امروز کسی که قراره باهاش ازدواج کنم منو بغل کرد محرم نیستیم.. عذاب وجدان دارم
..
عذاب وجدان داشته باش..
همین ک پشیمونی خوبه
اره ! حضرت ارباب :)))❤️ صمیمی ترین رفیقمه !🙂 همه ی رفیق ها یه روزی تورو ول میکنن باشه اومدیم و تا اخر زندگیت باهات بود اما اون رفیق توی سرما و ترس درون قبر هم کنارته ؟؟ نه! ولی امام حسین من هم این دنیا کمکمون میکنه هم توی قبرکنارمونه هم توی قیامت شفیع ما میشه !💚 با این همه خوبی در حق ما میکنه ما باز هم گناه پشت گناه 🥀 حسین فاطمه هرروز بخاطر گناهامون استغفار میکنه بخاطر گناه های ما خون گریه میکنه💔 دیگه چیزی ندارم بگم😔 فقط دعای : الهم ا***قنا شفاعه الحسین علیه السلام🩵
...
چ قشنگ گفتی...
دمت گرم...
چقد زیباست که وقتی آخرین لحد و میزارن!!
اربابمون اباعبدالله بیاد..
بگه برید کنار این حسابش بامنه...💔🥺
با یک کا دیکتاتور شدی؟ چه مصر کوچیکی داری تو. راس میگن همه فرعونیم فقط مصرمون کوچیکه😀
..
من از روز اول همینم...
چه بی ادبن اینا همون اول گفتی حالت بده چرا دیکتاتور دیکتاتور راه انداختن 😒😒😒
...
حق ؟ حق.....