mp3
زمان:
حجم:
10.1M
از عشق مینویسم...
بمناسبت 1 کا شدنمون..🍃
@bent_hosein315
³¹⁵
از عشق مینویسم... بمناسبت 1 کا شدنمون..🍃 @bent_hosein315
از عِشق مینویسم میخونَم رقیه..♥️"!
🍃@bent_hosein315|بنتالحسین
هدایت شده از -اُـمابیھـٰا²¹³💚
به مناسبت ‹ایامفاطمیه›
و ‹سوگوارهحضرتیاس›
تصمیم به انجام کاری گرفتیم؛
"شادیدلحضرت و تعجیل در ظهورآقا"
سهم هر نفر:
‹ختم ۱۸ سوره کوثر›
به نیت تعداد سال های عمر مبارک ‹خانمحضرتفاطمهزهرا› تا ۶دِیماه
‹شهادتخانمفاطمهزهرا› فرصت باقیست.
"اگر تصمیم بر انجام این کار دارید
لطفا پیوی اعلام فرمایید🌱"
pv; @Majhol_128