مادرم گفت برو روضه جلا میگیری..
چای آنجا بخوری جام بلا میگیری...
پدرم گفت اگر نوکر خوبی باشی..
عاقبت تذکره کرب و بلا میگیری...❤️
به یادِ همه اعضا بودم..
با رفقای هیئتی..🌿
#فاطمیه
#چایی_روضه_مآدر
@bent_hosein315
³¹⁵
مادرم گفت برو روضه جلا میگیری.. چای آنجا بخوری جام بلا میگیری... پدرم گفت اگر نوکر خوبی باشی.. عا
ولی
اوج لذت اونجایی
که وسط
روضه اشک و ناله...
از صمیم قلب
میگی
مادَرم مادَرم مادَرم ...
محض بی قرارے ها...
الهُمَ جْـ؏َل مَحْیاےَ مَحْیاےِ مَـن:)
سـیراب بیا کوفه، حُسین قَحطـے آب است
دلواپسـے ام مَحضِ ؏َلـے طِفل رباب است
@atshanirr
﷽
💌شما دعوت شدید بہ رفاقت با شهدا💌
اینجا قراره از زمین بِبُرّے و به معشوقت نزدیک تر بشے...🌱
🔊کانالی پر از صوت های ناب شهدایی🔊
🌷اینجا حال و هوای جبهه و شلمچه داره🌷
دخترپسرای بسیجی دهه نودی ، هشتادی و هفتادی زمینه ساز ظهور حضرت حجت اند...✨🇮🇷
#به_میزانی_که_منقطع_بشی_متصل_میشی!
#اللھمعجلݪوݪیڪاݪفࢪج_مَعَ_عافییَتِنا
「انقـطا؏」
https://eitaa.com/sgezaj0313
عضوشید👆🏼👆🏼🌼
سلاـم
اینیہدعوتنامہازطرف گروه #الثاعر 💌)!
◞گروه ثاعرو یادته؟....دوباره شروع کرده به فعالیت بدووووو رفیق که جانمونی )◜
‹ 🍧https://eitaa.com/joinchat/1840840893Cac26b951ac
#یہسربزنپشیموننمیشی!♥️)
کانال مذهبی خـٰادِمـُ الـحُسِین:) 🌿
🖇خبرت نیست که بی روی تو آرامم نیست ...!
✨ سلام می دهم از بام خانه سمت حرم ارباب به خدا دلتنگم💔
شما دعوت شده اید به کانال امام حسین علیه السلام
مهمان کانال ارباب باشید⛅️🕊
-@Ahadis_33- خـٰادمـُ الحُـسِین