از بین تمام ایام سال فاطمیه یه جور دیگه به دلم میشینه
..یجور دیگه میره تو همه ی وجودم..
فاطمیه به غیر از روایت شهادت ، روایت های دیگه ای هم داره ..
روایت محبت و دوست داشتنی که شبیه و نظیر نداره و منو اسیر خودش میکنه..
..روایت دردِ دل مردی به عظمت مولامون علی در رثای بانویی به بلندای فاطمه...
روایتِ منهدم شدن مردی به قدرت علی "ع" .. در سوگ زنی به لطافت فاطمه "س"..
روایتِ یتیمی طفلانی به بزرگی حسن و حسین "ع" در فقدان مادری به جوانی فاطمه"س"..
روایتِ یتیمی تمام فرزندان تاریخ در داغِ مادری به تمامیت فاطمه"س"..
روایتِ هزار حرف نگفته..
#فاطمیه