دارم. باوجودش ازهیچی نمیترسم ولی ازنبودش خیلی میترسم(: 💔
..
خوبه که داری قدرشو بدون!!
هرکاری هم واسه موندنش بکن خب؟
قدرشو خیلی میدونم تمام سعیمو میکنم تابهش برسم برام دعاکنید تابهم برسیم دوریش خیلی سخته...
..
انشاءالله که بهش میرسی...