قدرشو خیلی میدونم تمام سعیمو میکنم تابهش برسم برام دعاکنید تابهم برسیم دوریش خیلی سخته...
..
انشاءالله که بهش میرسی...
امروز کسی که قراره باهاش ازدواج کنم منو بغل کرد محرم نیستیم.. عذاب وجدان دارم
..
عذاب وجدان داشته باش..
همین ک پشیمونی خوبه
اره ! حضرت ارباب :)))❤️ صمیمی ترین رفیقمه !🙂 همه ی رفیق ها یه روزی تورو ول میکنن باشه اومدیم و تا اخر زندگیت باهات بود اما اون رفیق توی سرما و ترس درون قبر هم کنارته ؟؟ نه! ولی امام حسین من هم این دنیا کمکمون میکنه هم توی قبرکنارمونه هم توی قیامت شفیع ما میشه !💚 با این همه خوبی در حق ما میکنه ما باز هم گناه پشت گناه 🥀 حسین فاطمه هرروز بخاطر گناهامون استغفار میکنه بخاطر گناه های ما خون گریه میکنه💔 دیگه چیزی ندارم بگم😔 فقط دعای : الهم ا***قنا شفاعه الحسین علیه السلام🩵
...
چ قشنگ گفتی...
دمت گرم...
چقد زیباست که وقتی آخرین لحد و میزارن!!
اربابمون اباعبدالله بیاد..
بگه برید کنار این حسابش بامنه...💔🥺