نوڪر...
چندوقتهدلتهوایڪربلاڪرده؟
خادم...
چندوقتهحرمنرفتیوجامونده؟
عاشق...
چندوقتهعشقعاشقیپاگیرتہ؟!💔
@bent_hosein315
ما تشنہے عشقیمـ و شنیدیمـ ڪہ گفتند
رفـعِ عطشِ ؏شق فقط نامـِ حُسیِــن است..
#امام_حسینی
@bent_hosein315
حواست هست نوکرت داره پیر میشه! 💔
بخـرم ، ببـرم به حرم داره دیر میشه... 😭
@bent_hosein315
تاکہپرسیدمزقلبمعشقچیست؟
درجوابماینچنینگفتوگریست؛
لیلےومجنونفقطافسانہاند
عشقدردستحسینبنعلیست🖤
@bent_hosein315
آیا شده از شدت دلتنگی و غصه
هی بغض کنی ،گریه کنی ، شعر بخوانی ؟
#شبهایدلتنگی
@bent_hosein315
حتیبراےرفعدلتنگےهم
چشمدوختڹبهگنبدتکافیست؛
امابدانکہدیدنروۍماهت
عآلمدیگریمیخواهد.
@bent_hosein315