³¹⁵
از عشق مینویسم... بمناسبت 1 کا شدنمون..🍃 @bent_hosein315
از عِشق مینویسم میخونَم رقیه..♥️"!
🍃@bent_hosein315|بنتالحسین
هدایت شده از -اُـمابیھـٰا²¹³💚
به مناسبت ‹ایامفاطمیه›
و ‹سوگوارهحضرتیاس›
تصمیم به انجام کاری گرفتیم؛
"شادیدلحضرت و تعجیل در ظهورآقا"
سهم هر نفر:
‹ختم ۱۸ سوره کوثر›
به نیت تعداد سال های عمر مبارک ‹خانمحضرتفاطمهزهرا› تا ۶دِیماه
‹شهادتخانمفاطمهزهرا› فرصت باقیست.
"اگر تصمیم بر انجام این کار دارید
لطفا پیوی اعلام فرمایید🌱"
pv; @Majhol_128
دارم. باوجودش ازهیچی نمیترسم ولی ازنبودش خیلی میترسم(: 💔
..
خوبه که داری قدرشو بدون!!
هرکاری هم واسه موندنش بکن خب؟