آیا شده از شدت دلتنگی و غصه
هی بغض کنی ،گریه کنی ، شعر بخوانی ؟
#شبهایدلتنگی
@bent_hosein315
حتیبراےرفعدلتنگےهم
چشمدوختڹبهگنبدتکافیست؛
امابدانکہدیدنروۍماهت
عآلمدیگریمیخواهد.
@bent_hosein315
هدایت شده از "470"!
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دخترم،دخترانهامبزنند..
پسبگوتازیانهکمبزنند💔
#حالِناخوش!