³¹⁵
- #فاطمیه
صدای ناله ی زهرا بلند شد، امام حسن و حسین به سینه چسبانید، امیرالمومنین فرمود یه وقت منادی صدا زد علی بچه ها رو بردار ملائکه ی آسمان به گریه شدن، اینجا حسنین تسلی داد، با امام حسن و حسین خداحافظی کرد، گذشت…
اینم متنش...
#روزبیست_چهارم_چله_حدیث_کساء
به نیت ظهور آقا صاحب الزمان (عج)
تا روز ولادت مادر سادات🌱
کبوتر امام رضا ، ای کاش کبوتر حریمت باشم
یا هم نفس صبح و نسیمت باشم
از چشم دلم بیا و بردار حجاب
تا زائر چشمان رحیمت باشم
#چهارشنبه_های_امام_رضایی
@bent_hosein315
مادرم گفت برو روضه جلا میگیری..
چای آنجا بخوری جام بلا میگیری...
پدرم گفت اگر نوکر خوبی باشی..
عاقبت تذکره کرب و بلا میگیری...❤️
به یادِ همه اعضا بودم..
با رفقای هیئتی..🌿
#فاطمیه
#چایی_روضه_مآدر
@bent_hosein315