با یک کا دیکتاتور شدی؟ چه مصر کوچیکی داری تو. راس میگن همه فرعونیم فقط مصرمون کوچیکه😀
..
من از روز اول همینم...
چه بی ادبن اینا همون اول گفتی حالت بده چرا دیکتاتور دیکتاتور راه انداختن 😒😒😒
...
حق ؟ حق.....
آره دارم اول خدا❤️بعد خانواده عزیزم که عاشقشونم😍
..
دمت گرم
خدا خانوادتو برات حفظ کنه...🌿
سلام و ¹k ییتون مبارك ان شاءالله زیارت خانم رقیه س روزیتون... بله خدا و اهل بیت رو دارم🌱
..
سلام ممنونم از محبت شما..
همچنین روزی شما🌸