³¹⁵
هیچ کس نگفته ایام شهادت حق حرف زدن هم نداریم مگه همه دین ماتم و گریه هست حرمت دهه هم که شکسته نشده و
ما کلا یه سری مذهبی داریم که فکر میکنن خیلی مومنن
دوست دارن هرجا برن اظهار نظر کنن
درصورتی که هیچ تخصصی توی دین ندارن
و همونطور که بزرگان گفتن کسی ک تخصص نداشته باشه توی کاری
بی تقواس
شاید خیلیا از شماهایی که اون حرفارو زدین
الان آسوده با خیال راحت بفکر خودتونین!!
هی تویی که دم از دین و مذهب میزنی..
من به دعوت تو این کانال و نزدم که حالا بخام جمعش کنم..
خود حضرت زهرا (س) و بچه هاش بهم اذن دادن..
حرف و بحثی هم اگه زده شده کاملا تحت چارچوب بوده
اگه بهت برخورده میتونی لف بدی!!!
فقط اون حرفایی که زدی و هیچ جوره نمیبخشم..
یادت باشه یجایی باید تاوان اون حرفارو پس بدی...
#بنت_الحسین
حس میکنم امشب تو روضه کم گریه کردم...!
پاشین وضو بگیرین...
یه روضه بزاریم دور هم گریه کنیم...
@amirboroumand_channel|کربلایی امیر برومند Untitled 1.mp3
زمان:
حجم:
47.5M
روضه سنگینه...💔
حقشو ادا کنید...
برا مادرمون بلند بلند گریه کنید..
#فاطمیه
@bent_hosein315
³¹⁵
روضه سنگینه...💔 حقشو ادا کنید... برا مادرمون بلند بلند گریه کنید.. #فاطمیه @bent_hosein315
حالِ تو مثل کبوتر های بی بال و پر است...🥺
³¹⁵
روضه سنگینه...💔 حقشو ادا کنید... برا مادرمون بلند بلند گریه کنید.. #فاطمیه @bent_hosein315
خنده هایت فاطمه ، آرامِ جانِ حیدر است...😭