اینم متنش...
#روزبیست_سوم_چله_حدیث_کساء
به نیت ظهور آقا صاحب الزمان (عج)
تا روز ولادت مادر سادات🌱
بسماللهالرّحمنالرحیم.
اِنّالله وَاِنّا اِلیهِ راجِعون...😭
عظّم اللَّه اُجورَنا بِمُصابِنا بالفاطمهالزهراء(علیهاالسّلام)
وَ جَعَلنا وَ إیّاکُم مِنَ الطّالِبین بِثارِه مَعَ وَلیّه الإمام المهدی مِن آلِمحمّد(صلواتاللَّهعلیهم)
لعنتِخداوفرشتگانوهمهیخلائق
برجمیعِقاتلینوَغاصبینوَضاربینِ "صدّیقهیطاهرهیشهیده"
آجرکُمُاللهیارسولُالله،یاصاحبالزّمان،
یاامیرالمومنین،یاحسنین،یازینبین
(صلواتاللهعلیکماجمعین)
#فاطمیه
#مادر_خوبےها
روز شهادت مادر سادات...
کنار مزار شهدای گمنام روضه مادر بی حرم خوندن...
پرچم حرم اربابمون هم رسید...
چه حال و هوایی...💔🥺
به یاد همه تون بودم..
شما هم دعاگوی من باشین...
#فاطمیه
#بنت_الحسین
@bent_hosein315